To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-28
Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 19474 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421750 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zabrzu, ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 5 części: Zadanie obejmujące wprowadzanie danych z deklaracji PIT-11 i 8C do aplikacji POLTAX. Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie - 0,30zł. Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby- 4000sztuk. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 sztuk. Czynności do wykonania w zadaniu: - utworzenie paczki - wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - przekazywanie paczek do archiwum urzędu, - Znajomość obsługi programu: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania Zadanie nr 2 obejmuje 2 części: Zadanie obejmujące wprowadzanie danych z deklaracji PIT-11 i 8C do aplikacji POLTAX. Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie - 0,30zł. Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby- 2000sztuk. Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny - 35 sztuk. Czynności do wykonania w zadaniu: - utworzenie paczki - wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - przekazywanie paczek do archiwum urzędu, - Znajomość obsługi programu: POLTAX. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (zadań), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych pięciu Wykonawców. Termin realizacji zadania od 20 stycznia 2015r. do 28 lutego 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania Zadanie nr 3 obejmuje 1 część: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX 2B: Czynności do wykonania w zadaniu: - Księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2014 rok, - Realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie, - Zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych jak i bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych. Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 10.000 sztuk. - Znajomość obsługi programu: POLTAX 2B, BIBLIOTEKA AKT. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 0,70 złotych brutto za jedną sztukę zwrotu nadpłaty. Termin realizacji zadania od 02 lutego 2015r. do 30 lipca 2015r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 75.90.00.00 - 75.90.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Dworaczek, ul. Małopolska 8/2, 40-737 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1160,00
Oferta z najniższą ceną: 960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dawid Kaczmarek, ul. Czechowa 1, 41-807 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1080,00
Oferta z najniższą ceną: 960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olga Mazgaj, ul. Grabowa 2/2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aleksandra Szebesta, ul. Robotnicza 5a/1, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1120,00
Oferta z najniższą ceną: 960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosława Woźniak, ul. Grunwaldzka 4/5, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 960,00
Oferta z najniższą ceną: 960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olga Mazgaj, ul. Grabowa 2/2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500,00
Oferta z najniższą ceną: 500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aleksandra Szebesta, ul. Robotnicza 5a/1, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 560,00
Oferta z najniższą ceną: 500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sabina Krawiec, ul. 3-go Maja 41 of/3, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Dostawa jednorazowych materiałów aseptycznych
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 zadania.
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Małomice oraz Gmina Niegosławice
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.