Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-09-11
Lublin: Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych dla UMCS w Lublinie (LE_11-2014_DOP-z)
Numer og³oszenia: 194435 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych dla UMCS w Lublinie (LE_11-2014_DOP-z).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy materia³ów biurowych dla UMCS w Lublinie. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców produktów równowa¿nych. Przez podanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw w³asnych produktów bêd±cych przedmiotem zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶la minimalne parametry techniczne, cechy u¿ytkowe oraz jako¶ciowe, jakim powinny odpowiadaæ produkty równowa¿ne, aby spe³nia³y stawiane wymagania. Przez produkt równowa¿ny Zamawiaj±cy rozumie produkt o takich samych parametrach (lub wy¿szych) ni¿ okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca, który zaproponuje produkty równowa¿ne do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia jest zobowi±zany do³±czyæ karty katalogowe wszystkich oferowanych przez siebie produktów równowa¿nych do formularza asortymentowo - cenowego (za³±cznika nr 6 do og³oszenia) sk³adanego przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawc± wraz z formularzem (za³±cznikiem nr 5 do og³oszenia). Karty katalogowe produktów równowa¿nych maj± po¶wiadczaæ wszystkie parametry wymagane przez Zamawiaj±cego w kolumnach 2 i 3 opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiêcy. Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany partiami na podstawie jednostkowych zamówieñ sk³adanych faxem lub e-mailem sukcesywnie, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Przedmiot umowy objêty jednostkowym zamówieniem Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczaæ do miejsca ka¿dorazowo wskazanego przez Zamawiaj±cego, na swój koszt i ryzyko w ci±gu 5 dni roboczych od dnia z³o¿enia zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2 do og³oszenia..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca sk³adaj±cy wniosek o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 PLN (wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji). 2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: - w pieni±dzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: mBANK S.A. o Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem Wadium w postêpowaniu na sukcesywne dostawy materia³ów biurowych dla UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: LE_11-2014_DOP-z; - w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz, nale¿y z³o¿yæ wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej dokument w formie orygina³u (mo¿e byæ równie¿ w oddzielnej kopercie) a jego kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em za³±czyæ jako integraln± czê¶æ wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej. 4. Wykonawca, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postêpowaniu akceptowan± form± wadium zostanie przez Zamawiaj±cego wykluczony z postêpowania. 5. Warunki zwrotu i utraty wadium s± okre¶lone w art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy Pzp mo¿e zatrzymaæ wadium Wykonawcy, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pe³nomocnictw. 7. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzyma wadium, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w og³oszeniu i OPZ; b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 8. Z tre¶ci wadium sk³adanego w innej formie ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres uczestnictwa w postêpowaniu, poczynaj±c od daty sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej. 9. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci±: co najmniej dwie dostawy materia³ów biurowych (galanteria biurowa z wy³±czeniem dostaw papieru i materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 PLN brutto* dla ka¿dej dostawy; *W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania siê og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³nienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w §4 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów (z 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane) sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. - je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Je¿eli wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (za³±cznik nr za³±cznik nr 8).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy: - w sytuacji gdy towar okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny typ towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia za cenê okre¶lon± w formularzu asortymentowo - cenowym i umowie; - w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza siê zmianê warto¶ci umowy o ró¿nicê wynikaj±c± ze zmiany warto¶ci podatku VAT. Taka zmiana mo¿e nast±piæ po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego wniosku Wykonawcy zawieraj±cego uzasadnienie faktyczne i prawne; - zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowi±zuj±cych norm).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: przetargi.umcs.pl (zak³adka: licytacje elektroniczne)
IV.4.8) Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem licytacje.uzp.gov.pl. Rejestracji wykonawca powinien dokonaæ przed wys³aniem wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. Przy rejestracji na platformie wykonawca otrzyma login- identyfikator u¿ytkownika. Od Wykonawców chc±cych wzi±æ udzia³ w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. O swoim loginie wykonawca koniecznie informuje wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. Brak loginu b±d¼ brak poprawnego loginu bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie nale¿y przesy³aæ swojego has³a Zamawiaj±cemu, nie nale¿y te¿ udostêpniaæ has³a osobom nieuprawnionym. Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych, umo¿liwiaj±cych sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux. Urz±d Zamówieñ Publicznych zastrzega, i¿ platforma zosta³a przetestowana w zakresie wspó³pracy z przegl±darkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w zwi±zku z powy¿szym Urz±d Zamówieñ Publicznych zaleca u¿ytkownikom korzystanie z ww. przegl±darek internetowych. Urz±d Zamówieñ Publicznych nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owo¶ci wynikaj±ce z korzystania przez u¿ytkowników z oprogramowania innego ni¿ zalecane..
