To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Ogłoszenie nr 19459 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Tychy: Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5280-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny
16634400000, ul.
ul. Budowlanych
59,
43100
Tychy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 227-70-06, 3271491, faks
322 277 008, e-mail
mzuim@umtychy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzuim.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/DDT/4/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach. Dane obiektów podlegających ochronie: Obiekt nr 1 - parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny podziemny położony przy ul. Dąbrowskiego o powierzchni 10 837,62 m2. Obiekt nr 2 - parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny naziemny położony przy ul. Andersa/Asnyka o powierzchni 11 255,84 m2. Przedmiot usługi w trakcie trwania umowy realizowany będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu przez jednego pracownika ochrony na każdym z obiektów. Ochrona obiektu wykonywana będzie siłami Wykonawcy w oparciu o: - zakres obowiązków pracownika ochrony, - instrukcje dostarczone przez Zamawiającego regulujące zasady pracy na obiektach. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.: 1. Obsługa klienta polegająca na: o informowaniu klientów parkingów o zasadach korzystania z nich, o pomocy przy obsłudze systemu biletowego, o przyjmowaniu reklamacji składanych przez klientów parkingów, o przyjmowaniu informacji od klientów parkingów o konieczności wystawienia faktury oraz informowaniu Zamawiającego o potrzebie wystawienia faktury dla klienta parkingu na podstawie paragonu; przekazywanie paragonów z danymi klienta do księgowości MZUIM, o na zlecenie zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia weryfikacji osób parkujących pod kątem zgodności z regulaminem parkingu. 2. Obsługa kas biletowych polegająca na: o monitorowaniu stanu technicznego kas (obserwowanie komunikatów w systemie oraz na urządzeniu) oraz przekazywaniu raportu Zamawiającemu. 3. Dozór obiektów parkingowych wraz z przyległym terenem zagospodarowania i wyposażeniem: 3.1. Kontrola wszystkich pomieszczeń w obiekcie oraz przynależnych, minimum co 6 godzin, w tym: o ocena wizualna urządzeń i instalacji oraz widocznych elementów obiektu (wycieki, rozszczelnienia i inne uszkodzenia), o kontrola systemów i urządzeń pod kątem, pojawienia się komunikatów o awarii lub alarmu (centrala hydroforowa, centrala w pompowni p.poż, centrala systemu p.poż, UPS centralny, bateria oświetlenia awaryjnego, system wentylacji bytowej, szafy teletechniczne), o zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości lub podejrzenia nieprawidłowego działania całego sprzętu wyposażenia obiektu, o kontrola pomieszczeń sanitarnych oraz wind pod względem czystości oraz poprawności funkcjonowania, o kontrola klatek schodowych pod względem czystości, o kontrola miejsc parkingowych pod względem czystości (plamy z oleju itp.) - wykrywanie pojazdów zanieczyszczających parking, zarówno klienckich jak i służb technicznych oraz obsługi. Podejmowanie interwencji w przypadku, zanieczyszczenia parkingu przez klientów (plamy z oleju i innych rozlanych płynów, pozostawione nieczystości, itp.). 3.2. Ścisła współpraca z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. 3.3. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia. 3.4. Powiadamianie Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych zdarzeniach przeciwko porządkowi publicznemu i ppoż. Podejmowanie interwencji w przypadku niszczenia mienia i niedopuszczenie do działania niszczącego. Na wezwanie pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę, podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę. 3.5. Ujęcie sprawców kolizji oraz innych uszkodzeń (w tym dewastacji mienia, niszczenia elewacji itp.), wezwanie Policji, sporządzenie protokołu szkody oraz uzyskania oświadczenia sprawcy zdarzenia o poniesieniu odpowiedzialności za szkodę. 3.6. Zgłoszenie wyznaczonym osobom o zaistniałych sytuacjach wymagających zabezpieczenia materiału z monitoringu. 3.7. Prowadzenie ewidencji osób i firm, które pojawiają się na obiektach w celu: obsługi, konserwacji i serwisu obiektu. Wpis powinien zawierać: datę, godzinę, nazwę firmy, imię i nazwisko, oraz numer telefonu do osób, chcących dokonać jakichkolwiek czynności na danym obiekcie. 