eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-20

Wrocław: Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 194857 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu stałych odpadów komunalnych powstających w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia z pojemników na stałe odpady i pojemników na odpady selektywne, zgodnie z Harmonogramem wywozu nieczystości załączonego do projektu umowy. Stałymi odpadami komunalnymi są odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej, w tym w pomieszczeniach użytkowanych na cele biurowe lub w pomieszczeniach socjalnych do obsługi mieszkańców. Przedmiot zamówienia nie dotyczy wywozu odpadów budowlanych, odpadów drewna, mebli a także odpadów toksycznych, szkodliwych dla środowiska i zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu. Zamawiający przewiduje możliwość: 1. Zmiany częstotliwości wywozu, ilości podstawionych pojemników objętości, godzin wywozu i lokalizacji jak również podstawienie pojemników na odpady selektywne w pozostałych obiektach. Powyższe jest spowodowane mogącymi wystąpić zmianami organizacyjnymi, modernizacjami obiektów bądź pozyskaniem nowych obiektów. W każdym przypadku Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość wywożonych pojemników. Zastrzega się: a) zmniejszenia zakresu usług, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie lub faksem najpóźniej na 3 dni przed planowaną zmianą. W takim przypadku Zamawiający zapłaci za rzeczywisty zakres wykonanych usług z zachowaniem cen jednostkowych, b) zmiany lokalizacji świadczenia usług np. w przypadku remontu, przy zachowaniu cen jednostkowych. O zmianie tej Zamawiający zobowiązany jest powiadomić pisemnie Wykonawcę z 14-dniowym wyprzedzeniem. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: a. przestrzegania Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz. U. z 2005r, nr 236, poz. 2008 ze zm./, b. posiadania aktualnej decyzji Prezydenta Wrocławia zezwalającej na odbiór stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, ważnej przez okres obowiązywania umowy, c. dostarczenia na koszt własny, w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca zbierania odpadów, pojemników na odpady komunalne oraz do selektywnej zbiórki odpadów w ilości i rodzajach jak i ich częstotliwości wywozu zgodnie z Harmonogramem wywozu nieczystości zał. 1 do umowy, d. pojemniki muszą spełniać wymogi określone w Rozdziale II Uchwały nr XLV/2996/2005 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 29.12.2005r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymywania czystości i porządku na terenie Miasta Wrocław, e. podstawienia dodatkowego pojemnika i wywożenia odpadów w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zlecenia, f. uprzątnięcia odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub opóźnionego wywozu oraz zachowania ładu i porządku w miejscu ustawienia, g. wymiany pojemnika na własny koszt, zniszczonego w wyniku normalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy w terminie 2 dni od daty zgłoszenia, h. usuwanie odpadów zgromadzonych luzem poza pojemnikami po zawiadomieniu telefonicznym, i. odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji, j. utrzymanie czystości zewnętrznej pojemników oraz sprawności technicznej zamknięć / klap zamykających/, k. mycia i dezynfekcji pojemników oraz miejsc ich składowania (dwa razy w miesiącu w okresie letnim od kwietnia do października a w okresie zimowym od listopada do marca jeden raz w miesiącu). 2. Zamawiający zobowiązany jest do: a. zorganizowania i przygotowania miejsc ustawienia pojemników, tak, aby stały na utwardzonym i gładkim podłożu. Powinno ono być tak usytuowane, aby samochód odbierający odpady mógł podjechać bezpośrednio do miejsca gromadzenia odpadów, b. zapewnienia stałej przejezdności dróg dojazdowych ciągu komunikacyjnego oraz dostępności do pojemnika, m.in. poprzez nie zastawianie dróg dojazdowych przez parkujące pojazdy, c. utrzymanie ładu i porządku w miejscu ustawienia pojemników i wokół nich, d. użytkowania pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem, e. nie spalania wewnątrz pojemników odpadów, niedopuszczenia do napełniania ich gruzem, kamieniami, gałęziami, substancjami płynnymi i odpadami o dużych gabarytach. Powstałe uszkodzenia z tytułu nieprzestrzegania powyższych zasad użytkowania pojemników oraz szkody w pojazdach będą usuwane na koszt Zamawiającego wg aktualnie obowiązujących cen. 3. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projekcie umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 16.000 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław 1. nr 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50- 141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 3. 5. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Kasa Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 4. 6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie wniosku przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania lub, którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lecących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1) Posiadają zezwolenie do prowadzenia działalności w zakresie odbierania opadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie z art.7 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. Nr 236 poz.2008 z 2005r. z późniejszymi zmianami). 2) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 usługę wywozu odpadów komunalnych trwającą nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy kalendarzowych o wartości nie mniejszej niż: 150.000,00 zł brutto każda. Wykazana usługa(i) musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została(y) wykonana(e) należycie. 3) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 450.000,00 zł. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie i dokumenty wymienione w dziale IX SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy muszą dołączyć następujące oświadczenie i dokumenty: - w formie oryginału: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Odpis (zaświadczenie), musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego ( np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca: posiada wszelkie - wymagane przepisami prawa zezwolenia potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia: - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów określonych przedmiotem zamówienia od właścicieli nieruchomości wydane przez właściwy organ na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005r., poz. 2008). 8) Zobowiązanie Wykonawcy, że po upływie terminu ważności wymaganych zezwoleń, będą one odnawialne na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego zezwolenia. 9) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług (co najmniej jednej) wywozu odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż: 150.000,00 zł brutto każda. 10) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w Wykazie, o których mowa w pkt 9) powyżej, zostały wykonane należycie. 11) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 450.000,00 zł. 12) Zobowiązanie Wykonawcy, że po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisa) będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż równowartość 450.000,00 zł na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia, nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdyby dotychczasowe ubezpieczenie wygasło po terminie składania ofert. B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokumenty wymieniony w dziale IX pkt 2) - 6) SIWZ. W przypadku, w którym każdy z konsorcjantów będzie świadczył usługę wywozu odpadów komunalnych, należy złożyć stosowne zezwolenie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich wszystkich: o dokument wymieniony w dziale IX - pkt 9) - 12) 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć w/w (pkt 4) dokumenty również odrębne. 6. Oświadczenie wymienione w dziale IX pkt A )1 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie: - odrębnie - warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - łącznie - warunki materialne w zakresie zdolności ekonomicznej tj. polisy, oraz doświadczenie będą oceniane poprzez spełnienie warunku w całości przynajmniej przez jednego Wykonawcę konsorcjum. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87, poz. 605). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: o w pkt A) 2,3,5 powyżej, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; o w pkt A) 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokument, o którym mowa w pkt A) 2,4,5 powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt A)3,6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis powyższego pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. M. Kromera 44, pok. 117 51-163 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław ;al. M. Kromera 44, pok. 239 (II piętro) nie później niż do dnia 29.08.2008r. do godz. 09.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.