To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-19
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 127 w Warszawie w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 194624 - 2013; data zamieszczenia: 19.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110368 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 127, ul. Kowieńska 12/20, 03-438 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 619 30 88, faks 22 618 59 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 127 w Warszawie w 2013 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 127 w Warszawie w 2013 roku z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: część 1: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY część 2: PŁODY ROLNE, WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE część 3: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE część 4: WYROBY GARMAŻERYJNE część 5: RYBY, OWOCE I WARZYWA GŁĘBOKO MROŻONE część 6: NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE część 7: WYROBY PIEKARNICZE I CUKIERNICZE 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr: 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7 do SIWZ, stanowiące FORMULARZ CENOWY. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z maksymalnym terminem przydatności do spożycia przewidzianym dla danego artykułu. Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać wysoką jakość pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. 4) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych telefonicznie i potwierdzanych faksem lub pocztą elektroniczną. 5) Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, oraz na własny koszt i ryzyko. 6) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i potwierdzona faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 8) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywczych, mleczarskich, i innych.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.24.00 - Sól 15.89.22.00 - Ekstrakty warzywne 15.41.12.00 - Olej spożywczy 15.87.12.73 - Majonez 03.14.40.00 - Produkty rolne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 14.31.00.00 - Minerały do produkcji nawozów 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona 03.14.25.00 - Jaja 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.17.00 - Przetwory mięsne 15.89.43.00 - Dania gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39504,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35025,09
Oferta z najniższą ceną: 35025,09 / Oferta z najwyższą ceną: 43615,21
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PŁODY RLNE, WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Spożywczo - Warzywny Leszek Przybysz, ul. Targowa 15/53, 03-727 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48330,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48345,00
Oferta z najniższą ceną: 45400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55819,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPRZEDAŻ MIĘSA, WĘDLIN, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, ART. SPOŻYWCZYCH Mieczysław Kowalczyk, Elżbieta Kowalczyk, ul. Ząbkowska 12, 03-736 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57146,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55546,50
Oferta z najniższą ceną: 55546,50 / Oferta z najwyższą ceną: 58214,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: WYROBY GARMAŻERYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHUG Joanna Bułyszko, Niewiadów 56/57, 97-225 uJAZD, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44203,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40481,00
Oferta z najniższą ceną: 40481,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45608,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: RYBY, OWOCE I WARZYWA GŁĘBOKO MROŻONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARYWILSKA Sp. z o. o. ul. Marywilska 26 lok.1, 03-228 Warszawa, ul. Marywilska 26 lok.1, 03-228 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48865,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40727,50
Oferta z najniższą ceną: 40727,50 / Oferta z najwyższą ceną: 43088,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WARMLECZ Jacek Zając, Wieruchów, ul. Sochaczewska 156, 05-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40524,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35780,00
Oferta z najniższą ceną: 34165,50 / Oferta z najwyższą ceną: 35780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.