To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Chodzież: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV
w Szkole Podstawowej Nr 3 w Chodzieży
Numer ogłoszenia: 195015 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338182 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Stanisława Staszica 19, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 28 20 461, faks 0-67 28 20 461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oswiatowa - szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w Szkole Podstawowej Nr 3 w Chodzieży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w Szkole Podstawowej Nr 3 w Chodzieży 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV oraz wymiana siatek metalowych w oknach na kraty stalowe. Okna PCV muszą zachować podział i detale oraz ich wielkości w stosunku do okien PCV już zamontowanych w poprzednich latach. Podział okien przedstawiają fotografie, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Kraty należy wykonać z prętów stalowych gładkich O 10-12 połączonych trzema płaskownikami o wymiarach min 05 x 3 cm. Pręty stalowe należy rozmieścić w odstępie 10 cm. Kraty w kolorze białym. Roboty obejmują także montaż listew narożnych oraz szpachlowanie ścian okiennych i malowanie farba emulsyjną. Wykonawca jest zobowiązany do zutylizowania zdemontowanej stolarki okiennej. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w niżej wymienionej dokumentacji: 1.Przedmiar robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 3.Podział okna trójdzielnego - Załącznik Nr 8 do SIWZ, 4.Podział okien i łączenie (przykład dla okna dwunastodzielnego) - Załącznik Nr 9 do SIWZ, 5.Wzór kraty stalowej - Załącznik Nr 10 do SIWZ, W/w dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej: www.chodziez.pl w Biuletynie Informacji Publicznej 3.Zawarte w dokumentacji wskazania urządzeń i materiałów pochodzących od konkretnych producentów maja charakter przykładowy (zostały przyjęte dla celów obliczeniowych). W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie. 4.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach w których będą wymieniane okna w celu dokonania własnego obmiaru a także by zdobyć wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60509.68 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIROX sz. z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 60509.68
- Oferta z najniższą ceną: 60509.68 oferta z najwyższą ceną: 93109.37
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.