Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Chojnice: Zamówienie dodatkowe do zadania pn.: Opracowanie projektu budowlanego
i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica Powiatu Chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa odcinka drogi powiatowej nr 2613G Mokre-Gotelp. długości ok. 6,34 km.
Numer ogłoszenia: 19444 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zadania pn.: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica Powiatu Chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa odcinka drogi powiatowej nr 2613G Mokre-Gotelp. długości ok. 6,34 km..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi dodatkowe powstałe przy realizacji zadania: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica Powiatu Chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa odcinka drogi powiatowej nr 2613G Mokre-Gotelp. długości ok. 6,34 km. 2. Zakres usług dodatkowych stanowi zwiększenie zakresu opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego: a)Projektu drogi gminnej zlokalizowanej na działce 247 ciąg pieszo-jezdny o szerokości ca 5,5m, długości 150 mb b)Projektu kanalizacji deszczowej na drodze gminnej o długości 150 mb c)Projektu przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 2410G z droga gminną 2240096 d)Opracowania dodatkowego zakresu mapy do celów projektowych e)Wykonania badań konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej nr 2410G f)Wykonania inwentaryzacji urządzeń drogowych i odwodnieniowych g)Wykonania dodatkowych przedmiarów robót h)Wykonania dodatkowych kosztorysów inwestorskich i)Wykonania dodatkowych specyfikacji technicznych j)Pozyskania dodatkowych warunków, uzgodnień.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KONTRAKT" BIURO PROJEKTOWO KONSULTINGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KONTRAKT" BIURO PROJEKTOWO KONSULTINGOWE SP. Z O.O.
- Kontrakt sp. z o.o. Biuro Projektowo-Konsultingowe, ul. Beethovena 115, 80-171 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 w/w ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Przedmiot zamówienia dodatkowego nie jest objęty zakresem zamówienia podstawowego (w przeciwnym przypadku nie zachodziłaby potrzeba udzielania zamówienia dodatkowego), powinien być jednak niezbędny do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego. Z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, a także wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienia dodatkowe są udzielane na rzecz tego samego wykonawcy, któremu zamawiający udzielił wcześniej zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i jest udzielane w trakcie realizacji zamówienia podstawowego. Zakres robót dodatkowych stanowi zwiększenie zakresu opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego: a)Projektu drogi gminnej zlokalizowanej na działce 247 ciąg pieszo-jezdny o szerokości ca 5,5m, długości 150 mb b)Projektu kanalizacji deszczowej na drodze gminnej o długości 150 mb c)Projektu przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 2410G z droga gminną 2240096 d)Opracowania dodatkowego zakresu mapy do celów projektowych e)Wykonania badań konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej nr 2410G f)Wykonania inwentaryzacji urządzeń drogowych i odwodnieniowych g)Wykonania dodatkowych przedmiarów robót h)Wykonania dodatkowych kosztorysów inwestorskich i)Wykonania dodatkowych specyfikacji technicznych j)Pozyskania dodatkowych warunków, uzgodnień Wartość zamówień dodatkowych nie może przekraczać 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Wartość zamówień dodatkowych należy obliczać od jego wartości określonej w umowie. Konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego powinna być następstwem sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, przy uwzględnieniu zobiektywizowanej kategorii należytej staranności. a/ Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 14 czerwca 2011r. b/ Zamówienie dodatkowe stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego - wartość zamówienia podstawowego do którego odnosi się współczynnik 50 % to kwota, na jaką zawarta została umowa o udzielenie zam. publicznego. wartość zam. podstawowego /umowy/: 98 400,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy czterysta zł 00/100) brutto. c/ Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia dodatkowego została obliczona na 10 000,00 zł /netto / wg planowanych kosztów. Umowa może zostać zawarta w dniu 22 grudnia 2011 r.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 3 w Chojnicach 2025-2027
- Przebudowa sal gimnastycznych przy SP nr 1 - II etap
- Remont łazienek w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.