eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa, montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Kraków: Dostawa, montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie
Numer ogłoszenia: 194479 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, fax 012 6190573.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poczta.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż oraz naprawa żaluzji pionowych i poziomych dla potrzeb jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - Dostawa żaluzji pionowych z osprzętem do wysokości 2m - szyna aluminiowa kolor biały, materiał: I gatunek, skład surowcowy bawełna + poliester, kolor do wyboru, atest higieniczny - Dostawa żaluzji pionowych z osprzętem powyżej 2m - szyna aluminiowa, kolor biały, materiał: I gatunek, skład surowcowy bawełna + poliester, kolor do wyboru, atest higieniczny - Dostawa żaluzji poziomych z osprzętem, materiał aluminium, taśma szerokości 25 mm, żaluzje nawierzchniowe z mocowaniem dolnym, automat zwijający - Montaż żaluzji pionowych i poziomych - Naprawa żaluzji poziomych i pionowych (cena ryczałtowa) np. uszkodzone lub pofalowane listwy, przetarty sznurek lub uszkodzony łańcuszek kulkowy, przekrzywiona rolka prowadząca sznur itp. Naprawy polegają na usuwaniu uszkodzeń i wymianie niesprawnych części w celu przywrócenia pełnej sprawności technicznej żaluzji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.54.40 - Żaluzje pionowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, tj. wykażą się zrealizowaniem co najmniej 1 dostawy o wartości brutto: 40 000 zł, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, że wykonawca wykonał co najmniej 1 dostawy, polegającej na dostawie i montażu żaluzji odpowiadającej co najmniej kwocie 40 tys. zł brutto. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz dostaw wg schematu z SIWZ oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie, Zamawiający uzna referencje lub protokoły końcowego odbioru dostaw (dla co najmniej 1 dostawy). Przez wykonaną dostawę należy rozumieć wykonaną umowę. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać dostawy wykazane w wykazie oraz muszą zawierać m.in. następujące informacje: - jakie dostawy wykonano - okres w którym dostawy wykonano

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, pok. 217.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:30, miejsce: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, pok. 217.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.11.2007.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.