Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Bydgoszcz: Nr postępowania: 18/UZP/PT/2007: Dozór obiektów na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 194797 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, fax 052 3280024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://lpkiw.bydgoszcz.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr postępowania: 18/UZP/PT/2007: Dozór obiektów na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, w rozumieniu art.2 pkt. 10 UPZP polegające na: dozorze obiektów w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w załącznikach do SIWZ, na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku w Bydgoszczy w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego: - Podstawowy zakres obowiązków pracowników dozoru Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ - Ogród Fauny Polskiej - załącznik nr 5 do SIWZ - Baza LPKiW - załącznik nr 6 do SIWZ - Park Rozrywki - załącznik nr 7 do SIWZ - Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Ekologicznej - załącznik nr 8 do SIWZ w terminie wymienionym w pkt. 4 SIWZ w ilości: Suma roboczogodzin usługi łącznie wszystkich jedn. organizacyjnych w poczczególnych miesiącach: Miesiąc I -2228 roboczogodzin II - 2070 roboczogodzin III - 2296 roboczogodzin IV -1986 roboczogodzin V - 2126 roboczogodzin VI - 2013 roboczogodzin VII - 2045 roboczogodzin VII - 2126 roboczogodzin IX - 1986 roboczogodzin X - 2045 roboczogodzin XI - 2234 roboczogodzin XII - 2262 roboczogodzin Plan określający ilość świadczonych usług z uwzględnieniem zakresu godzin pracy pracowników dozoru zawarty jest w załączniku nr 5,6,7,8 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000 zł (słownie: dziesięć_tysięcy_złotych 00/100) do dnia 29.10.2007 do godz. 9.00. Wykonawca wnosi wadium wyłącznie w niżej wymienionych dopuszczonych przez Zamawiającego formach wniesienia, tj. w: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BANK POCZTOWY S.A I Oddział Bydgoszcz 1413201117 2032 2281 2000 0004 (za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty na rachunek zamawiającego) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężnej wymagane są w formie oryginału..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych e) Akceptują wzór umowy głównej załączony do SIWZ. Ocena spełniania warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów określonych w pkt. 5.1.2. SIWZ potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, tj. analizy prowadzącej do konstatacji, że dany podmiot - wykonawca zamówienia albo nadaje się do wykonania przedmiotowego zamówienia albo też nie, bez podziału na wykonawców spełniających wymogi Zamawiającego lepiej lub gorzej. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych w pkt. 5.1.1 siwz podmiotowo (i przedmiotowo) w tym progowo - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny-e odpis-y z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli o udzielenie zamówienia wspólnie ubiega się kilku wykonawców c)formularz ofertowy (zał. 1 do SIWZ) sporządzony na zasadach określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ wraz załącznikami d)oświadczenie-a wykonawcy-ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 (zał. 2 do SIWZ) ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców -np. członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy-ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), e)zaakceptowany na każdej stronie przez Wykonawcę projekt umowy (zał. 3 do SIWZ) f)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg. wzoru wykonawcy). g)referencje potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie (wg. wzoru wykonawcy). Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału oraz inne dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lpkiw.bydgoszcz.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO na rzecz Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.