Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Radom: Przetarg nieograniczony na wykonanie 6 operatów szacunkowych dot. określenia wartości rynkowej lokali i nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 194495 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax 0-48 36 20 282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie 6 operatów szacunkowych dot. określenia wartości rynkowej lokali i nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) 5 operatów szacunkowych określających wartość lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziałem w nieruchomości wspólnej i przypadającym udziałem w gruncie pod budynkiem w nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ulicach: Piastowskiej 6 i Mieszka I 11, 2) 1 operatu szacunkowego dotyczącego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w Radomiu przy ulicy Kelles-Krauza 22.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Poprzez osoby zdolne do wykonania zamówienia w przypadku, gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie powierzona osobom, którymi dysponuje wykonawca, Zamawiający rozumie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Poprzez znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający rozumie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów złożonych przez wykonawcę - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków, tj. m.in.: 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Kserokopia świadectwa uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.); 4) W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie powierzona osobom, którymi dysponuje wykonawca należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości; 5) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak., adres strony, na której będzie prowadzona: http://www.ppp.pwpw.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl /Zamówienia publiczne /Usługi /2008
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Miasta Radomia oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.