Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Pleszew: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego masą mineralno - bitumiczną
Numer ogłoszenia: 19457 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, fax 062 7427216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego masą mineralno - bitumiczną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno - asfaltowej w wycinaniem krawędzi i oblaniem łat - przewidywana wielkość zamówienia - 150 ton wbudowanej masy, wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy mineralno - asfaltowej bez wycinania krawędzi z oblaniem łat - przewidywana wielkość zamówienia - 200 ton wbudowanej masy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie - 3000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki o których mowa w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych , zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ilośći 200 ton wbudowanej masy,dysponują osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art 22 ustawy Prawo zamówień publicznych , aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 - m-ce przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych ( dołączyć referencje że roboty zostały wykonane należycie), dokumenty potwierdzające że osoba proponowana na kierownika posiada odpowiednie uprawnienia, aktualne zaświadczenie że osoba proponowana na kierownika budowy przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, dowód wniesienia wadium, parafowany i zaakceptowany projekt umowy ( zał. nr 3 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pleszew.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Przebudowa z rozbudową części budynku szpitala dotyczącej Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Poradni Chirurgii Onkologicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, budowa konstrukcji samonośnej pod panele o mocy 94,88 kWp, ... każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025 /2
- Budowa tymczasowego boiska wielofunkcyjnego w Kuczkowie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.