Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Warszawa: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer ogłoszenia: 194204 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego , w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4; (wykaz minimum trzech wykonanych dostaw w zakresie dostaw drobnego sprzętu laboratoryjnego, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej dwóch, o wartości nie mniejszej niż: - 100 000,00 zł rocznie każda. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie - Załącznik nr 4;; 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego w okresie i wartości określonej w pkt. 1), 2) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy; 3) opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy były realizowane należycie; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu wymagane prawem tj. posiadają: 1) deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) 2) certyfikat jednostki notyfikującej - dotyczy wymazówek poz. 157-160 oraz igieł poz. 196-197. 3) w odniesieniu do wyrobów medycznych należących do klasy I i II a należy dołączyć wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania . 4 ) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty fotografie wszystkich produktów. Przedstawione na dostarczonych przez Wykonawcę fotografiach produkty, muszą być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Pliki zawierające fotografie muszą być nazwane oznaczeniami lp. pozycji z załącznika nr 2 formularza cenowy i zgodnie z kolumną 1 tabeli, o której mowa w ust. 6.(przykład: 1 nazwa oferowanego asortymentu Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej - na płycie CD/DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt. W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż 5 dni przed dokonaniem dostawy materiałów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć lub niedostarczenie w powyższym terminie może skutkować nie przyjęciem dostawy. 5) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie elektronicznej na płycie CD/DVD drukowanej w formacie .xls lub .csv listy sprzętu wg wzoru: Oznaczenie oferowanego przedmiotu zamówienia (Kod stosowany przez producenta jeżeli jest nadany) Pełna nazwa oferowanego przedmiotu zamówienia (stosowana przez dostawcę) która będzie zgodna z dokumentami dostawy Numer katalogowy producenta , jeżeli jest nadany Pełna nazwa producenta oferowanego przedmiotu zamówiwenia Sposób pakowania (wielkość opakowań zbiorczych) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia jeżeli jest inny niż zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ 5. Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w cz. VIII ust. 1 pkt 1) i 4). 11. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. VIII ust. 1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Dział Zamówień Publicznych
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa
pokój 309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:30, miejsce: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa pokój 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
- Zakup nakrywarki.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.