Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Warszawa: Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 194396 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, Pakiet nr 1: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 1 WUM, 01-406 Warszawa, ul. Batalionu Pięść 9, Pakiet nr 2: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 2 WUM, 01-193 Warszawa, ul. Karolkowa 84, Pakiet nr 3: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 2 bis WUM, 01-193 Warszawa, ul. Karolkowa 84, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.1-2.3 do SIWZ oraz STWiOR stanowiącą Załącznik nr 3.1-3.3 do SIWZ . 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia zawierającym przedmiary robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zwanymi dalej dokumentacją. Opis przedmiotu zamówienia stanowił będzie załącznik do umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1: 8.000,00zł Pakiet nr 2: 13.000,00zł Pakiet nr 3: 4.000,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie składa:Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac remontowych w budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o wartości co najmniej: Pakiet nr 1: 300.000,00 zł brutto każda, Pakiet nr 2: 500.000,00 zł brutto każda, Pakiet nr 3: 150.000,00 zł brutto każda. potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że roboty zostały wykonane należycie. Wzór Wykazu robót stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie, robót o wartości najwyższej spośród wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta. Dowodami, o których mowa w ust. 2 pkt 1) SIWZ są: 1) poświadczenie, 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w ust. 1 4.Zamawiający jednocześnie informuje, że: 1) zgodnie z treścią § 9 ust. 2 ww. Rozporządzenia, Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 może przedłożyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), 2) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa:Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także w zakresie wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu potwierdzenie spełniania powyższego warunku dotyczącego dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia z ważnymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.3.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz.394), Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie: a) minimum 1 osobę posiadająca ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - kierownik robót, wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) minimum 1 osobę posiadająca ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) minimum 1 osobę posiadająca ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ: d) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają ważne uprawnienia jak wyżej, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia składa:Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: w zakresie Pakietu nr 1: 300 000,00złotych, w zakresie Pakiet nr 2: 500 000,00złotych, w zakresie Pakiet nr 3: 150 000,00złotych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od upływu ostatniego dnia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 307
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 1 WUM, 01-406 Warszawa, ul. Batalionu Pięść 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, Pakiet nr 1: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 1 WUM, 01-406 Warszawa, ul. Batalionu Pięść 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz STWiOR stanowiącą Załącznik nr 3.1 do SIWZ . 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia zawierającym przedmiary robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zwanymi dalej dokumentacją. Opis przedmiotu zamówienia stanowił będzie załącznik do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 2 WUM, 01-193 Warszawa, ul. Karolkowa 84.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, Pakiet nr 2: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 2 WUM, 01-193 Warszawa, ul. Karolkowa 84, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ oraz STWiOR stanowiącą Załącznik nr 3.2 do SIWZ . 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia zawierającym przedmiary robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zwanymi dalej dokumentacją. Opis przedmiotu zamówienia stanowił będzie załącznik do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 2 bis WUM, 01-193 Warszawa, ul. Karolkowa 84.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie prac remontowych w Domach Studenta Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, Pakiet nr 3: Wykonanie prac remontowych w Budynku Domu Studenta DS. 2 bis WUM, 01-193 Warszawa, ul. Karolkowa 84, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ oraz STWiOR stanowiącą Załącznik nr 3.3 do SIWZ . 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia zawierającym przedmiary robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zwanymi dalej dokumentacją. Opis przedmiotu zamówienia stanowił będzie załącznik do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.