eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - POWTÓRZENIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - POWTÓRZENIE.
Numer ogłoszenia: 194404 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122496 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - POWTÓRZENIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego - POWTÓRZENIE 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - mycie podstawowe pojazdu osobowego lub dostawczego (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 3 razy w jednym miesiącu, przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie i osuszenie 3.Przedmiot zamówienia podzielono na 22 części zgodnie z opisem zawartym w pkt IV SIWZ. 4.KOD CPV: 50112300-6 mycie samochodów i podobne usługi 5.Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w : - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu) - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg, kołpaków pojazdu) - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych 6.Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 7.Myjniamusi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. 8.Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi. 9.Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych jak i dostawczych, pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni. 10.Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością. 11.Jedno mycie podstawowe nie powinno przekroczyć 15 minut, a przypadku myjni ręcznych 20 minut. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), od godz. 10:00 do 18:00. 12.Myjnia musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2008r. Nr 2562, poz. 150627 z późn.zm. 13.Wykonawca jest zobowiązany traktować jako poufne wszelkie informacje uzyskane w wyniku świadczenia usługi, a pozyskanych informacji nie może używać do celów innych niż związane z realizacją zadania oraz nie może ich ujawniać osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Informacje te mogą być ujawnione tylko pracownikom Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 14.Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. a) maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w przypadku zniszczenia lub wycofania z eksploatacji pojazdów), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia kwoty umowy. b) wykorzystanie wartości umowy przed upływem okresu 12 m-cy od dnia zawarcia umowy skutkuje jej wygaśnięciem c) w przypadku niewykorzystania kwoty umowy w terminie jej realizacji dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy maksymalnie do 2 m-cy w granicach wartości umowy. 15.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowe ilości usług oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. 16.Wykonawca zobowiązuje sięzapewnić ciągłość świadczonych usług. W przypadku przerwy w świadczeniu usług trwającej powyżej 24 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, (w uzgodnieniu z Komendantem Policji jednostki, dla której świadczona jest usługa), realizację usług objętych przedmiotowym zamówieniem we własnym zakresie, na własny koszt we wskazanym przez siebie miejscu do tego przeznaczonym. 17.Termin płatności: przelewem, 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego - dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia. 18.Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 19.Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 20.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zależności od miejsca świadczenia usługi. 21. Przedmiot zamówienia podzielono na 22 części: część 1 - KP Kostrzyn n/O, część 2 - KP Witnica, część 3 - KP Sulechów, część 4 - KP Kargowa, część 5 - KP Skwierzyna, część 6 - KP Trzciel, część 7 - KP Lubrza, część 8 - KP Łagów, część 9 - KP Skąpe, część 10 - KP Zbąszynek, część 11 - KP Szprotawa, część 12 - KP Iłowa, część 13 - KP Trzebiel, część 14 - KP Łęknica, część 15 - KP Przewóz, część 16 - KP Sława, część 17 - KP Drezdenko, część 18 - KPP Międzyrzecz, część 19 - KPP Strzelce Kraj., część 20 - KPP Żagań, część 21 - KPP Nowa Sól, część 22 - KPP Krosno Odrzańskie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 11   

Nazwa: CZĘŚĆ 11 - KP SZPROTAWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MEGAN, ul. Konopnickiej 22, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: CZĘŚĆ 16 - KP SŁAWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MAKO MAŁY SP. J., ul. Przemysłowa 33a, 67-410 Sława, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: CZĘŚĆ 18 - KPP MIĘDZYRZECZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPHU DORMECH RYSZARD DORADA, ul. Zawadzkiego 71, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16632,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16632,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.