Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Poznań: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb II Oddziału ZUS Poznań .
Numer ogłoszenia: 19437 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb II Oddziału ZUS Poznań ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb II Oddziału ZUS Poznań . Wartość zamówienia poniżej 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00 - 30.21.70.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z 2004 roku z późn. zm.), sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ). 1.2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. /spełnia/ lub /nie spełnia/. Pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca składający ofertę musi w upływie terminu składania ofert, wykazać że spełnia wszystkie warunki określone w punktach od 5.1 do 5.3 części I SIWZ, tj. Instrukcja dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnianie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony Formularz Oferty i formularz cenowy . Formularz Oferty i Cenowy określa załącznik nr 1 do III części SIWZ. 1.2. Oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wypełniony formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do części III SIWZ. 1.4. Wypełniony formularz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych.. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 3 do III SIWZ. 1.5. Oświadczenie, że akceptuje wzór umowy bez zastrzeżeń i zobowiązuje się do jego podpisania w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 5 do III SIWZ. 1.6. Oświadczenie o zamiarze zlecenia części zamówienia podwykonawcom. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 6 do III SIWZ. 1.7. Oświadczenie, że oferowane produkty są fabrycznie nowe i nieregenerowane. 1.8. Oświadczenie, że oferowane produkty będą wyprodukowane nie wcześniej niż pół roku przed planowaną dostawą. 1.9. Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów wynikających z utraty gwarancji, naprawy urządzenia i przeprowadzenia ekspertyzy w przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego dostarczeniem wadliwych materiałów eksploatacyjnych Zamawiającemu. 1.10. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty z produktami równoważnymi, o których mowa w pkt. 3 Opisu przedmiotu zamówienia ( Część II SIWZ), wykonawca: - załączy do oferty, dla każdego oferowanego produktu równoważnego oświadczenie, że oferowany produkt równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe równoważne z produktem oryginalnym producenta urządzenia i może być stosowany we wskazanym urządzeniu bez jakichkolwiek zastrzeżeń; -załączy do ofert oświadczenie wydane przez producenta każdego z oferowanych produktów równoważnych o stosowaniu wymogów normy IEC/ISO 19752 przy testowaniu wydajności oferowanych kaset z tonerem; -poda w formularzu cenowym producenta i numer katalogowy (symbol) oferowanego produktu równoważnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341 lub przesyłką poleconą na adres wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku o jej wydanie faxem pod nr 0-61 877-28-50. SIWZ bezpłatne..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający do bezpośredniego kontaktowania się z uczestnikami postępowania upoważnia następujące osoby : a) w sprawach formalnych: Mariusz Krzemiński - Główny Specjalista Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych - nr tel. 0-61 874 54 78 lub 0-61 874 53 00 - nr faksu 061 877 28 50 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30 (z wyjątkiem świąt), b) w sprawach przedmiotu zamówienia: Wojciech Pogodski - Naczelnik Wydziału Informatycznego - nr tel. 0-61 874 55 97 - nr faksu 061 877 28 50 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 14:30 (z wyjątkiem świąt)..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.