Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Nasielsk: Modernizacja (remont) ulic w Nasielsku
Numer ogłoszenia: 194160 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (remont) ulic w Nasielsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulic Cmentarnej, Kościelnej, Folwark, Lipowej, Rynek, Szkolnej w Nasielsku. Zakres prac w poszczególnych ulicach obejmuje: 1. remonty nawierzchni ulic polegające na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - na łącznej powierzchni 4 074,75 m2, 2. wyprofilowanie spadków ulic, 3. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na łącznej powierzchni 11 907.39 m2 cała szerokość ulic, 4. ustawienie znaków pionowych - 42 szt. 5. wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. w tym : A/. ul. Cmentarna - nr 240352W - działka nr 590/1 : - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 1 355,52 m2, - regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 2 szt. - regulacja pionowa wpustów deszczowych ulicznych 2 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 890,30 m2, - ustawienie znaków pionowych - 3 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. B/. ul. Lipowa - nr 240381W- działka nr 492/3, 491/4, 493/3, 494/3, 495/4, 496/4, 497/6, 498/4, 499/4, 504/3, 513, 2290, 528 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 708,14 m2, - regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 4 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 360,45 m2. - ustawienie znaków pionowych - 7 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. C/. ul. Kościelna - nr 240381W - dz.nr 645, - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 609,07 m2, - regulacja pionowa wpustów deszczowych ulicznych 2 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 030,23 m2. - ustawienie znaków pionowych - 12 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. D/. ul. Folwark- Żwirki i Wigury - nr 240723W - dz. nr 588, 619/2 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 323,33 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 1 206,30 m2 - ustawienie znaków pionowych - 8 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. F/. ul. Rynek - nr 240702W - dz. nr 748 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 605.89 m2 , / w tym : strona południowa - 290.36 m2, strona wschodnia - 50.89 m2, strona północna - 264,64 m2 /. - regulacja pionowa wpustów deszczowych ulicznych 5 szt. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 2 560,48 m 2 w tym : strona południowa - 811,60 m2, strona wschodnia - 1017,83 m2, strona północna - 731,05 m2 /. - ustawienie znaków pionowych - 11 szt. - wykonanie oznakowania poziomego - malowanie linii. G. ul. Szkolna - nr 240710W - dz.nr 1153 , 1154/3 - remont nawierzchni ulicy polegający na uzupełnieniu ubytków tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm z zagęszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 472.80 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 wg normy PN-EN - 13108-1 - warstwa wiążąca o grub. 5 cm - na powierzchni 859,63 m2. - ustawienie znaków pionowych - 1 szt. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku i posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje dokonanie wizji lokalnej w terenie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto każda wraz z dowodami, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń Kierownik winien przynależeć do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadać aktualne zaświadczenie wydane przez tę izbę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu (Gm. Tykocin)
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH I ULICACH NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie gminy Tryńcza
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych Gminy Kruszwica
- Roboty konserwacyjne z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych, drogowych obiektów inżynierskich, retencyjnych, obiektów melioracyjnych, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Kamienna Góra
- Remonty cząstkowe i bieżące dróg, ciągów pieszych i placów o nawierzchni bitumicznej.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.