Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Ogłoszenie nr 19436 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Cedry Wielkie: Wykonanie prac renowacyjnych i remontowych zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie wraz z dostawą wyposażenia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działanie 8.3 Materialne i Niematerialne Dziedzictwo Kulturowe.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345963
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357554,365323
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, krajowy numer identyfikacyjny
19167494500000, ul.
ul. M. Płażyńskiego
16,
83020
Cedry Wielkie, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 836 164, faks
586 836 166, e-mail
magda.wozniak@cedry-wielkie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cedry-wielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac renowacyjnych i remontowych zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie wraz z dostawą wyposażenia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: Zadanie 1 - Wykonanie prac renowacyjnych i remontowych zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie, w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1.Zagospodarowania i urządzenia terenu poprzez: 1)Renowację trawnika - 995,86 m2 2)Zamontowanie pięciu lamp energooszczędnych - opraw ziemnych podświetlających, 3)Budowę studzienki do poboru wody z istniejącego zbiornika dla celów p. poż. 4)Wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni brukowej - 89,19m2 5)Odtworzenie nawierzchni kamiennej - 9,61 m2 6)Odtworzenie zatrawienia i skarpy - 13,81 m2 2.Wykonania prac remontowych i wykończeniowych pomieszczeń zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie poprzez: 1)Renowację ścian, sufitów i posadzki na części wspólnej, 2)Wymianę instalacji elektrycznej w całym budynku (poza mieszkaniem nr 4, gdzie lokator wymienił instalację we własnym zakresie), 3)Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji p.poż., SSP, 4)Remont wraz ze zmianą przeznaczenia lokalu mieszkalnego nr 2 na funkcję izby pamięci, 5)Zmianę przeznaczenia strychu na funkcję sali ekspozycji. 3. Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia zostanie opracowany i przekazany zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe - Word lub Open Office oraz/lub w formacie PDF. 4. Roboty ogólnobudowlane powinny być prowadzone pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze w danej branży. W szczególności Zamawiający oczekuje udziału w realizacji przedmiotu zamówienia kierownika z uprawnieniami w zakresie prac konserwatorskich. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty: a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, c)Projekt budowlany wielobranżowy + BIOZ stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ d)Projekt wykonawczy architektura i konstrukcja stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ e)Projekt wykonawczy instalacje i sieci elektryczne stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ f)Projekt wykonawczy instalacje i sieci sanitarne stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ g)Projekt wykonawczy system sygnalizacji pożaru stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ h)Opinia geotechniczna stanowiąca załącznik nr 16 do SIWZ i)Orzeczenie techniczne mykologiczno - budowlane stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ j)Ekspertyza techniczna dotycząca wymagań bezpieczeństwa pożarowego stanowiąca załącznik nr 18 do SIWZ k)Program prac konserwatorskich stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ l)Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 20 do SIWZ Zadanie 2 - Dostawa wyposażenie zabytkowego domu pod cieniowego w Miłocinie 1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 jest dostawa wyposażenia zabytkowego domu podcieniowego w Miłocinie w asortymencie, ilości oraz cenie określonych w załączniku nr 21 do SIWZ oraz o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 22 do SIWZ. 2. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załącznikach nr 21 i 22 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3.Dostawa wyposażenia zrealizowana będzie po wykonaniu prac remontowo - konserwatorskich w maksymalnym terminie do 60 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiany wyposażenie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować na własny koszt w domu podcieniowym w Miłocinie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45210000-2,
45214000-0,
45214100-0,
45300000-0,
45330000-9,
45331000-6,
45310000-3,
45311000-0,
45314000-1,
45230000-8,
45233000-9,
45233100-0,
45233120-6,
45231000-5,
45231400-9,
45231300-8,
39000000-8,
39130000-2,
39155000-3,
39173000-5,
32322000-6,
32342412-3,
32344200-2,
32342300-5,
32342400-6,
32342410-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT588289.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 723240.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 4 -cena jedynej oferty złożonej w ramach zadania 2 przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.