Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Wrocław: Przedmiotem postępowania jest dostawa następujących modułów oprogramowania InfoMedica:
1. Wyposażenie
2. Rejestr Sprzedaży (fakturowanie)
3. Windykacja
4. Wycena Procedur Medycznych
Numer ogłoszenia: 194999 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, faks , strona internetowa www.dcchp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest dostawa następujących modułów oprogramowania InfoMedica: 1. Wyposażenie 2. Rejestr Sprzedaży (fakturowanie) 3. Windykacja 4. Wycena Procedur Medycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa następujących modułów oprogramowania InfoMedica: 1. Wyposażenie 2. Rejestr Sprzedaży (fakturowanie) 3. Windykacja 4. Wycena Procedur Medycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Za wyborem tego trybu przemawiają następujące fakty: 1) Przyczyny techniczne: zakupowane moduły muszą być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem InfoMedica. Taką kompatybilność zapewnia Asseco. Pojawienie się innego wykonawcy musiałoby się wiązać z jego ingerencja w już stworzone bazy danych, co z kolei mogłoby powodować problemy opisane w pkt 2) 2) Ochrona praw autorskich: nad oprogramowaniem InfoMedica nadzór autorski i administracyjny sprawuje Asseco, które nie bierze odpowiedzialności za błędy i awarie, spowodowane działaniem osób trzecich - w tym innych oprogramowań, co może w efekcie rodzić duże problemy z ustalaniem odpowiedzialności serwisowej i gwarancyjnej. 3) Szacunkowa cena stworzenia i wdrożenia nowego oprogramowania (modułu) od podstaw jest wyższa niż cena już stworzonego, wprowadzonego do dystrybucji modułu, w pełni kompatybilnego z istniejącym oprogramowaniem. 4) W przypadku zastosowania trybu konkurencyjnego, bardzo trudno byłoby uzyskać od innego Wykonawcy zapewnienia, że oferowane przez niego oprogramowanie jest kompatybilne z już istniejącym. Jakiekolwiek błędy ujawnione w trakcie użytkowania, stwarzałyby wspominane wyżej olbrzymie problemy związane z ustaleniem winowajcy oraz obciążeniem odpowiedniego podmiotu odpowiedzialnością.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.