Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Strzelce Opolskie: Dostawa respiratorów stacjonarnych dla dorosłych i dzieci - szt. 3 do Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 194649 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4613291-5, faks 77 4612763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa respiratorów stacjonarnych dla dorosłych i dzieci - szt. 3 do Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja respiratorów stacjonarnych dla dzieci i dorosłych, z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - szt. 3. Szczegółowa specyfikacja, określająca wymagania techniczne aparatu znajduje się w zał. nr 3 do niniejszej SIWZ - Wymagane Parametry Techniczne. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania i utylizacji 3 szt. respiratorów Puritan Bennett, będących na wyposażeniu OAIT. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Wykonawca powinien zaoferować tylko takie urządzenia, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych, oznakowane znakiem CE. 2.Zaoferowane respiratory powinny być fabrycznie nowe. 3.Zaoferowane respiratory powinny odpowiadać parametrom technicznym opisanym w Zał. Nr 3 do SIWZ. 4.Wykonawca w ramach zamówienia zapewnia instalację respiratorów na OAiT oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi respiratorów. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedłożenia instrukcji obsługi w języku polskim. 6.Wymagany, minimalny termin gwarancji: 24 m-ce. 7.Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Nie dopuszcza się. 8.Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się. 9.Koszty transportu ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykonać, co najmniej dwie dostawy respiratorów, o wartości 100.000 zł dla każdej dostawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dodatkowo Wykonawca powinien przedłożyć: 1. Wypełniony formularz Prezentacja Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony formularz Druk ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Wypełniony Formularz Parametry Techniczne (zał. nr 3 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni do strony z przetargami przez zakładkę BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Administracji Szpitala Powiatowego im. Prałata J. Glowackiego w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025".
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Wydziału Komunalnego Strzeleckich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. na 2025 rok
- Usługi utrzymania czystości obiektu Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w 2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w 2025 r.
- "Zarządzanie Targowiskiem Miejskim w Strzelcach Opolskich w 2025 r.".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.