Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Słupsk: Wykonanie remontu, przebudowy i modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Solskiego Nr 17 w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 194154 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu, przebudowy i modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Solskiego Nr 17 w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont, przebudowę mieszkań komunalnych i modernizację budynku mieszkalnego przy ul. Solskiego Nr 17 w Słupsku. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: - remontu i przebudowy części piwnic w celu zapewnienia pomieszczenia piwnicznego dla każdego mieszkania oraz wydzielenie i dostosowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego, - rozebranie schodów wachlarzowych i wykonanie nowych stropów żelbetowych po rozebranej klatce schodowej od str. podwórza , - wykonanie ścian działowych z bloczków z betonu komórkowego oraz z płyt gipsowo-kartonowych w związku z nowym podziałem pomieszczeń mieszkalnych na poszczególnych kondygnacjach /nie dotyczy lokali wykupionych/, - wykonanie remontu stropów drewnianych wraz z wykonaniem sufitów z płyt. gipsowo-kartonowych, paroizolacji i izolacji akustycznej z wełny mineralnej oraz podłóg z paneli podłogowych na podłożu z płyt OSB grub. 22mm, - wymianę stolarki okiennej na okna PCV, wymianę istniejącej i montaż nowej typowej stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków i gładzi gipsowych, - wykonanie robót malarskich - wykonanie remontu balkonów - wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych /RTV, domofonowej, telefonicznej/ - wykonanie instalacji gazowych wraz z montażem kuchni gaz. 4 palnikowych, - wykonanie instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń sanitarnych , - wykonanie instalacji ciepłej wody i centralnego ogrzewania z montażem grzejników i zaworów term.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 8000,00 PLN , Część nr 2 - 3000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) spełniając warunki wynikające w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: - jedną robotę budowlaną obejmującą remont lub modernizację budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 800.000,00 zł z VAT. - dotyczy części nr 1 - jedną robotę budowlaną w zakresie robót instalacyjnych (np. gazowych, wod-kan lub centralnego ogrzewania) o wartości nie mniejszej niż 150.000zł z VAT lub kilka robót w zakresie poszczególnych instalacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000zł z VAT - dotyczy części nr 2 3) wykażą, że dysponują niżej wymienionymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) minimum jedną osobą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) minimum jedną osobą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych c) minimum jedną osobą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, napraw i montażowym sieci, urządzeń, instalacji i przyborów gazowych Uwaga! Warunki pkt. 2 i pkt 3 mają zastosowanie (osobno lub łącznie) odpowiednio dla części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od daty upływu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o których mowa w pkt. 5.1. p.pkt a - z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ., W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. d) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w p.pkt c zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokóły odbioru końcowego) wystawione przez poprzednich zamawiających). Referencje muszą zawierać datę wystawienia oraz muszą być podpisane przez osobę uprawnioną W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku. e) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. f) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt e) posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, odpowiednie świadectwa kwalifikacji typu D lub E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru lub eksploatacji, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. i) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 55, poz. 596 i nr 216, poz. 1824) - wymagany jest oryginał dokumentu. j) kalkulację ceny - kosztorys-y ofertowy/e sporządzony-e według układu określonego w przedmiarze/ach robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (w formie papierowej) można odebrać w siedzibie zamawiającego (PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4) pokój nr 7 - cena 24,40PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku przy ul. Tuwima 4 - pokój nr 4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu, przebudowy i modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Solskiego Nr 17 w Słupsku - roboty ogólnobudowlane i elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu, przebudowy i modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. SOLSKIEGO Nr 17 w Słupsku w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych. (domofon, RTV, telefon)Szczegółowy Zakres robót w części nr 1 określają załączniki od nr 6 do nr 12 SIWZ Szacunkowa wartość robót za wykonanie części nr 1 zamówienia wynosi: 919.397,93 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu, przebudowy i modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Solskiego Nr 17 w Słupsku - roboty wod.-kan., gazowe, c.o. i c.w..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu, przebudowy i modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. SOLSKIEGO Nr 17 w Słupsku w zakresie wewnętrznych instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa drogi w m. Niewierowo dz. nr 6/1 i 31 wraz z odwodnieniem, kanalizacją sanitarną i oświetleniem drogowym
- Przebudowa drogi gminnej w m. Wiklino dz. nr 236, 237/1, 237/2 228/3, obr. ew. Wiklino, Gmina Redzikowo
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną DARATUMUMABUM - 117/TP/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji "Budowa przychodni lekarskiej w Redzikowie na działce nr 43/66 oraz 358/3"
- Wykonanie usług kominiarskich w nieruchomościach Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
- Dostawa gąbek do mycia pacjentów oraz chusteczek w wiaderku do zalewania środkiem dezynfekcyjnym - 111/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, przewidzianego do realizacji w Jaworzynie Śląskiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastrukturą techniczną przewidzianą do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w Żarowie, powiat Świdnicki.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szkoły i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Adaptacja pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Biadkach do wymogów ppoż.
- "Przebudowa i wyposażenie części placówki na Klub Kultury Wiejskiej w miejscowości Trębowiec Duży"
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.