Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Jelenia Góra: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 194860 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na pakiety tj.: PAKIET NR 1- SPRAY UŁATWIAJĄCY WPROWADZANIE URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH ;PAKIET NR 2- RURKA INTUBACYJNA Z OTWOREM MURPHY EGO ; PAKIET NR 3- RURKA INTUBACYJNA Z MOŻLIWOŚCIĄ ODSYSANIA ZNAD MANKIETU ; PAKIET NR 4- RURKA TRACHEOTOMIJNA Z KANIULĄ WIELOKROTNEGO UŻYTKU; PAKIET NR 5- RURKA TRACHEOTOMIJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z ODSYSANIEM ZNAD MANKIETU; PAKIET NR 6- RURKA USTNO- GARDŁOWA ( GUEDEL) ; PAKIET NR 7- PRZYRZĄD DO DRENAŻU JAMY BĘBENKOWEJ ; PAKIET NR 8- ZESTAW DO CEWNIKOWANIA ŻYŁ CENTRALNYCH DLA DOROSŁYCH ; PAKIET NR 9- ZESTAW DO CEWNIKOWANIA ŻYŁ CENTRALNYCH - PEDIATRYCZNYCH ; PAKIET NR 10- PAKIET NR 10- IGŁA DO ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYCH TYPU PENCIL-POINT; PAKIET NR 11- IGŁA DO NAKŁUĆ LĘDZWIOWYCH I ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYCH TYPU QUINCKE; PAKIET NR 12- ZESTAW Z CEWNIKIEM DO ZNIECZULEŃ ZEWNĄTRZOPONOWYCH ; PAKIET NR 13- PAKIET NR 13- KANIULA DO WKŁUĆ DOŻYLNYCH - typu VENFLON ; PAKIET NR 14- KANIULA DO WKŁUĆ DOŻYLNYCH- typu VENFLON BEZPIECZNY ; PAKET NR 15- IGŁA INJEKCYJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MOTYLEK ; PAKIET NR 16- STRZYKAWKI TRZYCZĘŚCIOWE DO POMP INFUZYJNYCH ; PAKIET NR 17- KANIULA DŁUGA DO TĘTNICY UDOWEJ ; PAKIET NR 18- KANIULA KRÓTKA DO TĘTNICY PROMIENIOWEJ ; PAKIET NR 19- IGŁA ANGIOGRAFICZNA ; PAKIET NR 20 - IGŁA DO PUNKCJI MOSTKA I TALERZA BIODROWEGO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ. W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) , b) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru ( max do 5 dni roboczych) - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 , c) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , d) określenie stałości cen (min. 24 miesiące ) - należy wpisać do formularza oferty, e) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , f)uzupełniony wykaz-asortymentowo ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1) , g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); h)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 i 4) ; i) W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP oraz że Wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym j) oświadczenie Wykonawcy , że w każdym czasie na życzenie Zamawiającego przedstawi mu wszystkie atesty i dopuszczenia wymagane prawem na oferowany asortyment. k) oświadczenie Wykonawcy ,że na żądanie Zamawiającego dostarczy w ciągu 2 dni roboczych próbki zaoferowanego asortymentu w najmniejszych opakowaniach handlowych l) dołączyć katalogi, foldery ( ze zdjęciami, rysunkami) na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. ł) oświadczenie Wykonawcy ,że przy dostawie towar będzie opisany w języku polskim
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SZPITAL WOJEWÓDZKI ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra- Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024 niski parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRAY UŁATWIAJĄCY WPROWADZANIE URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RURKA INTUBACYJNA Z OTWOREM MURPHY EGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RURKA INTUBACYJNA Z MOŻLIWOŚCIĄ ODSYSANIA ZNAD MANKIETU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RURKA TRACHEOTOMIJNA Z KANIULĄ WIELOKROTNEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RURKA TRACHEOTOMIJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z ODSYSANIEM ZNAD MANKIETU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RURKA USTNO- GARDŁOWA ( GUEDEL).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZYRZĄD DO DRENAŻU JAMY BĘBENKOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortyentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW DO CEWNIKOWANIA ŻYŁ CENTRALNYCH DLA DOROSŁYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW DO CEWNIKOWANIA ŻYŁ CENTRALNYCH - PEDIATRYCZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: IGŁA DO ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYCH TYPU PENCIL-POINT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: IGŁA DO NAKŁUĆ LĘDZWIOWYCH I ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYCH TYPU QUINCKE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZESTAW Z CEWNIKIEM DO ZNIECZULEŃ ZEWNĄTRZOPONOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: KANIULA DO WKŁUĆ DOŻYLNYCH - typu VENFLON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KANIULA DO WKŁUĆ DOŻYLNYCH- typu VENFLON BEZPIECZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: IGŁA INJEKCYJNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MOTYLEK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: STRZYKAWKI TRZYCZĘŚCIOWE DO POMP INFUZYJNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: KANIULA DŁUGA DO TĘTNICY UDOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentoa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: KANIULA KRÓTKA DO TĘTNICY PROMIENIOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: IGŁA ANGIOGRAFICZNA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: IGŁA DO PUNKCJI MOSTKA I TALERZA BIODROWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.