Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Warszawa: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 194333 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta , Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, faks 022 6282674.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nieużywanej komputerowej stacji graficznej wraz z monitorem (komputer, monitor, oprogramowanie) Część II Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nieużywanego komputera wysokowydajnego (komputer, oprogramowanie) Część III Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów komputerowych: - 3 szt. Licencji AutoCAD LT 2013 lub równoważne Część IV Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych nieużywanych urządzeń i osprzętu sieciowego: - 4 szt. - Przełączników sieciowych - 4 szt. - Modułów łączenia kaskadowego sieci.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.23.13.00-0, 30.21.10.00-1, 48.32.10.00-4, 32.42.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art. 144 ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie osób upowaznionych do podpisywania protokołu odbioru sprzętu komputerowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, pok. 100 lub 100A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nieużywanej komputerowej stacji graficznej wraz z monitorem (komputer, monitor, oprogramowanie). STACJA GRAFICZNA 1. Procesor Procesor minimum czterordzeniowy zgodny z x86, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 9600 punktów 2. Pamięć operacyjna Min. 32GB 1600MHz DDR3 z ECC, możliwość rozbudowy do 64GB 3. Parametry pamięci masowej Dwa dyski SATA 3,5 min. 2TB 7200 RPM każdy, skonfigurowane w RAID 0 4. Karta graficzna Karta graficzna PCIex16, min. 2GB pamięci RAM GDDR5, ze wsparciem dla Open GL w wersji min. 4.1, Microsoft Direct w wersji min. X11 i Shader Model w wersji min. 5.0; rozdzielczość w trybie cyfrowym min. 2560x1600 przy 60Hz. MONITOR 1. Typ ekranu Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 21,5 (54,61cm) TN 2. Rozmiar plamki 0,248 mm 3. Jasność 250 cd/m2 4. Kontrast 1000:1 typowy ( 2 000 000 :1 dynamiczny) 5. Powłoka płyty matrycy Antyodblaskowa utwardzona 3H 6. Podświetlenie WLED 7. Kąty widzenia (pion/poziom) 160/170 stopni 8. Czas reakcji matrycy max 5ms (czarny do białego) 9. Rozdzielczość maksymalna 1920 x 1080 przy 60Hz 10. Częstotliwość odświeżania poziomego 30 - 83 kHz 11. Częstotliwość odświeżania pionowego 56 - 75 Hz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nieużywanego komputera wysokowydajnego (komputer, oprogramowanie). 1. Procesor Procesor minimum czterordzeniowy zgodny z x86, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 9600 punktów 2. Pamięć operacyjna Min. 32GB 1600MHz DDR3 z ECC, możliwość rozbudowy do 64GB 3. Parametry pamięci masowej Dwa dyski SATA 3,5 min. 2TB 7200 RPM każdy, skonfigurowane w RAID 0 4. Karta graficzna Dwie karty graficzne PCIex16, każda min. 512MB pamięci RAM GDDR3, ze wsparciem dla Open GL w wersji min. 3.3, Microsoft Direct w wersji min. X10.1 i Shader Model w wersji min. 4.1; możliwość podłączenia czterech monitorów analogowych 5. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 24-bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów komputerowych: - 3 szt. Licencji AutoCAD LT 2013 lub równoważne. Za oprogramowanie równoważne dla oprogramowania AutoCAD LT 2013 PL stanowiące przedmiot zamówienia uznaje się oprogramowanie posiadające następujące cechy: a) Zakres funkcjonalny oprogramowania nie gorszy jak dla oprogramowania wskazanego, b) Funkcje dostępne pod taką samą nazwą jak dla oprogramowania wskazanego, w zbliżonym układzie menu, c) Formaty danych wejściowych i wyjściowych odpowiadają co najmniej liczbie i typowi formatów dla programu wskazanego, d) Warunki licencji oprogramowania są nie mniej korzystne niż licencja programu wskazanego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych nieużywanych urządzeń i osprzętu sieciowego: 1) 4 szt. - Przełączników sieciowych 1. min. 48 portów Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T (Auto-MDIX) 2 min. 4 porty GE ze stykiem definiowanym przez SFP lub równoważne 3 pamięć DRAM oraz flash wystarczająca do poprawnego działania urządzenia i przechowywania obrazów systemu operacyjnego (nie jest dopuszczalna konieczność rozbudowy pamięci przy zwiększaniu funkcjonalności urządzenia) 4 matryca przełączająca o wydajności min. 124 Gb/s, wydajność przełączania przynajmniej 100 Mpps dla 64-bajtowych pakietów; 5 wbudowane reflektometry (TDR) na wszystkich portach 10/100/1000 6 obsługa PoE 802.3at (min. 740W mocy do zasilania urządzeń PoE) 2) 4 szt. - Modułów łączenia kaskadowego sieci Moduł do łączenia w stos przełączników opisanych w Części IV w punkcie 1. Powinien posiadać następujące parametry: 1. Zarządzanie poprzez jeden adres IP 2. Przepustowość w ramach stosu min. 20Gb/s 3. Możliwość połączenia min. 4 przełączników w ramach stosu 4. Możliwość tworzenia połączeń cross-stack link aggregation w opraciu o 802.3ad 5. Dołączony odpowiedni, dedykowany do łączenia w stos kabel o długości minimum 50cm 3) 8 szt. - Bramek bezprzewodowych 1 punkt dostępowy umożliwiający pracę klientów w standardach 802.11a/b/g/n: - obsługa MIMO - min. 2x3:2 - obsługa kanałów 40MHz i prędkości 300 Mbps - obsługa TxBF (transmit beamforming) dla klientów 802.11 a/g - obsługa agregeacji ramek A-MPDU (Tx/Rx), A-MSDU (Tx/Rx) 2 konfigurowalna moc nadajników, do 100mW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
- Licencje na oprogramowanie do projektowania typu CAD
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.