eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZadanie 1. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ WARSTWY ŚCIERALNEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO Zadanie 2. DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ Zadanie 3. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA ZIMNO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Rybnik: Zadanie 1. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ WARSTWY ŚCIERALNEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO Zadanie 2. DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ Zadanie 3. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA ZIMNO
Numer ogłoszenia: 19495 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne , ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4329540, faks 0-32 4329550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ WARSTWY ŚCIERALNEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO Zadanie 2. DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ Zadanie 3. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA ZIMNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwę ścieralną dla nawierzchni bitumicznych w ilości 2200 ton, Zadanie nr 2. Dostawa emulsji asfaltowej K1-65 w ilości 20 ton, Zadanie nr 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa stosowana na zimno, przeznaczona do likwidacji przełomów zimowych, przekopów i innych uszkodzeń nawierzchni drogowej w ilości 75 ton. Szczegóły zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 44.11.39.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych 44.11.39.10 - Materiały do konserwacji nawierzchni w sezonie zimowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp podmiot, na zasobach, którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w Rozdziale V pkt 1a) i b) SIWZ, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w rozdziale V pkt 1b SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 pkt 4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41B 44-200 Rybnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41B 44-200 Rybnik, pok.14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ WARSTWY ŚCIERALNEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwę ścieralną dla nawierzchni bitumicznych w ilości 2200 ton. Szczegóły zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa emulsji asfaltowej K1-65 w ilości 20 ton. Szczegóły zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA ZIMNO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka mineralno-asfaltowa stosowana na zimno, przeznaczona do likwidacji przełomów zimowych, przekopów i innych uszkodzeń nawierzchni drogowej w ilości 75 ton. Szczegóły zawarte w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.39.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.