To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Wrocław: UMW/AZ/PN-32/15: Sukcesywna dostawa papieru
kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na
potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 194470 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92509 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-32/15: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego, w pierwszym gatunku, określonego asortymentowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ, do Magazynu Działu Transportu i Zaopatrzenia Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Pasteura 1 w okresie od daty podpisania umowy do dnia udzielenia łącznych zamówień do ceny ofertowej netto, nie dłużej jednak niż 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia papieru kserograficznego w ilości przedstawionej w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Warunki dostawy i gwarancji ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: - Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie jednostkowych zleceń od upoważnionego pracownika Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW we Wrocławiu, - Termin dostawy przy każdym zleceniu - nie dłuższy niż 4 dni robocze (termin dostawy podlega ocenie). -Składanie reklamacji ilościowych dla każdej dostawy - 2 dni robocze od daty potwierdzenia odbioru, - Reklamacje jakościowe - przez okres gwarancji, udzielonej przez producenta, - Rozpatrzenie reklamacji przez Wykonawcę - w terminie 3 dni roboczych od daty jej złożenia u Wykonawcy. Należność za zrealizowane zamówienie Zamawiający ureguluje w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury VAT i potwierdzenia zgodności z zamówieniem. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. Zamawiający informuje, że część zamówień może być realizowana ze środków finansowych pochodzących z projektów zewnętrznych, w których Zamawiający uczestniczy bądź będzie uczestniczył w okresie trwania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 28a, 50-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113555,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141792,92
Oferta z najniższą ceną: 140235,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143441,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.