IV.4.9) Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ: 1.Przedmiotowa licytacja elektroniczna bêdzie licytacj± jednoetapow±. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. 3. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 4. W toku licytacji Zamawiaj±cy za po¶rednictwem platformy licytacyjnej na bie¿±co bêdzie przekazywa³ wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawni informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. 5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 2. 6. Cena wywo³awcza 492 000.00 PLN brutto, minimalna wysoko¶æ post±pienia - nie mniej ni¿ 1 000.00 PLN brutto lub jej wielokrotno¶æ (kwota, o któr± mo¿na pomniejszyæ kolejn± sk³adan± ofertê, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota okre¶lana jest w z³otych oraz groszach (je¿eli wystêpuj± grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 1 000.50; obowi±zuje dok³adno¶æ do dwóch miejsc po kropce). 7. Z³o¿ona oferta: - nie mo¿e byæ mniej korzystna ni¿ oferta najkorzystniejsza, - musi byæ ni¿sza przynajmniej o kwotê minimalnego post±pienia, - Wykonawca nie mo¿e cofn±æ raz z³o¿onej oferty (prosimy o uwa¿ne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naci¶niêciem przycisku z³ó¿ post±pienie); System nie przyjmie oferty z³o¿onej niezgodnie z warunkami opisanymi powy¿ej. 8. W celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ niezbêdne bêdzie samodzielne od¶wie¿anie ekranu przy u¿yciu przycisku przegl±darki internetowej - system nie dokonuje od¶wie¿ania automatycznie. 9. Waluta - PLN; propozycje cenowe nale¿y podawaæ (brutto) w z³otych polskich, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po kropce. 10. Od momentu otwarcia do momentu zamkniêcia licytacji, Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± wnioski, o¶wiadczenia i inne informacje drog± elektroniczn± za pomoc± platformy licytacyjnej UZP. 11. Do momentu zamkniêcia licytacji Zamawiaj±cy nie ujawnia informacji umo¿liwiaj±cej identyfikacjê Wykonawców. 12. Po zamkniêciu licytacji na ekranie przedstawiaj±cym og³oszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przed³o¿y wype³niony formularz (za³±cznik nr 5 do og³oszenia) oraz formularz asortymentowo-cenowy (za³±cznik nr 6 do og³oszenia) dostêpny na stronie internetowej http://przetargi.umcs.pl, podaj±c w formularzu ofertowym cenê brutto za realizacjê zamówienia zgodn± z wyliczeniami z za³±cznika nr 6 tj. formularza asortymentowo-cenowego. W/w formularze bêd± stanowi³y za³±czniki do umowy. Warto¶æ przedmiotu umowy brutto musi byæ to¿sama z cen± zaoferowan± w licytacji. 14. Wykonawca, który zaproponuje produkty równowa¿ne do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia jest zobowi±zany do³±czyæ karty katalogowe wszystkich oferowanych przez siebie produktów równowa¿nych do formularza asortymentowo - cenowego (za³±cznika nr 6 do og³oszenia) sk³adanego przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawc± wraz z formularzem (za³±cznikiem nr 5 do og³oszenia). 15. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, nie przed³o¿y wype³nionego formularza (za³±cznika nr 5 do og³oszenia) b±d¼ formularza asortymentowo - cenowego (za³±cznika nr 6 do og³oszenia) lub przed³o¿ony formularz asortymentowo - cenowy nie bêdzie spe³nia³ wymogów Zamawiaj±cego okre¶lonych w OPZ (z³±cznik nr 2 do og³oszenia), bêdzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcê lub ¿e zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy..
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 30 minut
IV.4.11) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Dzia³ Zamówieñ Publicznych - Sekcja Zaopatrzenia, 20-031 Lublin, Pl. Marii Curie-Sk³odowskiej 5, budynek Rektoratu, XII p. pokój 1205.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 26-09-2014 11:00:00..
IV.4.13) Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej (je¿eli dotyczy):
26-09-2014 11:30:00.
IV.4.14 Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
brak
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
zawiera za³±cznik nr 7 (Wzór umowy)
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: brak.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Us³ugi przegl±dów, konserwacji i napraw urz±dzeñ i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleñ z zakresu BHP dla cz³onków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rêkawic medycznych
- Us³ugi ochrony osób i mienia
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposa¿enie szkó³ podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szko³ach.""
- "Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Gminy Wa³brzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia Centrum Produktu Lokalnego w Le¶nej w ramach projektu Centrum us³ug turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Le¶na
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artyku³ów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.