Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Warszawa: Ekshumacja żołnierzy z armii austro- węgierskiej pochowanych w miejscowości Gościeradów-Folwark.
Ekshumacja żołnierzy Wojska Polskiego z 1920 r. w Grudziądzu.
Numer ogłoszenia: 194414 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa , ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6284504, faks 022 6280375.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ekshumacja żołnierzy z armii austro- węgierskiej pochowanych w miejscowości Gościeradów-Folwark. Ekshumacja żołnierzy Wojska Polskiego z 1920 r. w Grudziądzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: - Prace ekshumacyjne w miejscowości Gościeradów-Folwark (woj. lubuskie), mające na celu przeniesienie szczątków żołnierzy armii austro-węgierskiej z mogiły położonej na prywatnej działce do grobu na cmentarzu wojennym w Gościeradowie. - Prace ekshumacyjne w Grudziądzu (woj. kujawsko-pomorskie) mające na celu przeniesienie szczątków ok. 180 żołnierzy Wojska Polskiego z 1920 r. z terenu dawnego cmentarza wojskowego przy ul. Zawiszy Czarnego do kwatery wojennej na cmentarzu garnizonowym przy ul. 18 Pułku Ułanów Pomorskich..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 93.71.11.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi archeologiczne polegające na ekshumacji szczątków ludzkich ze zbiorowych mogił wojennych, o wartości 5000,00 zł każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące potencjału technicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:Część 1 - co najmniej jednym archeologiem z doświadczeniem w prowadzeniu ekshumacji szczątków, oszacowaniu ich wieku i analizie pozyskanych artefaktów, Część 2 - co najmniej jednym archeologiem z doświadczeniem w prowadzeniu ekshumacji szczątków, oszacowaniu ich wieku i analizie pozyskanych artefaktów, - co najmniej jednym antropologiem posiadającym doświadczenie w wykonaniu co najmniej 20 identyfikacji osób na podstawie szczątków szkieletowych,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. Uzasadnienie, w którym Wykonawca wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa- w przypadku gdy Wykonawca zastrzegł, że informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów jest zobowiązany: 1) udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) podać nazwy (firmę) podmiotów, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, 3) do przedstawienia wraz z ofertą dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku: 1) konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części prac, objętych przedmiotem niniejszej umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności prac zabezpieczających, 2) odbiegające w sposób istotny od przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia warunki terenowe, w szczególności brak zinwentaryzowania obiektów budowlanych - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 lub pkt 2 możliwa jest zmiana: sposobu wykonania, terminu, ceny, 3) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, 4) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót terenowych, b) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi pracami, przy czym zmiany te ograniczają się do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji, c) w przypadku odkrycia znaleziska, wymagającego wykonania prac pirotechnicznych, d) wydanie decyzji lub odmowa wydania lub cofnięcia decyzji, pozwoleń, zgód itp. przez uprawnione ograny lub podmioty. - w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 4) możliwa jest zmiana terminu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radaopwim.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ROPWiM
ul. Wspólna 2, pok. 4050
00-926 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 12:00, miejsce: ROPWiM ul. Wspólna 2, pok. 4050 00-926 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ekshumacja żołnierzy Wojska Polskiego z 1920 r. w Grudziądzu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Prace ekshumacyjne w Grudziądzu (woj. kujawsko-pomorskie) mające na celu przeniesienie szczątków ok. 180 żołnierzy Wojska Polskiego z 1920 r. z terenu dawnego cmentarza wojskowego przy ul. Zawiszy Czarnego do kwatery wojennej na cmentarzu garnizonowym przy ul. 18 Pułku Ułanów Pomorskich..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 93.71.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ekshumacja żołnierzy z armii austro- węgierskiej pochowanych w miejscowości Gościeradów-Folwark..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Prace ekshumacyjne w miejscowości Gościeradów-Folwark (woj. lubuskie), mające na celu przeniesienie szczątków żołnierzy armii austro-węgierskiej z mogiły położonej na prywatnej działce do grobu na cmentarzu wojennym w Gościeradowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 93.71.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2015.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.