eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego, na potrzeby realizacji projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowywania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektuPOKL.09.01.02-14-371/11, zadanie 2doposażenie bazy dydaktycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Siedlce: Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego, na potrzeby realizacji projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowywania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11, zadanie 2: doposażenie bazy dydaktycznej
Numer ogłoszenia: 194647 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170771 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego, na potrzeby realizacji projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowywania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11, zadanie 2: doposażenie bazy dydaktycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego, na potrzeby realizacji projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11, zadanie 2: doposażenie bazy dydaktycznej. 1.1. Zakres prac obejmuje: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w rozdziale 2 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia i czas realizacji. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Cena jednostkowa pomocy dydaktycznych ma być niższa od 3 500,00 zł brutto. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne stanowiące przedmiot umowy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że zamówienie będzie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEDKOMP Sp. J. Sawicki Sikora, ul. Czerwonego Krzyża 41, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67827,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99300,36

  • Oferta z najniższą ceną: 99300,36 / Oferta z najwyższą ceną: 99300,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.