Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-09
Koszalin: Rękawice jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 194120 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rękawice jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, pudrowane - 45000 par; 2) Zadanie nr 2 - Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, bezpudrowe - 15000 par; 3) Zadanie nr 3 - Rękawice lateksowe jednorazowego użytku - sterylne bezpudrowe do przygotowywania cytostatyków - 2000 par; 4) Zadanie nr 4 - Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne bezpudrowe, do zabiegów ortopedycznych - 3000 par; 5) Zadanie nr 5 - Lateksowe rękawice mikrochirurgiczne jednorazowego użytku sterylne bezpudrowe - 5000 par; 6) Zadanie nr 6 - Nitrylowe rękawice diagnostyczne jednorazowego użytku bezpudrowe - 25000 op. (op. = 100 szt.); 7) Zadanie nr 7 - Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku - sterylne bezpudrowe - 52000 par; 8) Zadanie nr 8 - Nitrylowe rękawice jednorazowego użytku do podawania cytostatyków - 220 op. (op. = 100 szt.); 9) Zadanie nr 9 - Rękawice sterylne jednorazowego użytku, lateksowe z warstwą bakteriobójczą, bezpudrowe - 2000 par; 10) Zadanie nr 10 - Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe - 170 op. (op. = 50 szt.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 - 1 opakowania w rozmiarze 7.5, 1 opakowanie w rozmiarze 8.0; Zadanie nr 2 - 1 opakowanie w rozmiarze 7.5, 1 opakowanie w rozmiarze 8.0; Zadanie nr 3 - 1 opakowanie w rozmiarze 7.5, 1 opakowanie w rozmiarze 8.0; Zadanie nr 4 - 1 opakowanie w rozmiarze 7.5, 1 opakowanie w rozmiarze 8.0; Zadanie nr 5 - 1 opakowanie w rozmiarze 7.5, 1 opakowanie w rozmiarze 8.0; Zadanie nr 6 - 1 opakowanie w rozmiarze M, 1 opakowanie w rozmiarze L; Zadanie nr 7 - 1 opakowanie w rozmiarze 7.5, 1 opakowanie w rozmiarze 8.0; Zadanie nr 8 - 1 opakowanie w rozmiarze M, 1 opakowanie w rozmiarze L; Zadanie nr 9 - 1 opakowanie w rozmiarze 7.5, 1 opakowanie w rozmiarze 8.0; Zadanie nr 10 - opakowanie w rozmiarze M, 1 opakowanie w rozmiarze L. Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności z załącznikami; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 8) dokument potwierdzający zgodność z normą ASTM F 1671 - dotyczy zadania nr 1,2,6,8,9; 9) dokument potwierdzający zgodność z normą EN 374 - dotyczy zadania nr 3,7,8,9.10; 10) dokument potwierdzający zgodność z normą EN 455 (1-4), - dotyczy zadania nr 2,3,6,7,8,9,10; 11) dokument potwierdzający zgodność z normą EN 420 - dotyczy zadania nr 3,6,8,10; 12) dokument potwierdzający badania przeprowadzone zgodnie z normą EN 374-3 na min. 3 substancje chemiczne z normy EN 374-1 - dotyczy zadania nr 6; 13) badania na przenikalność cytostatyków - dotyczy zadania nr 3,8; 14) badania nie starsze niż z 2012 r. potwierdzające parametry rękawic - dotyczy wszystkich zadań. Wykonawcy zobowiązani są opisać dokumenty (pkt.6 - 14) numerem zadania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, pudrowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, pudrowane - 45 000 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, bezpudrowe - 15000 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice lateksowe jednorazowego użytku - sterylne bezpudrowe do przygotowywania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe jednorazowego użytku - sterylne bezpudrowe do przygotowywania cytostatyków - 2000 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne bezpudrowe, do zabiegów ortopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne bezpudrowe, do zabiegów ortopedycznych - 3000 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lateksowe rękawice mikrochirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lateksowe rękawice mikrochirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, bezpudrowe - 5000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nitrylowe rękawice diagnostyczne jednorazowego użytku bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nitrylowe rękawice diagnostyczne jednorazowego użytku bezpudrowe - 25000 op. (op. = 100 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku - sterylne bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lateksowe rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku - sterylne bezpudrowe - 52000 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nitrylowe rękawice jednorazowego użytku do podawania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nitrylowe rękawice jednorazowego użytku do podawania cytostatyków - 220 op. (op. = 100 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawice sterylne jednorazowego użytku, lateksowe z warstwą bakteriobójczą, bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sterylne jednorazowego użytku, lateksowe z warstwą bakteriobójczą, bezpudrowe - 2000 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe - 170 op. (op. = 50 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Sukcesywna dostawa rękawic i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- dostawa rękawic medycznych oraz łyżeczki kostnej
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.