3.8. Podczas przybycia służb technicznych w celach: obsługi, konserwacji i serwisu obiektu, przed dokonaniem jakichkolwiek czynności przez dane służby, należy skontaktować się z wyznaczonymi osobami z ramienia Zleceniodawcy celem potwierdzenia wizyty która powinna być wcześniej zaplanowana. 3.9. Raportowanie do Zamawiającego drogą elektroniczną informacji o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na obiektach, minimum jeden raz na koniec każdej zmiany czyli co 12 godzin, natomiast w okresie pn.-pt. w godz. 7-15, dodatkowo drogą telefoniczną na wskazany numer telefonu, lub wyznaczonych do tego osób. 3.10. W sytuacjach wyjątkowych [tj. awarie, imprezy itp.] Wykonawca po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego jest zobowiązany w ciągu 30 minut do zabezpieczenia obiektu przez dodatkowych pracowników ochrony. 4. Dbałość o czystość: o sprzątanie pomieszczeń [własnymi środkami czystości], zajmowanych przez pracowników ochrony, wraz z przyległymi im toaletami (utrzymanie czystości w pomieszczeniu socjalnym wraz z przyległym pomieszczeniem sanitarnym) każdorazowo na koniec każdej zmiany (co 12 godzin). 5. Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiektach jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań. Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę łączności radiowej na obiektach, służącej do bezpośredniej łączności z siedzibą wykonawcy oraz wymagana jest łączność telefoniczna Zamawiającego z pracownikiem ochrony w obiekcie. 6. Znajomość i podstawowa umiejętność obsługi: o nawigacji parkingowej, o systemu biletowego - obsługa za pomocą komputera, obsługa mechaniczna, uzupełnianie biletów parkingowych pomiędzy terminalami (wymiana), umiejętność odczytu informacji z biletu parkingowego, zmiana taryfy w razie błędu (źle wybrana opcja we wpłatomacie prze klienta), o systemu monitoringu - umiejętność biegłego i logicznego poruszania się w systemie monitoringu, dobra znajomość rozmieszczenia kamer na obiektach, umiejętność ustawienia kamer obrotowych, o centrali systemu ppoż. typ POLON-ALFA POLON 6000. Zamawiający w dniu podpisania umowy z Wykonawcą przeprowadzi szkolenie z ww. zakresu wszystkich pracowników ochrony [wskazanych w Ofercie wykonawcy]. Zamawiający upoważniony jest w trakcie trwania umowy do weryfikacji posiadanych przez pracowników ochrony umiejętności i znajomości ww. systemów. Zamawiający może żądać zmiany pracownika ochrony nie posiadającego znajomości i podstawowej umiejętności obsługi ww. systemów lub niewypełniającego według Zamawiającego należycie obowiązków. Zamawiający może żądać zmiany w miesięcznym grafiku godzin pracy pracowników ochrony. 7. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do dozorowanych obiektów (w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu koszt wywozu przedmiotów pokrywać będzie Wykonawca), spania, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, instalowania na komputerze Zamawiającego programów, oraz używania komputerów do celów innych niż wyznaczone przez zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posługiwania się wyłącznie sprzętem wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający uprawniony jest do kontroli realizacji zadań objętych Umową. Zamawiający ma prawo zwracać uwagę kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone nieprawidłowości w czasie pełnionej służby oraz żądać od nich usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości. Z czynności kontrolnych przeprowadzonych przez Zamawiającego spisywany będzie protokół, a o negatywnych wynikach kontroli Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. 10. Zamawiający okresowo przeprowadzi kontrolę stanu biletów parkingowych na obiektach, wszelkie niezgodności w ilości biletów wydanych, a parkującymi samochodami, muszą zostać wyjaśnione przez wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT248418.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 305554.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Konserwacja budynków i lokali będących własnością Tyskiego TBS Sp. z o.o. oraz obsługa pogotowia lokatorskiego.
- Remont żelbetowego zbiornika 401 D na odpady płynne o pojemności 250 m3
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpożarowe w pomieszczeniu znajdującym się w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obsługi Mieszkańców nr III położonego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.