eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty remontowe w budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego Sopot ul. Armii Krajowej 119/121.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-12

Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego Sopot ul. Armii Krajowej 119/121.
Numer ogłoszenia: 194874 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142118 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego Sopot ul. Armii Krajowej 119/121..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek pod aulą O i w łączniku wraz z wymianą poziomej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w korytarzu piwnic oraz remont sal nr 417 i 418 w budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121. 2. Remont będzie realizowany w dwóch etapach: Etap I- roboty do wykonania w okresie od lipca 2011 r. do 15.09.2011 r. w zakresie: - remont łazienek pod aulą O wraz z pracami towarzyszącymi np. remontem holu, korytarza i klatki schodowej; - wymiana poziomej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w korytarzu piwnic; - remont sal nr 417 i 418 wraz z robotami towarzyszącymi np. remontem częściowym korytarza; Etap II - roboty do wykonania w okresie lipiec 2011 r. do 15.09.2012 r. w zakresie: - remont łazienek w łączniku; W ramach robót należy wykonać remont w/w łazienek z pracami towarzyszącymi takimi jak np. remont holu, korytarza i klatki schodowej, wymianę poziomej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w korytarzu piwnic oraz remont sal nr 417 i 418 wraz z robotami towarzyszącymi takimi jak np. malowanie korytarza w rejonie w/w sal. 3. Zakres prac obejmuje: a) Roboty budowlane w tym: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze takie jak np. rozbiórka wszystkich warstw posadzkowych, ścianek działowych, poszerzenie otworów drzwiowych, wykonanie otworu drzwiowego, demontaż drzwi i okien, skucie tynków, glazury, naprawa tynków w tym skucie i uzupełnienie luźnych tynków, demontaż kraty stalowej, pochwytów drewnianych oraz oczyszczenie balustrady i ścian klatki schodowej, odsłonięcie kanałów wentylacyjnych węzłów sanitarnych na dachu łącznika; - montaż stolarki drzwiowej i okiennej; - wykonanie warstw posadzkowych wraz z podbudową i dodatkową izolacją przeciwwilgociową z folii w płynie z warstwą wierzchnią z terakoty antypoślizgowej w standardzie np. Tubądzin 45x45 cm lub równoważne; - wykonanie ścianek działowych np. Rigips 10 cm lub równoważne; - wymurowanie słupa wraz z wykonaniem okładziny z płytek klinkierowych na pełną wysokość; - murowanie ścianek z cegły pełnej; - montaż kompletu kabin i ścianek systemowych o wysokości min.h=203 cm kabin WC z płyty wiórowej o gr. min 30mm obustronnie powlekanej żywicą melaminową; - wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów; - okładziny ścian łazienek, hollu np. glazura w standardzie Tubądzin o wym. 593x327mm lub równoważnej i klatki schodowej np. płytki klinkierowe, które należy wymiarem i kolorem dopasować do istniejących; - montaż blatów z konglomeratu gr. min 30 mm; - montaż luster i wyposażenia łazienek np. suszarki elektryczne do rąk, pojemniki na mydło, uchwyty do papieru; - montaż pochwytów drewnianych (buk); - oczyszczenie i malowanie balustrady farbą do metalu; - renowacja lastrico (szlifowanie/polerowanie, drobne naprawy, impregnacja); - obudowa wszystkich kanałów i instalacji w tym np. kanałów wentylacyjnych, instalacji co, wodociągowej i kanalizacyjnej z wstawieniem drzwiczek rewizyjnych do zaworów; - zamknięcie od wewnątrz otworów; - wykonanie komory zaworu zwrotnego o wym. 100x80 gł. 80 cm; - zbicie luźnych tynków w ścianach w których występują rysy i pęknięcia; - rozbiórka częściowa ściany (wykucie bruzd) w poziomie nad posadzką w celu zamocowanie belki stalowej wraz z pracami naprawczymi; - malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą akrylową, zmywalną w jasnym kolorze np. dekoral, sigma lub równoważną z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem; b) Roboty sanitarne: - demontaż instalacji wodociągowej (woda zimna, ciepła i cyrkulacyjna) oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyborami sanitarnymi; - montaż urządzeń przeciw zalewowych na odpływie z węzłów sanitarnych z zaworem zwrotnym i pompą typu KESSEL - Pumpfix lub równoważne; - wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; - montaż misek ustępowych wiszących np. systemu firmy Geberit lub równoważne; - montaż umywalek w standardzie KOŁO NOVA TOP lub równoważne wpuszczanych w blat z konglomeratu i umywalki na ścianie z półpostumentem; - montaż baterii umywalkowych samozamykających z mieszaczami typ HyTauch26 lub równoważne; - montaż pisuarów np. typ ALEX z zaworem samozamykającym lub równoważnych; - montaż wpustów podłogowych w sanitariatach i natrysku; - montaż baterii natryskowej wraz z montażem zasłony prysznicowej na drążku rozporowym; - demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników wraz z przeniesieniem 1 grzejnika oraz montażem dodatkowego grzejnika łazienkowego w pomieszczeniu natrysku; - wykonanie wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sanitarnych przy Audytorium O; - wykonanie wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia natrysku i schowka; - wykonanie wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sanitarnych w łączniku; - montaż przewodów poziomych instalacji wody zimnej, cieplej i cyrkulacyjnej oraz kanalizacji sanitarnej kondygnacji piwnicznej części A budynku wraz z odejściami i zaworami odcinającymi i armaturą regulacyjną; - podłączenie istniejących i funkcjonujących obecnie wszystkich odejść oraz urządzeń do nowo wykonanych rurociągów; - wykonanie izolacji rurociągów wodociągowych; - wykonanie prób szczelności, płukania instalacji wraz wykonaniem badań bakteriologicznych i chemicznych wody i prac towarzyszących np. zamurowanie bruzd i otworów w ścianach i stropach po przeprowadzonych robotach (estetyka pomieszczeń po przeprowadzonych pracach nie może ulec pogorszeniu); c) Roboty elektryczne: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i montaż nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych z oprawami oświetleniowymi (w tym oprawy z modułem zasilania awaryjnego i oprawy ewakuacyjne) osprzętem wraz z wymianą tablic elektrycznych; - wykonanie instalacji zasilania i sterowania wentylacją mechaniczną; - wykonanie instalacji elektrycznej urządzeń przeciw zalewowych; d) Roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, wykonanie ekspertyzy kominiarskiej, pomiarów elektrycznych, wydajności wentylacji, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp.; 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OLMAR, ul. Szczecińska 41-49, 80-392 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 911381,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 490770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 490770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 637142,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.