eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Warszawa: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 194333 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta , Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, faks 022 6282674.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nieużywanej komputerowej stacji graficznej wraz z monitorem (komputer, monitor, oprogramowanie) Część II Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nieużywanego komputera wysokowydajnego (komputer, oprogramowanie) Część III Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów komputerowych: - 3 szt. Licencji AutoCAD LT 2013 lub równoważne Część IV Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych nieużywanych urządzeń i osprzętu sieciowego: - 4 szt. - Przełączników sieciowych - 4 szt. - Modułów łączenia kaskadowego sieci.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.23.13.00-0, 30.21.10.00-1, 48.32.10.00-4, 32.42.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ustawy Pzp - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie osób upowaznionych do podpisywania protokołu odbioru sprzętu komputerowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, pok. 100 lub 100A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nieużywanej komputerowej stacji graficznej wraz z monitorem (komputer, monitor, oprogramowanie). STACJA GRAFICZNA 1. Procesor Procesor minimum czterordzeniowy zgodny z x86, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 9600 punktów 2. Pamięć operacyjna Min. 32GB 1600MHz DDR3 z ECC, możliwość rozbudowy do 64GB 3. Parametry pamięci masowej Dwa dyski SATA 3,5 min. 2TB 7200 RPM każdy, skonfigurowane w RAID 0 4. Karta graficzna Karta graficzna PCIex16, min. 2GB pamięci RAM GDDR5, ze wsparciem dla Open GL w wersji min. 4.1, Microsoft Direct w wersji min. X11 i Shader Model w wersji min. 5.0; rozdzielczość w trybie cyfrowym min. 2560x1600 przy 60Hz. MONITOR 1. Typ ekranu Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 21,5 (54,61cm) TN 2. Rozmiar plamki 0,248 mm 3. Jasność 250 cd/m2 4. Kontrast 1000:1 typowy ( 2 000 000 :1 dynamiczny) 5. Powłoka płyty matrycy Antyodblaskowa utwardzona 3H 6. Podświetlenie WLED 7. Kąty widzenia (pion/poziom) 160/170 stopni 8. Czas reakcji matrycy max 5ms (czarny do białego) 9. Rozdzielczość maksymalna 1920 x 1080 przy 60Hz 10. Częstotliwość odświeżania poziomego 30 - 83 kHz 11. Częstotliwość odświeżania pionowego 56 - 75 Hz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nieużywanego komputera wysokowydajnego (komputer, oprogramowanie). 1. Procesor Procesor minimum czterordzeniowy zgodny z x86, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 9600 punktów 2. Pamięć operacyjna Min. 32GB 1600MHz DDR3 z ECC, możliwość rozbudowy do 64GB 3. Parametry pamięci masowej Dwa dyski SATA 3,5 min. 2TB 7200 RPM każdy, skonfigurowane w RAID 0 4. Karta graficzna Dwie karty graficzne PCIex16, każda min. 512MB pamięci RAM GDDR3, ze wsparciem dla Open GL w wersji min. 3.3, Microsoft Direct w wersji min. X10.1 i Shader Model w wersji min. 4.1; możliwość podłączenia czterech monitorów analogowych 5. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 24-bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programów komputerowych: - 3 szt. Licencji AutoCAD LT 2013 lub równoważne. Za oprogramowanie równoważne dla oprogramowania AutoCAD LT 2013 PL stanowiące przedmiot zamówienia uznaje się oprogramowanie posiadające następujące cechy: a) Zakres funkcjonalny oprogramowania nie gorszy jak dla oprogramowania wskazanego, b) Funkcje dostępne pod taką samą nazwą jak dla oprogramowania wskazanego, w zbliżonym układzie menu, c) Formaty danych wejściowych i wyjściowych odpowiadają co najmniej liczbie i typowi formatów dla programu wskazanego, d) Warunki licencji oprogramowania są nie mniej korzystne niż licencja programu wskazanego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych nieużywanych urządzeń i osprzętu sieciowego: 1) 4 szt. - Przełączników sieciowych 1. min. 48 portów Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T (Auto-MDIX) 2 min. 4 porty GE ze stykiem definiowanym przez SFP lub równoważne 3 pamięć DRAM oraz flash wystarczająca do poprawnego działania urządzenia i przechowywania obrazów systemu operacyjnego (nie jest dopuszczalna konieczność rozbudowy pamięci przy zwiększaniu funkcjonalności urządzenia) 4 matryca przełączająca o wydajności min. 124 Gb/s, wydajność przełączania przynajmniej 100 Mpps dla 64-bajtowych pakietów; 5 wbudowane reflektometry (TDR) na wszystkich portach 10/100/1000 6 obsługa PoE 802.3at (min. 740W mocy do zasilania urządzeń PoE) 2) 4 szt. - Modułów łączenia kaskadowego sieci Moduł do łączenia w stos przełączników opisanych w Części IV w punkcie 1. Powinien posiadać następujące parametry: 1. Zarządzanie poprzez jeden adres IP 2. Przepustowość w ramach stosu min. 20Gb/s 3. Możliwość połączenia min. 4 przełączników w ramach stosu 4. Możliwość tworzenia połączeń cross-stack link aggregation w opraciu o 802.3ad 5. Dołączony odpowiedni, dedykowany do łączenia w stos kabel o długości minimum 50cm 3) 8 szt. - Bramek bezprzewodowych 1 punkt dostępowy umożliwiający pracę klientów w standardach 802.11a/b/g/n: - obsługa MIMO - min. 2x3:2 - obsługa kanałów 40MHz i prędkości 300 Mbps - obsługa TxBF (transmit beamforming) dla klientów 802.11 a/g - obsługa agregeacji ramek A-MPDU (Tx/Rx), A-MSDU (Tx/Rx) 2 konfigurowalna moc nadajników, do 100mW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.