Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-05
Kołobrzeg: Usługa przeprowadzenia badań wśród turystów (na temat opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu) umożliwiających uzyskanie informacji w zakresie wielkości wskaźników będących częścią monitoringu realizacji Strategii Rozwoju Miasta oraz usługa przeprowadzenia badań satysfakcji klienta, w zakresie badań typu mystery shopping jakości obsługi klienta w Urzędzie Miasta Kołobrzeg, realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 194584 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia badań wśród turystów (na temat opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu) umożliwiających uzyskanie informacji w zakresie wielkości wskaźników będących częścią monitoringu realizacji Strategii Rozwoju Miasta oraz usługa przeprowadzenia badań satysfakcji klienta, w zakresie badań typu mystery shopping jakości obsługi klienta w Urzędzie Miasta Kołobrzeg, realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1: Usługa przeprowadzenia badań ankietowych wśród turystów (na temat opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu) umożliwiających uzyskanie informacji w zakresie wielkości wskaźników będących częścią monitoringu realizacji Strategii Rozwoju Miasta, w tym: 1. Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym ostatecznej formy narzędzia badawczego (kwestionariusza wywiadu); 2. Ustalenie metodologii badania oraz harmonogramu badania w porozumieniu z zamawiającym - konsultacja metodologiczna; 3.Wydruk kwestionariuszy wywiadu; 4. Przeszkolenie ankieterów do przeprowadzenia podmiotowych badań; 5. Przeprowadzenie badań ankietowych dotyczących opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu, przy zastosowaniu metody bezpośrednich wywiadów osobistych; 6. Koordynacja pracy ankieterów oraz kontrola badania; 7. Zakodowanie zgromadzonych, w wyniku przeprowadzonych badań, danych; 8. Wprowadzenie zgromadzonych danych do bazy Excel dla Zamawiającego; 9.Przekazanie, zgromadzonej w wyniku przeprowadzonych badań, bazy danych; 10. Prezentacja wyników w postaci przygotowanego raportu w wersji papierowej oraz elektronicznej; 11. Wykonanie analiz statystycznych - badanie zależności pomiędzy zmiennymi: m.in. celem przyjazdu a płcią, aktywnością zawodową, wykształceniem, zamieszkaniem, stanem cywilnym, dochodami. Segmentacja przebadanych turystów; 12. W 2011 roku odniesienie się do badań z roku 2010 - dokonanie porównania otrzymanych wyników. 2. Zadanie nr 2: Usługa przeprowadzenia badań satysfakcji klienta, w zakresie badań typu mystery shopping jakości obsługi klienta w Urzędzie Miasta Kołobrzeg, w tym: 1. Przeprowadzenie badań typu Mystery shopping; 2. Przygotowanie indywidualnego scenariusza/y badań oraz wystandaryzowanego narzędzia audytu badającego elementy obsługi klienta - kwestionariusz dotyczący badanych zagadnień (w porozumieniu z zamawiającym) oraz weryfikację standardów i procedur; 3. Przygotowanie instrukcji dla audytorów; 4. Przeszkolenie audytorów; 5. Ustalenie metodologii badania oraz harmonogramu badania w porozumieniu z zamawiającym - konsultacja metodologiczna; 6. Przygotowanie materiałów do badania; 7. Kontrola pracy badających oraz kontrola badania; 8. Prezentacja wyników w postaci przygotowanego raportu w wersji papierowej oraz elektronicznej; 9. Zakodowanie zgromadzonych, w wyniku przeprowadzonych badań, danych; 10. Wprowadzenie zgromadzonych danych do bazy Excel dla Zamawiającego; 11. Przekazanie zgromadzonej w wyniku przeprowadzonych badań bazy danych; 12. Wyartykułowanie mocnych i słabych stron obsługi klientów. Ocena procesu obsługi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7, 79.31.11.00-8, 79.31.12.00-9, 79.31.13.00-0, 79.81.00.00-5, 79.32.00.00-3, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże minimum jedną usługę w zakresie przeprowadzenie badań ankietowych przy zastosowaniu metody bezpośrednich wywiadów osobistych w terenie o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 1 Zamówienia oraz minimum jedną usługę w zakresie badań typu mystery shopping o wartości co najmniej 16 000,00 zł brutto każda w odniesieniu do oferty na część 2 Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty. 2. Formularz cenowy. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamóweiń publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kołobrzeg, Wydział Rozwoju Miasta (pok. nr 214), ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg (I piętro pok. nr 104) ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Poprawa jakości usług publicznych w Urzędzie Miasta Kołobrzeg. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-124/09-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przeprowadzenia badań ankietowych wśród turystów (na temat opinii turystów przyjeżdżających do Kołobrzegu) umożliwiających uzyskanie informacji w zakresie wielkości wskaźników będących częścią monitoringu realizacji Strategii Rozwoju Miasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym ostatecznej formy narzędzia badawczego (kwestionariusza wywiadu); 2. Ustalenie metodologii badania oraz harmonogramu badania w porozumieniu z zamawiającym - konsultacja metodologiczna; 3.Wydruk kwest.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7, 79.31.11.00-8, 79.31.12.00-9, 79.31.13.00-0, 79.81.00.00-5, 79.32.00.00-3, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przeprowadzenia badań satysfakcji klienta, w zakresie badań typu mystery shopping jakości obsługi klienta w Urzędzie Miasta Kołobrzeg..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie badań typu Mystery shopping; 2. Przygotowanie indywidualnego scenariusza/y badań oraz wystandaryzowanego narzędzia audytu badającego elementy obsługi klienta - kwestionariusz dotyczący badanych zagadnień (w porozumieniu z zamawiającym) oraz weryfikację standardów i procedur; 3. Przygotowanie instrukcji dla audytorów; 4. Przeszkolenie audytorów; 5. Ustalenie metodologii badania oraz harmonogramu badania w porozumieniu z zamawiającym - konsultacja metodologiczna; 6. Przygotowanie materiałów do badania; 7. Kontrola pracy badających oraz kontrola badania; 8. Prezentacja wyników w postaci przygotowanego raportu w wersji papierowej oraz elektronicznej; 9. Zakodowanie zgromadzonych, w wyniku przeprowadzonych badań, danych; 10. Wprowadzenie zgromadzonych danych do bazy Excel dla Zamawiającego; 11. Przekazanie zgromadzonej w wyniku przeprowadzonych badań bazy danych; 12. Wyartykułowanie mocnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00-7, 79.31.11.00-8, 79.31.12.00-9, 79.31.13.00-0, 79.81.00.00-5, 79.32.00.00-3, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawy nabiału
- Serwis oraz naprawa na wezwanie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Kupieckiej
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Młyńskiej
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- świadczenie usług: psychologa pedagoga socjoterapeuty animatora doradcy zawodowego warsztatów z cyberprzemocy coach-a mediatora trenera SDR superwizora szkolenia PRIDE usługi cateringowej/gastr.
- Przebudowa z rozbudową budynku młyna nad Lutynią w Wilkowyi"- wyposażenie etap II
- Wykłady, szkolenia, wywiady oraz opracowanie e-poradników w ramach projektu własnego Samorządu Województwa Śląskiego: "Śląskie. Obserwatorium edukacji"
- Obejmująca przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- druk publikacji Żydowskiego Instytutu Historycznego "Chasydzka maszyna parowa i inne opowiadania"
więcej: Usługi w zakresie ankiet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.