eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoWykonanie w 2009r. remontów bieżących nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Krosna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Krosno: Wykonanie w 2009r. remontów bieżących nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Krosna
Numer ogłoszenia: 19499 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4367956, faks 013 4368188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w 2009r. remontów bieżących nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Krosna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - część I - remonty wykonywane przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych (pow. ok. 6.400 m2), - część II - remonty wykonywane mieszankami mineralno-asfaltowymi (ok. 300t), - likwidacja przełomów (pow. ok. 300 m2), - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II (pow. ok. 3.500 m2)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument wymieniony w pkt 1 należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt 2 należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokument wymieniony w pkt 1 składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto dla części I oraz 350.000 zł brutto dla części II (Załącznik Nr 5). Sposób dokonywania oceny spełniania warunku - spełnia/nie spełnia, na podstawie: złożonego przez wykonawcę wykazu robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, protokoły odbioru itp.) W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, w tym: Część I: - skrapiarka ręczna lub mechaniczna, - walec stalowy samojezdny, - płyta wibracyjna. Część II: - 2 walce samojezdne 10-15 t (stalowy i ogumiony), - rozkładarka mas bitumicznych - wytwórnia mas bitumicznych lub w przypadku braku własnej wytwórni, potwierdzenie dostawy masy asfaltowej w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca samodzielnie nie dysponuje w/w sprzętem zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 5) Wypełniony formularz oferty przetargowej z podaniem całkowitej wartości robót - Załącznik Nr 2; 6) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót; 7) Wypełniony wykaz cen czynników produkcji - Załącznik Nr 3; 8) Podpisany formularz warunków prowadzenia robót w pasie drogowym - Załącznik Nr 4;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 17, przy ul. Staszica 2 w Krośnie - I piętro lub przesyłką pocztową (cena 10 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 08:30, miejsce: URZĄD MIASTA KROSNA, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, pokój nr 01 (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie w 2009r. remontów bieżących nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Krosna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remonty wykonywane przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych (pow. ok. 6.400 m2).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie w 2009r. remontów bieżących nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Krosna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remonty wykonywane mieszankami mineralno-asfaltowymi (ok. 300 t), - likwidacja przełomów (pow. ok. 300 m2), - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II (pow. ok. 3.500 m2)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.