eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla pięciu obrębów ewidencyjnych gminy Karczew, powiat otwocki tj. Janów, Brzezinka, Łukówiec, Całowanie, Glinki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Otwock: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla pięciu obrębów ewidencyjnych gminy Karczew, powiat otwocki tj. Janów, Brzezinka, Łukówiec, Całowanie, Glinki.
Numer ogłoszenia: 194674 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, faks 022 7793295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla pięciu obrębów ewidencyjnych gminy Karczew, powiat otwocki tj. Janów, Brzezinka, Łukówiec, Całowanie, Glinki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla pięciu obrębów ewidencyjnych gminy Karczew, powiat otwocki tj. Janów, Brzezinka, Łukówiec, Całowanie, Glinki. Postępowanie przeprowadzone będzie w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne w oparciu o uzgodniony z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Karczew, powiat otwocki, województwo mazowieckie. Przedmiot zamówienia obejmuje pięć obrębów ewidencyjnych gminy Karczew. Przybliżona ilość działek ewidencyjnych - 3200 Przybliżona ilość budynków - 1500 Przybliżona ilość jednostek rejestrowych - ok. 1580 Prace realizowane będą w dwóch podetapach stanowiących odrębne przedmioty odbioru w oparciu o w/w projekt oraz warunki techniczne stanowiące załączniki do umowy: A I podetap prac obejmuje wykonanie: - analizy i oceny materiałów zgromadzonych w PODGiK pod katem ich wykorzystania w ramach zlecenia - badań ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości z ww obrębów i sporządzenie sprawozdania z badań ksiąg wieczystych, - rozliczenie wszystkich nieruchomości hipotecznych wraz z ich podsumowaniem sporządzenie wykazu porównania powierzchni działek ewidencyjnych zawierającego powierzchnię geodezyjną, ewidencyjną oraz hipoteczną, naliczone odchyłki oraz odchyłki dopuszczalne - kontroli terenowej w zakresie konturów budynków, konturów klasyfikacyjnych oraz użytków gruntowych - pozyskanie danych źródłowych ewidencji budynków i lokali, założenie kartotek. B II podetap obejmuje wykonanie pozostałych prac wynikających z projektu modernizacji a w szczególności: - aktualizacji danych podmiotowych oraz przedmiotowych w systemie EWOPIS, wynikających z przeprowadzonego badania stanu prawnego nieruchomości oraz wykonanych czynności terenowych - założenie ewidencji budynków i lokali - aktualizacja i uzupełnienie treści mapy ewidencyjnej w systemie EWMAPA, zgodnie z § 28 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - weryfikacja danych ewidencyjnych z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE, V-SWDE - opracowanie i wyłożenie operatu opisowo - kartograficznego dla obrębów objętych zleceniem - sporządzenie zawiadomień o zmianach dla organów wymienionych w § 49 ust. 1 pkt 1,2,3 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - skompletowanie operatu i przekazanie do PODGiK..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a dysponują osobami, które posiadają uprawnienia : uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989- Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresach wymaganych do prac objętych przedmiotem zlecenia b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj . Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, 2 roboty o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu tj wykonali modernizację ewidencji gruntów i założyli ewidencję budynków nie mniejszej niż100.000 zł każde 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu jeżeli dotyczy: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 11. Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienia wraz z ksero uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresach wymaganych do prac objętych przedmiotem zlecenia W przypadku , jeżeli wykonawca do wykonania zamówienia wykazał osoby którymi będzie dysponował przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4 Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie odpowiadających charakterowi zamówienia tj. prac dot. Modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali z podaniem ich wartości, - minimum 2 prace o wartości ok. 100.000,00 każda z podaniem ich wartości , przedmiotu i dat wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym ewidencyjnym, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Otwocku ul. Górna 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.