eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi geodezyjne - postępowanie nr 0160/POZ/39/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-05

Poznań: Usługi geodezyjne - postępowanie nr 0160/POZ/39/2010
Numer ogłoszenia: 194698 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - postępowanie nr 0160/POZ/39/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Podział geodezyjny działki nr 137/9 w m. Karmin, gmina Pniewy. Cześć II: Ustalenie numeru księgi wieczystej i byłych właścicieli dla nieruchomości położonej w m. Mikoszki, gmina Kościan. Cześć III: Podział geodezyjny działek w obrębie Łężeczki, Bialcz, gm. Chrzypsko Wielkie. Cześć IV: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania dziali I księgi wieczystej KW nr 1880 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Wolsztynie. Cześć V: Podział geodezyjny działki nr 1/10 położonej w obrębie Bojanice, gmina Krzemieniewo. Cześć VI: Ustalenie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębach Kaczkowo, Lasotki, Rojęczyn gmina Rydzyna. Cześć VII: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Jurkowo, gm. Krzywiń. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej Jurkowo Dobra. Przeprowadzenie badania stanu prawnego Księgi Wieczystej Jurkowo Dobra. Cześć VIII: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Łukszkowo gm. Krzywiń wraz z odtworzeniem i stabilizacją granic. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej nr 4309. Przeprowadzenie badania stanu prawnego Księgi Wieczystej nr 4309 w celu ustalenia byłych właścicieli działek w niej zapisanych. Część IX: Ustalenie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Chorzemin gmina Wolsztyn. Część X: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej nr PO1L/00023285/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu. Część XI: Podział geodezyjny w trybie rolnym i określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla trzech wyodrębnionych działek powstałych po podziale działki nr 95/5 położonej w obrębie Pruszewiec gmina Pobiedziska. Część XII: Geodezyjne wydzielenie działki w trybie rolnym z nieruchomości położonej w obrębie Jablkowo gmina skoki, określenie granic prawnych wyodrębnionej działki z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie, sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla wyodrębnionej działki, określenie na działce powierzchni parku objętego wpisem do rejestru zabytków. Część XIII: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW działek położonych w obrębie Kopojno, gmina Zagórów. Część XIV: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości położonych w obrębie Naramowice, miasto Poznań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2.Pozostałe zmiany a)zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4.W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddziau Terenowy Poznań, ul. Fredy 12, 61-701 Poznań, pokój 417..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddziau Terenowy Poznań, ul. Fredy 12, 61-701 Poznań, pokój 215..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny działki nr 137/9 w m. Karmin, gmina Pniewy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny działki nr 137/9, tak aby dla budynków nr 11 i 12 zostały wydzielone geodezyjnie odrębne działki wraz z ustanowieniem stosownej służebności oraz z gruntem niezbędnym do ich prawidłowego funkcjonowania (należy uwzględnić infrastrukturę techniczną obsługującą budynki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ustalenie numeru księgi wieczystej i byłych właścicieli dla nieruchomości położonej w m. Mikoszki, gmina Kościan..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie numeru księgi wieczystej i byłych właścicieli (przed Skarbem Państwa) dla nieruchomości położonej w m. Mikoszki, gmina Kościan, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 29/3 o pow. 2,0352 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział geodezyjny działek w obrębie Łężeczki, Bialcz, gm. Chrzypsko Wielkie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) podział na trzy części, (propozycja podziału na załączonym szkicu) działki Nr 49/2 o pow. 55,2932 ha, położonej w obrębie Łężeczki, gm. Chrzypsko Wielkie, 2) podział na trzy części, (propozycja podziału na załączonym szkicu) działki Nr 100/29 o pow. 46,1911 ha, położonej w obrębie Białcz, gm. Chrzypsko Wielkie, 3) podział na dwie części, (propozycja podziału na załączonym szkicu) działki Nr 133/1 o pow. 34,9717 ha, położonej w obrębie Białcz, gm. Chrzypsko Wielkie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania dziali I księgi wieczystej KW nr 1880 