Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-11
Bielsko-Biała: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynków znajdujących się na terenie Gminy Bielsko-Biała stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych
Numer ogłoszenia: 194854 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynków znajdujących się na terenie Gminy Bielsko-Biała stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynków znajdujących się na terenie Gminy Bielsko-Biała stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Część nr 1: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Lubertowicza 3. Część nr 2: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul Towarzystwa Szkoły Ludowej 20. Część nr 3: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. I. Krasickiego 16. Część nr 4: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul Hallera 9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi w zakresie sporządzania dokumentacji do celów wyodrębnienia lokali do celów prawnych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art.26, ust. 2b ustawy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Mienia Gminnego i Rolnictwa, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Lubertowicza 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Lubertowicza 3. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 1240 gm. kat. Górne Przedmieście o pow. 224 m2, - obj. Kw BB1B/00048464/5; - w budynku znajduje się 6 lokali mieszkalnych (w tym 5 lokali sprzedanych) oraz 2 garaże; - pow. budynku wynosi ok. 600,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul Towarzystwa Szkoły Ludowej 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Towarzystwa Szkoły Ludowej 20. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 129/3 gm. kat. Biała Miasto o pow. 183 m2; - obj. Kw BB1B/00042171/2; - w budynku znajduje się 10 lokali mieszkalnych (w tym 6 lokali sprzedanych); - pow. budynku wynosi ok. 600,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. I. Krasickiego 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. I. Krasickiego 16. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 6376 gm. kat. Lipnik o pow. 986 m2; - obj. Kw BB1B/00045250/1; - w budynku znajduje się 60 lokali mieszkalnych (w tym 28 lokali sprzedanych); - pow. budynku wynosi ok. 2.650,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul Hallera 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Hallera 9. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 1237 gm. kat. Górne Przedmieście o pow. 140 m2; - obj. Kw BB1B/00048178/3; - w budynku znajduje się 7 lokali mieszkalnych (w tym 5 lokali sprzedanych) oraz 1 lokal użytkowy; - pow. budynku wynosi ok. 600,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- 50/24 - Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU WIELOFUNKCYJNEGO - NOŚNIKA OSPRZĘTU KOMUNALNYCH dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Remont pomieszczeń w Beskidzkim Centrum Onkologii - Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej przy ul. Wyspiańskiego 21
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bielsku-Białej
- Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z terenu Miasta Bielska-Białej
- 49/24 - Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Hematologii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 109056E na odcinku Siemkowice - Bugaj Lipnicki
- Utworzenie Klubu Dziecięcego "JUNIOR" w Siennicy
- Prace remontowe i porządkowe na terenie cmentarza ewangelickiego w Kochowie wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji
- Przebudowa drogi gminnej nr 109102E na odcinku Kolonia Lipnik - Delfina
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
- 2024. Pomiary przemieszczeń podpór mostu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.