eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoUSŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIAZADANIE NR 1-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III O KODZIE 20 01 08, ZADANIE NR 2-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-28

Giżycko: USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA: ZADANIE NR 1-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III O KODZIE 20 01 08, ZADANIE NR 2-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 19506 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347172 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA: ZADANIE NR 1-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III O KODZIE 20 01 08, ZADANIE NR 2-ODBIÓR I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH O KODACH:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03 NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III o kodzie 20 01 08, zadanie nr 2-odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach:18 01 01, 18 01 02, 18 01 03.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III o kodzie 20 01 08. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez 24 WOG.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. CHEM MIX Ewa Beata Dziub, Sowczyce, ul. Długa 6, Olesno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294984,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247363,20

  • Oferta z najniższą ceną: 247363,20 / Oferta z najwyższą ceną: 291535,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach 18 01 01, 18 01 02, 18 01 03. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienie odpadów medycznych o kodach, 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki,18 01 02 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania, 18 01 03 Inne odpady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. TOTAL SERVICE, ul. Towarowa 17 i, Olsztyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9629,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25920,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.