eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu oraz etykiet służących do znakowania i inwentaryzacji majątku oraz wyposażenia Politechniki Wrocławskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Wrocław: Dostawa sprzętu oraz etykiet służących do znakowania i inwentaryzacji majątku oraz wyposażenia Politechniki Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 194624 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73612 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz etykiet służących do znakowania i inwentaryzacji majątku oraz wyposażenia Politechniki Wrocławskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu oraz zakup etykiet służących do znakowania i inwentaryzacji majątki oraz wyposażenia Politechniki Wrocławskiej. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 2 zadaniach: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu z oprogramowaniem systemowym wraz z dostawą licencji na to oprogramowanie, służący do znakowania i inwentaryzacji majątku i wyposażenia Politechniki Wrocławskiej 1. Urządzenia do inwentaryzacji - 20 sztuk 2. Urządzenia do inwentaryzacji - 4 sztuki 3. Drukarka termotransferowa - 2 sztuki Powyższe drukarki termotransferowe mają obsługiwać etykiety z Zadania nr 2. Dostawa drukarek ma obejmować również dostawę materiałów eksploatacyjnych do zadruku łącznie 180 000 sztuk etykiet. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za dostawę drukarek zapewni autoryzowany serwis producenta drukarek i konserwację urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta przez okres 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest również do udzielania, na żądanie reprezentantów Zamawiającego, bezpłatnych informacji - telefonicznej lub pocztą elektroniczną - o funkcjonowaniu, opcjach albo zakresie działania urządzeń z Zadania nr 1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest, w ramach wynagrodzenia, , do instruktażu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie działania i obsługi oferowanych urządzeń, w siedzibie Zamawiającego. Gwarancja na w/w urządzenia w Zadaniu nr 1 - urządzenia do inwentaryzacji ma wynosić min. 24 miesiące, dla drukarek min. 36 miesięcy, od dnia podpisania protokołu odbioru w systemie door-to-door. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5a do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa etykiet służąca do inwentaryzacji składników majątku: 1. Etykiety RFID typ 1 - minimalnie 54 000 sztuk, maksymalnie 100 000 sztuk 2. Etykiety RFID typ 2 - minimalnie 30 000 sztuk, maksymalnie 50 0000 sztuk 3. Etykiety kodów kreskowych - minimalnie 18 000 sztuk, maksymalnie 30 000 sztuk Każdy rodzaj etykiet wymagany jest w trzech rozmiarach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych w danym typie etykiet w ramach limitu finansowego określonego wartością brutto przedmiotu umowy. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, których Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie przygotowywania specyfikacji. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej liczby etykiet niż podane wartości maksymalne. Każdorazowe zamówienie będzie obejmowało min. 10 000 sztuk etykiet. Gwarancja na etykiety RFID w Zadaniu nr 2 ma wynosić 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru. Wydłuża się również okres rękojmi na 24 miesiące. Gwarancja na etykiety kodów kreskowych wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5b do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ. PRAWO OPCJI dla Zadania nr 2 Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia o: 1. Etykiety RFID typ 1 2. Etykiety RFID typ 2 3. Etykiety kodów kreskowych wg ceny określonej w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę. a) Zamawiającemu przysługuje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia, wg ilości i opisu wskazanego w SIWZ. b) W sytuacji, kiedy dla należytego wykonania poszczególnego zamówienia w ramach prawa opcji, niezbędny jest asortyment nieujęty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ceny przedmiotowego asortymentu na żądanie Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje możliwość nie skorzystania z oferty cenowej Wykonawcy. c) Prawo opcji polega na sukcesywnej dostawie poszczególnych etykiet w ramach dodatkowych zamówień, będących zwiększeniem zamówienia na potrzeby znakowania i inwentaryzacji majątku Politechniki Wrocławskiej. Całkowita wartość zamówienia w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 30 % wartości brutto umowy. Dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych etykiet, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji. Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla Zadania 2, z zastrzeżeniem lit. b). d) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego. e) Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji wydłużenie terminu realizacji umowy do 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 1.2. Miejsce dostawy: Wybrzeże Wyspiańskiego 27, Wrocław, bud. A-1 1.3. Wykonawca ma być podmiotem uprawnionym do udzielenia Licencji na Oprogramowanie. Sprzęt wraz z oprogramowaniem dostarczonym Zamawiającemu będzie wolne od wad prawnych i fizycznych oraz będzie zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Oprogramowanie dostarczone Zamawiającemu ma pochodzić bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucyjnych. 1.4.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla 2 Zadań łącznie. Przedmiot zamówienia z Zadania nr 1 musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Dostarczone oprogramowanie i urządzenia, wszystkie przyrządy i elementy muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i nie mogą nosić znamion użytkowania, a także mają posiadać aktualne dokumenty dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędne atesty oraz świadectwa jakości. 1.5. Termin wykonania zamówienia: Dla Zadania nr 1: do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego (zamówienie jednorazowe) Dla Zadania nr 2: do 7 dni od dnia doręczenia zamówienia Wykonawcy, okres obowiązywania umowy 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji wydłużenie terminu realizacji umowy do 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.19.97.60 - Etykiety 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym 30.17.80.00 - Półautomatyczne systemy etykietowania 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HADATAP Sp. z o.o., ul. Młynarska 7, 01-205 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 615660,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 590255,03

  • Oferta z najniższą ceną: 590255,03 / Oferta z najwyższą ceną: 590255,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.