Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Przemyśl: Kontrakt nr 6-Inżynier Kontraktu Nr 2 dla Kontrakru nr 5 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu - kontynuacja w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyslu
Numer ogłoszenia: 194384 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6780590 w. 31, fax 016 6783259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka jednoosobowa Gminy Miejskiej Przemyśl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt nr 6-Inżynier Kontraktu Nr 2 dla Kontrakru nr 5 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu - kontynuacja w ramach Projektu Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyslu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Kontraktu nr 5 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu - kontynuacja w ramach Projektu nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przemyślu. Kontrakt nr 5 składa się z trzech zadań: 1.Modernizacja rozdzielni głównej - część elektryczna- obejmująca: - demontaż istniejące rozdzielnicy RUw20 15kV; - montaż nowej rozdzielnicy wraz z przełożeniem i podłączeniem istniejących kabli i podaniem napięcia na szyny zbiorcze z uwzględnieniem etapowej przebudowy, celem zapewnienia ciągłości pracy technologii oczyszczalni ścieków, - zabudowę rozdzielnic wnętrzowych 15kV, automatykę SZR i zasilanie potrzeb własnych 220V DC, - podłączenie istniejącej tablicy licznikowej z odpowiednimi polami rozdzielnicy, - wymianę istniejących kabli średniego napięcia pomiędzy rozdzielnią WN 15kV a stacjami transformatorowymi 15/04 kV, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie niezbędnych towarzyszących robót budowlanych. 2. Renowacja i wymiana sieci technologicznych i kanalizacyjnych na terenie oczyszczalni ścieków o łącznej długości około 502,0m. Renowacja istniejących sieci technologicznych i kanalizacyjnych na terenie oczyszczalni ścieków, - zakres robót obejmuje prace renowacyjne na: przewodach betonowych o zakresie średnic Ø300 - Ø600mm o długości około 402,0m; przewody kamionkowe o średnicy Ø200mm o długości 20,0m; łączna długość przewodów przewidzianych do renowacji wynosi około 422,0m - celem prac renowacyjnych jest poprawa stanu technicznego przewodów technologicznych oraz warunków hydraulicznych przepływu. - zakres robót obejmuje oczyszczenie istniejących przewodów, uzupełnienie ubytków złączy i rur, a następnie wprowadzenie rękawa poliestrowego bez zmiany średnicy przewodów oraz remont studni i komór kanalizacyjnych. Wymiana istniejących sieci technologicznych i kanalizacyjnych na terenie oczyszczalni ścieków o długości około 80,0m i średnica Ø700mm, 3. Wymiana części ogrodzenia wokół terenu oczyszczalni - wymiana istniejącego ogrodzenia z elementów betonowych prefabrykowanych i wykonanie nowego ogrodzenia panelowego o wysokości 1,8m z paneli na podmurówce prefabrykowanej, - łączna długość ogrodzenia 800m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych 00 groszy).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków. Informacja o oświadczeniach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu o wartości co najmniej 50 000 euro. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej: 1. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, 2. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, 3. wskazanie zakresu robót, 4. wskazanie wartości robót, 5. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 6. wskazanie miejsca wykonania, 7. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. 2 stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 5 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, c) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat (liczonych do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w BZP) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 1 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, d) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej następujące [osoby , podmioty] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik Zespołu Musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe liczone do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Kierownik Zespołu musi posiadać znajomość Ustawy Prawo budowlane, Ustawy Prawo zamówień publicznych, a także doświadczenie w nadzorowaniu wykonania w ciągu ostatnich 3 lat liczonych do dnia wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej 1 projektu w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista ds. kosztorysowania/ obmiarowania Musi posiadać średnie lub wyższe wykształcenie oraz wykazać się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kosztorysanta liczonym do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP Inspektor Nadzoru (Inżynier Budowlany) Inżynier Budowlany musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Winien się wykazać samodzielnym nadzorowaniem w branży budowlanej co najmniej 1 inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista musi posiadać co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru (Inżynier Sanitarny) Inżynier Sanitarny musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych. Winien się wykazać samodzielnym nadzorowaniem w branży sanitarnej co najmniej 1 inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Specjalista musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru (Inżynier Elektryk) Inżynier Elektryk musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w zakresie: budowy sieci elektroenergetycznych, instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz układów AKPiA. Specjalista musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW oraz informacje w formie CV każdej z osób sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW. e) załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami ppkt. d), tj. kopie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął: w ciągu ostatnich trzech pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 250.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć części sprawozdań finansowych zawierające Rachunki zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody ze sprzedaży netto, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000 PLN* lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 PLN*. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 4) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b) i 9.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 9.1.1)c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1)a) i b) oraz 9.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b), 9.1.1).c) i 9.1.1).d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs z tabeli A NBP z dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jekie mają dostarczyć wykonawcy zostały wymienione powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr 2000/PL/16/P/PE/009 Modernizacja oczyszczalni ścieków jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójności
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
- Zabezpieczenie osuwiska w ciągu DP Nr 2069R w m. Babice
- Dostawa pieluchomajtek i majtek 2025/2026
- Zakup licencji oprogramowania antywirusowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Kotuń
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Siepraw
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.