eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolańczykRemonty dróg w m-ciWołkowyja, Berezka, Górzanka, Polańczyk - w Gminie Solina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Polańczyk: Remonty dróg w m-ci: Wołkowyja, Berezka, Górzanka, Polańczyk - w Gminie Solina
Numer ogłoszenia: 194598 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147428 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie, tel. 013 4692118, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg w m-ci: Wołkowyja, Berezka, Górzanka, Polańczyk - w Gminie Solina.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Odcinek drogi zlokalizowany w m-ci Wołkowyja ul. Holice dz. nr ewid. 351,
a. Parametry techniczne drogi: - klasa techniczna - droga dojazdowa, - przekrój poprzeczny - drogowy w całej szerokości, - szerokość jezdni - 2,8 m, - spadek poprzeczny jezdni 2%, - pobocza 2x0,20m ze spadkiem 8%. b. Rozwiązanie sytuacyjne -jezdnie drogi projektuje się o nawierzchni mineralno bitumicznej i spadku poprzecznym 2%, szerokość 2,8 m. oraz odcinka drogi o nawierzchni tłuczniowej o spadku poprzecznym 3% - długość remontowanego odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej - 113 mb. natomiast o nawierzchni tłuczniowej - 6mb c. Konstrukcja nawierzchni. Przyjęto następującą konstrukcje nawierzchni mineralno-bitumicznej: - podbudowa warstwa dolna - tłuczeń kamienny 31,5-63,0mm średnia grubość warstwy 15cm, - podbudowa warstwa górna - mieszanka kruszywa 0-31,5mm - gr. 8 cm, - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - warstwa wiążąca gr. 4cm, - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - warstwa ścieralna gr. 3cm, Konstrukcja nawierzchni tłuczniowej: - nawierzchnia z mieszanki kruszywa 0-31,5mm o gr. warstwy 10cm zagęszczanej mechanicznie d. Roboty ziemne Uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym o gr. 7cm po zagęszczeniu i szerokości 2x0,2m e. Odwodnienie Jako sposób odwodnienia przyjmuje się odwodnienie powierzchniowe przez nadanie jednostronnego spadku poprzecznego 2% nawierzchni bitumicznej, 3% przy nawierzchni tłuczniowej oraz 8% na poboczach.
1.2 Odcinek drogi zlokalizowany w m-ci Berezka dz. nr ewid. 611/2,
a. Parametry techniczne drogi: - klasa techniczna - droga dojazdowa, - przekrój poprzeczny - drogowy w całej szerokości, - szerokość jezdni - 3,0 m, - spadek poprzeczny - zgodny z istniejącym spadkiem. b. Rozwiązanie sytuacyjne: -jezdnie drogi projektuje się jako mineralno-bitumiczna zgodnie z istniejącym spadkiem i szerokość 3,0 m. -całkowita długość remontowanego odcinka drogi to 45 mb. c. Konstrukcja nawierzchni. Przyjęto następującą konstrukcje nawierzchni: - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - warstwa ścieralna gr. 3cm d. Roboty ziemne Uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym o gr. 7cm po zagęszczeniu i szerokości 2x0,2m e. Odwodnienie Jako sposób odwodnienia przyjmuje się odwodnienie powierzchniowe zgodne z istniejącymi spadkami oraz 8% na poboczach. 1.3 Odcinek drogi zlokalizowany w m-ci Górzanka dz. nr ewid 85/1.
a. Parametry techniczne drogi: - klasa techniczna - droga dojazdowa, - przekrój poprzeczny - drogowy w całej szerokości, - szerokość jezdni - 2,5 m, - spadek poprzeczny jezdni 2%. b. Rozwiązanie sytuacyjne - jezdnie drogi projektuje się jako mineralno-bitumiczna o spadku poprzecznym 2%, szerokość 2,5 m. - długość remontowanego odcinka drogi to 30 mb. c. Konstrukcja nawierzchni. Przyjęto następującą konstrukcje nawierzchni: - podbudowa warstwa górna - mieszanka kruszywa 0-31,5mm - gr. 8 cm, - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - warstwa wiążąca gr. 4cm, - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - warstwa ścieralna gr. 3cm, d. Roboty ziemne Uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym o gr. 7cm po zagęszczeniu i szerokości 2x0,3m e. Odwodnienie Jako sposób odwodnienia przyjmuje się odwodnienie powierzchniowe przez nadanie jednostronnego spadku poprzecznego 2% nawierzchni bitumicznej, oraz 8% na poboczach.
1.4 Odcinek drogi zlokalizowany w m-ci Górzanka (przy kaplicy) dz. nr ewid. 313,
a. Parametry techniczne drogi: - klasa techniczna - droga dojazdowa, - przekrój poprzeczny - drogowy w całej szerokości, - szerokość jezdni - 2,9 m, - spadek poprzeczny jezdni - zgodny z istniejącym spadkiem b. Rozwiązanie sytuacyjne -jezdnie drogi projektuje się jako mineralno-bitumiczna zgodnie z istniejącym spadkiem i szerokość 2,9 m. - długość remontowanego odcinka drogi to 100 mb. c. Konstrukcja nawierzchni. Przyjęto następującą konstrukcje nawierzchni: - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - warstwa ścieralna gr. 3cm d. Roboty ziemne Uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym o gr. 7cm po zagęszczeniu i szerokości 1x0,3m e. Odwodnienie Jako sposób odwodnienia przyjmuje sie odwodnienie powierzchniowe zgodne z istniejącymi spadkami oraz 8% na poboczu.
1.5 Odcinek drogi zlokalizowany w m-ci Polańczyk ul. Dworska dz. nr ewid. 277
a. Parametry techniczne drogi: - klasa techniczna - droga dojazdowa, - przekrój poprzeczny - drogowy w całej szerokości, - szerokość jezdni - 3,0 m, - spadek poprzeczny jezdni - zgodny z istniejącym spadkiem b. Rozwiązanie sytuacyjne -jezdnie drogi projektuje się jako mineralno-bitumiczna zgodnie z istniejącym spadkiem i szerokość 2,9 m. - długość remontowanego odcinka drogi to 111 mb. c. Konstrukcja nawierzchni. Przyjęto następującą konstrukcje nawierzchni: - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - warstwa ścieralna gr. 3cm d. Roboty ziemne Uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym o gr. 7cm po zagęszczeniu i szerokości 2x0,3m e. Odwodnienie Jako sposób odwodnienia przyjmuje się odwodnienie powierzchniowe zgodne z istniejącymi spadkami oraz 8% na poboczu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach nr 1 (dokumentacja projektowa) i nr 2 (specyfikacja techniczna) do SIWZ.
Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach nakładczych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych orzeczeń, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane orzeczenia własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5). Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. Zamawiający nie wyrażą zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania (urządzenia) równoważne były prototypami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o. w Sanoku, ul. Al. Wojska Polskiego 74, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118768,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108392,34

  • Oferta z najniższą ceną: 108392,34 / Oferta z najwyższą ceną: 118785,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.