eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli do Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12, pok.104- szafka z drzwiami i zamkami, - biurko dwuszafkowe z szufladami i zamkami, - fotel gabinetowy. Spr. znakDZP/CM/242/3-121/ZP/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Kraków: Dostawa mebli do Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12, pok.104: - szafka z drzwiami i zamkami, - biurko dwuszafkowe z szufladami i zamkami, - fotel gabinetowy. Spr. znak: DZP/CM/242/3-121/ZP/12
Numer ogłoszenia: 194353 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12, pok.104: - szafka z drzwiami i zamkami, - biurko dwuszafkowe z szufladami i zamkami, - fotel gabinetowy. Spr. znak: DZP/CM/242/3-121/ZP/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12, pok.104: - szafka z drzwiami i zamkami, - biurko dwuszafkowe z szufladami i zamkami, - fotel gabinetowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę mebli wraz z montażem i wniesieniem do budynku dydaktycznego przy ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, pok. 104. b) udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. c) czas reakcji na zgłoszoną wadę wynosi do 2 dni roboczych liczonych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wady faksem lub e-mailem. Zamawiający wymaga naprawy lub wymiany wadliwego mebla lub jego elementu na nowy w ciągu 14 kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego mebla lub jego elementu w okresie gwarancji, Wykonawca wymieni go na nowy, na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby materiały użyte do produkcji mebli objętych przedmiotem zamówienia posiadały atest higieniczności PZH, a meble spełniały normy określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na jego pisemne żądanie przekazane w okresie gwarancji. Zamawiający organizuje spotkanie z Wykonawcami w dniu 12.09.2012r. o godz. 10:00. Spotkanie wszystkich zainteresowanych odbędzie się w korytarzu na 1 piętrze przy Dziekanacie Wydziału Nauk o Zdrowiu w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12 w Krakowie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Atest higieniczności PZH

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20 , 31 - 531 Kraków, pok. 247.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20 , 31 - 531 Kraków, pok. 244.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.