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Wolsztynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I księgi wieczystej KW Nr 1880 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podział geodezyjny działki nr 1/10 położonej w obrębie Bojanice, gmina Krzemieniewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie podziału działki nr 1/10 położonej w obrębie Bojanice, gm. Krzemieniewo, w celu wydzielenia budynku mieszkalnego, zgodnie z załączonym projektem podziału. Wzniesienie na gruncie podziału wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Dostarczenie zamawiającemu dokumentacji do celów prawnych dla nowopowstałych działek - opisy i mapy, wyciąg z wykazu zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębach Kaczkowo, Lasotki, Rojęczyn gmina Rydzyna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ustalenie numeru księgi dla nieruchomości obejmującej n/w działki położone w obrębach: Kaczkowo, gm. Rydzyna - działki nr: 41 i 468 Lasotki, gm. Rydzyna - działki nr: 27 i 38/2, Rojęczyn, gm. Rydzyna- działki nr 480/1 i 480/2 - sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla w/w działek z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli) tych nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej (również w trybie innych przepisów) należy także ustalić, czy wyżej opisane nieruchomości -stanowią nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegały parcelacji, a jeżeli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części. - sporządzenie map ewidencyjnych obejmujących w/w działki, z wkreśleniem na nich byłych parcel katastralnych. - sporządzenie tabel porównań wg zestawienia: a) stan gruntów wg obecnej ewidencji gruntów (arkusz mapy, nr działki, nr księgi wieczystej, właściciel), b) stan wg katastru (karta mapy, parcela, oznaczenie hipoteczne, właściciel), c) podstawa przejęcia gruntów na rzecz Skarbu Państwa. - dostarczenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla w/w nieruchomości (z podaniem nr księgi wieczystej) a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej- podanie takiej informacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Jurkowo, gm. Krzywiń. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej Jurkowo Dobra. Przeprowadzenie badania stanu prawnego Księgi Wieczystej Jurkowo Dobra..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1.Wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na odtworzeniu i stabilizacji granic nieruchomości oznaczonej w ewidencji geodezyjnej gruntów jako działka nr 202 o powierzchni 18,0000 ha, położonej w obrębie Jurkowo, gm. Krzywiń, woj. wielkopolskie. Wzniesienie na gruncie odtworzonych granic wraz ze stabilizacją punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 202 położonej w obrębie Jurkowo, gm. Krzywiń, woj. wielkopolskie. Działka winna zostać podzielona na 3 części, zgodnie z załączonym projektem podziału. Wzniesienie na gruncie podziału wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Dostarczenie zamawiającemu dokumentacji do celów prawnych - opisy i mapy, dla nowopowstałych działek. 2.Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w Księdze Wieczystej Jurkowo Dobra, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I Księgi Wieczystej. 3.Sporządzenie protokółu badania wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w Księdze Wieczystej Jurkowo Dobra prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, popl7ez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podział geodezyjny działki położonej w obrębie Łukszkowo gm. Krzywiń wraz z odtworzeniem i stabilizacją granic. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej nr 4309. Przeprowadzenie badania stanu prawnego Księgi Wieczystej nr 4309 w celu ustalenia byłych właścicieli działek w niej zapisanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na odtworzeniu i stabilizacji granic nieruchomości oznaczonej w ewidencji geodezyjnej gruntów jako działka nr 349/2 o powierzchni 1,6600 ha, położonej w obrębie Łuszkowo, gm. Krzywiń, woj. wielkopolskie. Wzniesienie na gruncie odtworzonych granic wraz ze stabilizacją punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 349/2 położonej w obrębie Łuszkowo, gm. Krzywiń, woj. wielkopolskie. Działka winna zostać podzielona na 2 części, zgodnie z załączonym projektem podziału. Wzniesienie na gruncie podziału wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych, nadziemne z kamienia betonowego, podziemne - rurka drenarska. Dostarczenie zamawiającemu dokumentacji do celów prawnych - opisy i mapy, dla nowopowstałych działek. 2.Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w Księdze Wieczystej nr 4309, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I Księgi Wieczystej. 3.Sporządzenie protokółu badania wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w Księdze Wieczystej nr 4309 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Chorzemin gmina Wolsztyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działka nr 550 położona w obrębie Chorzemin, gm. Wolsztyn, zapisana w księdze wieczystej KW Nr 1880 Sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla w/w działki z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli) tej nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej (również w trybie innych przepisów) należy także ustalić, czy wyżej opisana nieruchomość stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, a jeżeli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej nr PO1L/00023285/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I księgi wieczystej KW Nr PO1L/00023285/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym i określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla trzech wyodrębnionych działek powstałych po podziale działki nr 95/5 położonej w obrębie Pruszewiec gmina Pobiedziska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym i określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla trzech wyodrębnionych działek powstałych po podziale działki nr 91/5, o pow. 62,6135 ha położonej w obrębie Pruszewiec gmina Pobiedziska, zapisanej w KW nr PO1G/00037311/6 w SR w Gnieźnie. Podział należy dokonać zgodnie z załączonym projektem podziału. Dla w/w nieruchomości brak jest aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieaktualnym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska działka położona była na terenie przeznaczonym w części pod tereny upraw polowych, w części pod tereny łąk i pastwisk. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pobiedziska działka nr 91/5 w części stanowi tereny turystyczne w granicach otuliny parków krajobrazowych, w części pod tereny lasów, dolesień, korytarzy ekologicznych, w granicach otuliny parków krajobrazowych na glebach pod ochroną, w części pod tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej wyłączone z zabudowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Geodezyjne wydzielenie działki w trybie rolnym z nieruchomości położonej w obrębie Jablkowo gmina skoki, określenie granic prawnych wyodrębnionej działki z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie, sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla wyodrębnionej działki, określenie na działce powierzchni parku objętego wpisem do rejestru zabytków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Geodezyjne wydzielenie działki, w trybie rolnym, z nieruchomości położonej w obrębie Jabłkowo, gmina Skoki, oznaczonej numerem 38/8, o pow. 35,5180 ha zapisanej w KW nr 46177 w SR w Wągrowcu, zgodnie z przeznaczeniem w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Wydzielenie ma na celu wyodrębnienie część działki z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, wg załączonego projektu. Należy również określić granice prawne z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla wyodrębnionej działki. Ponadto wnioskujemy o określenie na działce nr 38/8 powierzchni parku objętego wpisem do rejestru zabytków, na podstawie decyzji nr WD-401/964/17R/09/10 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW działek położonych w obrębie Kopojno, gmina Zagórów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 6049, obręb Kopojno, gmina Zagórów, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Słupcy z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2) Badanie należy przeprowadzić również pod kątem czy nieruchomości o numerach 3, 20, 23, 37 zapisane w dokumencie nadania ziemi są działkami, które widnieją w postanowieniu Sądu Sygn. Akt Ns. 123/71 z dnia 06 kwietnia 1971 r. zapisane w KW 2275/B bowiem te działki oraz inne są zapisane w KW 6049, której właścicielem jest Skarb Państwa. Również pisma z Sądu z dnia 09 czerwca 2008 r. oraz Starostwa Powiatowego w Słupcy z dnia 10 lutego 2009 stanowią inaczej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeprowadzenie podziału geodezyjnego nieruchomości położonych w obrębie Naramowice, miasto Poznań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny nieruchomości położonych w obrębie Naramowice, miasto Poznań, arkusz mapy 11, oznaczonych w ewidencji gruntów: nr 13/1 o pow. 2,3480 ha, nr 16/1 o pow. 1,2680 ha, nr 19/1 o pow. 1,2120 ha, nr 22/1 o pow. 1,7880 ha, nr 25/1 o pow. 0,9800 ha, nr 28/1 o pow. 0,6440 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.