Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Mielec: Przebudowa ulicy Kościuszki i ulicy Narutowicza w Mielcu w ramach projektu pn. Poprawa warunków ruchu w centrum Mielca oraz dostępności do kluczowych szlaków transportowych poprzez przebudowę ulic: Drzewieckiego, Głowackiego, Kościuszki, Narutowicza i Żeromskiego
Numer ogłoszenia: 19448 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kościuszki i ulicy Narutowicza w Mielcu w ramach projektu pn. Poprawa warunków ruchu w centrum Mielca oraz dostępności do kluczowych szlaków transportowych poprzez przebudowę ulic: Drzewieckiego, Głowackiego, Kościuszki, Narutowicza i Żeromskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kościuszki i Narutowicza w Mielcu obejmująca m.in.: 1. Przebudowę ulicy Kościuszki w ciągu drogi powiatowej nr 1199R na odcinku od skrzyżowania z ulicą Połaniecką wraz z tym skrzyżowaniem do skrzyżowania z ulicą Wojsławską w zakresie: 1) przebudowa ulicy o nawierzchni z betonu asfaltowego dł. 410,65 m o łącznej powierzchni 3100 m2, 2) modernizacja skrzyżowań - 2 szt., 3) budowa miejsc postojowych równoległych - 22 szt., 4) budowa miejsc postojowych prostopadłych - 29 szt., 5) przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej dł. 866 m o łącznej powierzchni 1360,20 m2, 6) przebudowa zjazdów - 30 szt. o łącznej powierzchni 602 m2, 7) przebudowa oświetlenia ulicznego - linia kablowa zasilająca, szafa oświetleniowa, kabel sterowniczy, 14 szt. słupów oświetleniowych (obwód oświetleniowy zasilany ze stacji trafo Mielec 3, słupy 3/1/1 - 3/1/4 oraz 3/2/1 - 3/2/12) 2. Przebudowę ulicy Narutowicza w ciągu drogi powiatowej nr 1198R na odcinku w km 0+434,75 - 0+629,75 w zakresie: 1) przebudowa ulicy o nawierzchni z betonu asfaltowego dł. 195 m o łącznej powierzchni 1345,20 m2, 2) budowa miejsc postojowych - 18 szt., 3) przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej dł. 380 m o łącznej powierzchni 1088,50 m2, 4) przebudowa oświetlenia ulicznego - linia kablowa zasilająca (221,0/249,0 m), 7 szt. słupów oświetleniowych 3. Obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna). 4. Zakres przedmiotu zamówienia określony w ust. 1 - 3 oraz sposób jego wykonania szczegółowo określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz stanowiące jej załączniki: 1) dokumentacja projektowa obejmująca: a) Projekt budowlany - Przebudowa drogi powiatowej nr 1199R ul. Kościuszki w Mielcu w km 0+018,35 - 0+933,35 b) Projekt budowlany - Przebudowa drogi powiatowej nr 1198R ul. Narutowicza w Mielcu w km 0+434,75 - 0+629,75 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 25000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie lub licencja)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli: 1. wykaże, że posiada doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2, 2. wykaże, że posiada doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2, 3. przedłoży dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 1. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 2. złoży oświadczenie, że wskazany kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: a) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT c) wystąpią sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodujące konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej lub wskutek innych sytuacji niezależnych od stron. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia opisanych okoliczności, d) potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym koniecznych zmian dokumentacji projektowej, e) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, terenowe, archeologiczne, f) nastąpią przerwy w realizacji robót budowlanych powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, g) Zamawiający zleci roboty dodatkowe lub zamienne od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego, h) wystąpią niekorzystne warunki pogodowe, które uniemożliwiają prowadzenie robót w zgodzie z wymaganiami technologicznymi, i) wystąpią katastrofalne opady atmosferyczne, które mogą spowodować zniszczenie już wykonanych robót, j) wystąpią nieprzewidziane w dokumentacji projektowej kolizje elementów instalacji i sieci na terenie budowy wymagające zastosowania robót zamiennych lub dodatkowych, k) nastąpi odkrycie na terenie budowy niezinwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych lub urządzeń, których obecność utrudnia prowadzenie robót w sposób zgodny z umową, l) pojawią się nowe rozwiązania techniczne i technologiczne, których zastosowanie okaże się korzystne dla Zamawiającego w trybie wykonania robót zamiennych, m) wystąpi zagrożenie spowodowane niewybuchami, substancjami chemicznymi itp.; n) nastąpi odkrycie obiektów archeologicznych, zabytkowych itp. wymagających inwentaryzacji i badań.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w Urzędzie Miejskim w Mielcu, 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26, pokój nr 30 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Mielcu, pokój nr 20 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 2 - Infrastruktura techniczna, Działanie 2.1 - Infrastruktura komunikacyjna, Schemat B - Drogi powiatowe.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trojanów.
- ,,Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 262 Kwieciszewo - Szyszłowo w m. Ostrowite"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.