Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi sprzątania i utrzymania czystości w lokalach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 195019 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny , ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi sprzątania i utrzymania czystości w lokalach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składają się: 1.1. Usługi sprzątania i utrzymania czystości w lokalach Oddziału Regionalnego w Olsztynie i 19 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Łączna powierzchnia lokali podlegająca usługom sprzątania i utrzymania czystości wyniesie: w okresie od dnia 02.01.2010 r. do dnia 28.02.2010 r. - 8680,77 m2, w okresie od dnia 01.03.2010 r. do dnia 31.12.2010 r. - 8846,66 m2. 2.2. Usługi sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynków Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Ełku i w Nowym Mieście Lubawskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W zakresie, o którym mowa w punkcie 1.1 zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 3. W zakresie, o którym mowa w punkcie 1.2 zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia, tj. usługom sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych mogą to być usługi aktualnie wykonywane, każda o wartości brutto w części już wykonanej nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali łącznie wymaganą przez zamawiającego ilość usług. Sumowaniu nie podlegają usługi o wartości mniejszej niż wymagana przez zamawiającego. Usługa wykonana przez więcej niż jeden podmiot składający wspólną ofertę, niezależnie od ilości tych podmiotów, będzie uznana przez Zamawiającego za jedną usługę. 4. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale XIV SIWZ. Z ich treści musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie należy wykazać przynajmniej dwie usługi już wykonane, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usługi aktualnie wykonywane, każda o wartości brutto w części już wykonanej nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.1. Oświadczenie wymienione w punkcie 1.1 musi być złożone (podpisane) przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawców składających wspólną ofertę. 1.2. Dokument wymieniony w punkcie 1.2 musi być złożony przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę. 1.3. Wykaz, o którym mowa w punkcie 1.3, musi być złożony (podpisany) przez wykonawcę, który wykonał usługi w nim wymienione lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku, gdy usługę wymienioną w wykazie wykonał więcej niż jeden wykonawca, wystarczy, że dokument ten zostanie złożony (podpisany) przez jednego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św. Wojciecha 2/12 (IV piętro ), 10-038 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Św. Wojciecha 2/4 (I piętro, kancelaria), 10-038 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Dostawy ryb"
- Odczynniki laboratoryjne z dzierżawą analizatora
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Bronchoskopii
- Dostawa i montaż systemu audiowizualnego w sali konferencyjnej
- Dostawa karm do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektów OPN-T wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku "
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach IPN-KŚZpNP Oddział we Wrocławiu w okresie od 1 grudnia 2024 do 30 listopada 2025 roku
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz wpodległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych w okresie od 01.01.2025-31.12.2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości na terenie, w obiektach - budynkach Gminy Miasto Żyrardów będących w zarządzie PGM Żyrardów Sp. z o.o. oraz w budynkach należących do PGM Żyrardów Sp. z o.o.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.