eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa wraz z montażem kotłów olejowych jenofunkcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Toruń: Dostawa wraz z montażem kotłów olejowych jenofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 194491 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu , Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527900, 6211341, faks 056 6521189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna skarbu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem kotłów olejowych jenofunkcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem kotłów olejowych jednofunkcyjnych i demontażem starych kotłów olejowych. Dostawie wraz z montażem podlegają: - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 70 do 75 kW (1 szt.) do UP Bydgoszcz 22, ul. Bydgoska 40 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 210 do 230 kW (1 szt.) do UP Toruń C 202, ul. Polna 14/16 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 30 do 35 kW (1 szt.) do UP Brodnica 4, ul. Zawiszy Czarnego 9 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 100 do 110 kW (1 szt.) do UP Wąbrzeźno 1, ul. 1 Maja 27 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 50 do 55 kW (1 szt.) do UP Kowalewo 1, ul. Szkolna 9. Wykonawca po zakończeniu robót związanych z wymianą kotłów zobowiązany jest zgłosić każdy kocioł do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca w całości pokrywa koszty związane z odbiorem kotłów przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji: - na dostarczone urządzenia, wymienione w pkt 2.2. SIWZ zgodnie z warunkami producenta - na montaż kotłów i układów automatyki - 3 lata od daty bezusterkowego odbioru technicznego. Wykonawca w okresie trwania gwarancji przynajmniej dwa razy do roku w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego zapewni stały serwis dla zainstalowanych przez siebie urządzeń (kotłów), automatyki kotłowej, sterownika kotła, automatyki palnika..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 44.62.12.10 - Wodne kotły grzewcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala następującą wysokość wadium: 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, każde o wartości stanowiącej co najmniej 50 % ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, każde o wartości stanowiącej co najmniej 50 % ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ. d) dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ zadania zostały wykonane należycie np. referencje. e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A., ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, Dział Zamómówień Publicznych, pokoj nr 128.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Poczta Polska S.A., ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, I piętro, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.