eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanokroboty budowlane w przedmiocie Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia ETAP I - ROBOTY BUDOWLANO - MONTAŻOWE CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA (ZASILANIE)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Sanok: roboty budowlane w przedmiocie Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia ETAP I - ROBOTY BUDOWLANO - MONTAŻOWE CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA (ZASILANIE)
Numer ogłoszenia: 194639 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w przedmiocie Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia ETAP I - ROBOTY BUDOWLANO - MONTAŻOWE CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA (ZASILANIE).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne dotyczące zadania pn. Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia w związku z przebudową części pomieszczeń parteru i zabudową podcienia wraz z przebudową części piwnic na pomieszczenia socjalne z przeznaczeniem na Oddział Kardiologi- etap I - roboty budowlano-montażowe część elektryczna (zasilanie) W skład robót budowlano - montarzowych wchodzić będą następujące prace: a) budynek agregatu prądotówrczego - roboty budowlane b) pomieszczenia rozdzielni głównej- roboty budowlanego c) instalacje wewnętrzne - zasilanie energetyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa: projekt budowlany, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , dokumentacja techniczną. stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, przedmiarami robót dokumentacją techniczną oraz zapisami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje prace wielobranżowe. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45 00 00 00 -7 roboty budowlane, CPV - 45 31 00 00 -3 roboty instalacyjne elektryczne, CPV - 45 31 53 00 -1 instalacyjne zasilania elektrycznego. 2.Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca również zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ponad to na uzasadniona prośbę wykonawcy możliwe jest udostępnienie pełnej dokumentacji budowlanej dla całego budynku SOR SPZOZ w Sanoku. W celu powyższym proszę nawiązać kontakt z mgr inż Piotr Galik tel. 013 46-56-185, tel. kom. 500 212 345, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05, Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku, ul. 800 Lecia 26, najlepiej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 5. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, mogą zaistneć okoliczności uzasadniające udzielenie zamówienia dodatkowego 6. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym na roboty w zakresie poszczególnych instalacji oraz co najmniej 24 miesiące gwarancji na zainstalowane urządzenia, liczonej od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym w miejscu realizacji zamówienia.( okres gwarancji dla zamontowanych podzespołów i urządzeń nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez ich producenta ) 7. Prace będę realizowane w czynnym zakładzie (w ruchu, z wyłączeniem pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty),a wejście na teren budowy wiedzie przez Dziedziniec Szpitala SPZOZ w Sanoku, co wiąże się z możliwością wystąpienia utrudnień w rejonie prowadzonych prac. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić w kosztach robót, pełne zabezpieczenie miejsc objętych robotami. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, opracuje projekt organizacji i zabezpieczenia ruchu w rejonie prowadzonej budowy, terenu parkingu, przejazdu karetek w związku z prowadzoną budową, na okres jej trwania (ich koszt należy uwzględnić w ofercie). Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania prac od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 18.00. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu harmonogram robót, a także projekt organizacji robót oraz zabezpieczenia ruchu na czas trwania budowy, do 14 dni od daty podpisania umowy. Powyższe dokumenty uzgodnione i zatwierdzone przez Zamawiającego stanowić będą integralną część umowy. 8. Zamawiający umożliwi korzystanie przez Wykonawcę z energii elektrycznej i wody. Przyjmuje się rozliczenie za te media na podstawie zużycia wynikającego ze wskazań zamontowanych w tym celu podliczników. 9. Zamawiający zastrzega, że oryginał siwz wraz z załącznikami ( w tym dokumentacja projektowa) podpisane przez osoby uprawnione stanowią podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tych dokumentów są dostępne w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł 2. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach : 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1. Termin i sposób wniesienia wadium w pieniądzu. Płatne do dnia 24.11.2009 r. do godz. 10.00, z dopiskiem ,,Wadium nr SPZOZ/PN/75/2009 na konto Zamawiającego Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Sanoku nr 58 8642 0002 2001 0060 1685 0004 Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty 2. Termin i sposób wniesienia wadium w innej formie. Inne dokumenty wniesienia wadium (poręczenia, gwarancje, itp.) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem ,, Wadium nr SPZOZ/PN/75/2009, nie później jednak niż do dnia 24.11.2009 r. do godz. 10.00 i złożyć w Sekretariacie SPZOZ Sanok Kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik) Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Informacje dodatkowe o wadium: a)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. b) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego. c) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium. 4. Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e) na wniosek wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, f) na wniosek wykonawcy, którego oferta została odrzucona 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym także musi wnieść wadium. 2. Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu zawierającego nazwę i dane zleceniodawcy, przedmiotu (zakresu) zamówienia, terminów wykonania oraz wartości tego zamówienia, potwierdzonego referencjami lub innymi stosownymi dokumentami odbiorcy zamówienia o należytym wykonaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonał tj. zrealizował co najmniej jedno zamówienie swoim rodzajem i wartością odpowiadająca przedmiotowi zamówienia to znaczy zamówienia na roboty budowlane bądź budowlano-elektryczne w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1. 500 000,00 zł brutto ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) lub trzy zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto.(słownie: trzy milony złotych) (Dla rozumienia obiektu użyteczności publicznej posłużono się definicją takiego obiektu zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm)) 3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i / lub podmiotów które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem zakresu wykonywanych czynności, wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do Izb Zawodowych oraz kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż tj. kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz kierownik robót - branży elektrycznej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej- bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Dodatkowo jeśli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Wykonawca musi przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami dla tych osób i w zakresie podanym powyżej. 4) Wykonawca ma zapewnić realizację zamówienia terminie do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy). 5) Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym na roboty w zakresie poszczególnych instalacji oraz co najmniej 24 miesiące gwarancji na zainstalowane urządzenia, liczonej od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do do nieodpłatnej naprawy ewentualnych wad i usterek w okresie gwarancyjnym w miejscu realizacji zamówienia.( okres gwarancji dla zamontowanych podzespołów i urządzeń nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielony przez ich producenta ) 6) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w siwz i jej załącznikach. 7) Wykonawca zamierzający powierzyć prace podwykonawcom musi przedstawić powierzony im zakres zamówienia w treści oferty, a przy tym nie dopuszcza sie podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 8) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 500 000,00 zł. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5),6),7), 8) zostaną ocenione metodą 0 -1 tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub/i ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a)Formularz ofertowy(wzór zawiera zał. Nr 1 do siwz) wraz z kosztorysem ofertowym. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór zawiera zał. Nr 3 do siwz) c)Informacja (wykaz) o podwykonawcach (wzór zawiera zał. Nr 4 do siwz) d)Parafowany wzór umowy (wzór zawiera zał. Nr 5 do siwz)- fakultatywnie (zalecane) 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 2 i 3 części XI SIWZ, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp 2.2) wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 2.4) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.5)wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia przez wykonawcę pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wykonawca przedkłada także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.6) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.7) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605) wraz ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie dokumentów jakich może żadać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Z 2008 nr 188 poz. 1155) tj. dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26- POK. NR 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETRIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.