eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPrzebudowa drogi powiatowej nr 1897 K (Oświęcim-Głębowice) - etap II - roboty budowlane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Oświęcim: Przebudowa drogi powiatowej nr 1897 K (Oświęcim-Głębowice) - etap II - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 194151 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117008 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1897 K (Oświęcim-Głębowice) - etap II - roboty budowlane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1897 K (Oświęcim-Głębowice) w Porębie Wielkiej, na odcinku od hm 52+00,45 (skrzyżowanie z ul. Ruczaj do hm 64+12,85 (skrzyżowanie z ul. Grottgerówka) - na długości 1212,4 m. Zakres robót obejmuje: - remont zjazdów na posesje (ujednolicenie geometrii i nawierzchni na wjazdach bramowych) - z wyjątkiem zjazdów w hm 52+55,10; w hm 54+69,90; w hm 58+54,65; w hm 60+54,50; w hm 60+96,70, - remont przepustów pod zjazdami, - wykonanie nowej, wzmocnionej nawierzchni bitumicznej drogi z frezowaniem i profilowaniem, - poszerzenie drogi odcinkami do szerokości 5,5 m, - budowę chodnika prawostronnego o szerokości 2,0 m na odcinku od hm 63+09,20 do hm 63+51,80 w miejscu istniejącego pobocza utwardzonego, na długości 42,60 m, - budowę chodnika lewostronnego o szerokości 2,0 m na odcinku od hm 63+09,20 do hm 63+52,20 w miejscu istniejącego pobocza utwardzonego, na długości 43,00 m, wraz z zarurowaniem odcinka rowu przydrożnego pod chodnikiem, - budowę chodnika lewostronnego o szerokości 1,5 m na odcinku od hm 52+80,80 do hm 56+30,05 w miejscu istniejącego pobocza utwardzonego, na długości ok.350m, - montaż krawężników oraz ścieków przykrawężnikowych prawostronnie, na odcinku od hm 58+09,95 do hm 59+87,00 na długości 177,05m, - budowę zatoki postojowej dla autobusów, - remont zatoki istniejącej wraz z remontem peronu i chodników, - remont i regulację istniejącego systemu rowów przydrożnych w celu prawidłowego odwodnienia jezdni, - budowa elementów odwodnienia drogi (w tym ściek korytkowy od ok. hm 58+11,6 do 58+85,22-strona lewa i od ok. 60+68,20 do ok. hm 62+28 oraz od hm 62+66,64 do hm 63+9,20 strona prawa), - montaż odcinków barier ochronnych drogowych na długości 32m, - remont przepustu: O 800 w hm 52+17,45 oraz 54+37,25 w DP 1897 K, - remont przepustu: O 600 w hm 60+ 09 oraz w hm 63+52 w DP 1897 K. Ze względu na dofinansowanie zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 1897 K (Oświęcim-Głębowice) - etap II środkami europejskimi w ramach MRPO, roboty budowlane objęte zamówieniem zostały podzielone na: - kwalifikowane (objęte dofinansowaniem), - niekwalifikowane wraz z organizacją ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a. załączniku do SIWZ - Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; b. załączniku do SIWZ - Przedmiar robót. Warunki realizacji robót: - Wykonawca winien dokonać oględzin nieruchomości, na których będą wykonywane roboty, zapoznać się z warunkami lokalnymi, w jakich będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres i rodzaj robót objętych projektem i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie oraz wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. - Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. - Rozpoczęcie robót nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy pod rygorem odstąpienia przez zamawiającego od umowy. - O rozpoczęciu robót wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego, w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego oraz uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego. - Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. - Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przez dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. - Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania i uzgodnienia na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonania robót wynikających z tego projektu wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. Należy zapewnić w trakcie prowadzenia robót dojazd i dojście do istniejących posesji. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe. - Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. - Wykonawca na własny koszt zapewni wykonanie dodatkowych badań grubości i równości ułożonej warstwy oraz badań jej zagęszczenia w zakresie zawartości wolnej przestrzeni, w sześciu miejscach wskazanych przez zamawiającego. - Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. - Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane. - Oferta musi uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: badania, sprawdzenia, geodezja itp. - W przypadku wprowadzenia zmian nieistotnych do projektu, wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie uzyskać zgodę projektanta i aprobatę zamawiającego. - Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. - Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. - Wykonawca wykona tablice informacyjne (na początku i na końcu zakresu robót), które po zakończeniu inwestycji będą pełniły rolę tablic pamiątkowych, lub tablice informacyjne oraz tablice pamiątkowe - zgodnie z zasadami określonymi w podręczniku Beneficjenta, który znajduje się na stronie internetowej: http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/promocja.aspx, a który także stanowi załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (MRPO), Oś priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie 4.1. Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat C: Drogi powiatowe współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc, ul. Zamkowa 3, Spytkowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1776761,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1533750,36

  • Oferta z najniższą ceną: 1533750,36 / Oferta z najwyższą ceną: 1786667,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.