eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraDostawa dla potrzeb SZChPiG w Bystrej sprzętu medycznego w ramach realizacji programu MZ pt. Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuc - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Bystra: Dostawa dla potrzeb SZChPiG w Bystrej sprzętu medycznego w ramach realizacji programu MZ pt. Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuc - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 194591 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. J. Fałata 2, 43-360 Bystra, woj. śląskie, tel. 033 4991800, fax 033 4991802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla potrzeb SZChPiG w Bystrej sprzętu medycznego w ramach realizacji programu MZ pt. Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuc - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Chorób Płuc i Gruźlicy w Bystrej sprzętu medycznego: defibrylator dwufazowy, aparat rtg transportowy, autoklaw, stół operacyjny wielofunkcyjny, skalpel harmoniczny, o parametrach minimalnych określonych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych 00/100), - dla zadania nr 5: 1.200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050, tytułem: wadium - 25-EZP-380-EZP-1-2008..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, w tym: - wykonują działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat (licząc od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, przynajmniej jedno zamówienie w zakresie dostawy sprzętu medycznego podobnego do oferowanego, o wartości brutto nie niższej niż cena własnej oferty; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowe i kontraktowe) na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 tys. złotych; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na warunkach określonych w siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2 Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - defibrylator dwufazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator dwufazowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - aparat rtg transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat rtg transportowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - autoklaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - stół operacyjny wielofunkcyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół operacyjny wielofunkcyjny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 - skalpel harmoniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skalpel harmoniczny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.