Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Gliwice: wykonanie rozbiórki budynku usługowego na terenie nieruchomości przy ul. Daszyńskiego 70 wraz z budową zjazdu tymczasowego oraz aktualizacją map geodezyjnych po wykonanej rozbiórce
Numer ogłoszenia: 195112 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie rozbiórki budynku usługowego na terenie nieruchomości przy ul. Daszyńskiego 70 wraz z budową zjazdu tymczasowego oraz aktualizacją map geodezyjnych po wykonanej rozbiórce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis prac rozbiórkowych zgodnie z dokumentacją techniczną: Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych: Wykonać tymczasowy zjazd z ul. Daszyńskiego - zgodnie z odrębnym postępowaniem przejścia między budynkiem usługowym i hotelowym należy zamurować ścianą z cegły pełnej. Projektuje się rozbiórkę metodą tradycyjną w następującej kolejności: Demontaż przyłączy energetycznego, telekomunikacyjnego i kanalizacyjnego ora słupów latarń parkowych. Demontaż urządzeń i przewodów instalacyjnych. Urządzenia i instalacje przewidziane do demontażu podlegają rozbiórce w pierwszej kolejności. Rozbiórka stolarki drzwiowej i okiennej. Skrzydła drzwiowe i okienne zdjąć z zawiasów, zdemontować opaski, ościeżnice wykuć z muru. Po wyjęciu okien otwory zaleca się zabić deskami lub blatami dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy przy następnych robotach. Rozbiórka pokrycia dachowego i obróbek blacharskich., rozbiórka zadaszenia poliwęglanowego przed głównym wejściem Rozbiórka ścian działowych, obudów słupów, sufitów podwieszanych Rozbiórkę ścian działowych należy rozpocząć od odbicia tynków względnie terakoty. Po usunięciu z miejsca roboczego gruzu przystąpić do rozbierania ścian od góry, warstwami przy zastosowaniu lekkich rusztowań. Ścianki działowe lekkie rozbierać poprzez zdjęcie poszycia i odcięcie szkieletu. Rozebrać sufit podwieszany oraz przegrody z warstwami izolacji termicznej. Rozebrać obudowy stalowej konstrukcji nośnej. Rozbiórka stropodachu Zdemontować płyty fałdowe. Rozbiórka ścian zewnętrznych 1 piętra. Rozebrać murowane wypełnienie między słupami konstrukcyjnymi 1 piętra Demontaż konstrukcji stalowej 1 piętra Rozbiórka prefabrykowanego stropu nad parterem Rozbiórka murowane wypełnienie między słupami konstrukcyjnymi parteru Demontaż konstrukcji stalowej parteru Skucie schodów zewnętrznych Skucie monolitycznego stropu nad piwnicą Skucie ścian piwnicznych, podłogi na gruncie i fundamentów Rozbiórka fundamentów i podmurówek. Dokonać rozbiórki ścian fundamentowych budynku oraz fundamentów. Należy je odkopać, następnie rozbić za pomocą sprzętu wyburzeniowego. Uzyskany gruz załadować i wywieźć. W czasie prowadzenia prac rozbiórkowych materiały należy segregować i oddzielać te, które mogą być wykorzystane jako surowce wtórne. Powstały w wyniku rozbiórki dół należy zasypać gruntem zagęszczanym warstwami co 30cm do poziomu istniejącego gruntu. Po zasypaniu dołu wykonać ogrodzenie w linii istniejącego ogrodzenia: Słupki stalowe ocynkowane h=260 cm (h nad ziemią = 200cm) kotwione w fundamencie z betonu C12/15 o wymiarach fi 40cm i głębokości 60cm. Rozstaw słupków 250cm.Siatka stalowa ocynkowana pleciona, oczka 5x5cm, wysokość 200cm.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE "POG-TECH" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Przemysłowo - Handlowo- Usługowe POG-TECH Sp. z o.o., Orląt Śląskich 44, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429285,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 510327,00
Oferta z najniższą ceną: 510327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 510327,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki w trybie Art. 67 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Uzasadnienie faktyczne : Planowana inwestycja była objęta koniecznością uzyskania nowej, zaktualizowanej decyzji Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie tymczasowego zjazdu z terenu nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia na ulicę przyległą, tj. Daszyńskiego. Decyzję taką Zamawiający otrzymał w dniu 12 maja 2015r. Termin ostateczny został wyznaczony w decyzji na dzień 18.09.2015r. Zamawiający przygotowując się do przeprowadzenia procedury w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 29 maja 2015r. powziął informację o całkowitym zamknięciu ulicy Daszyńskiego na odcinku graniczącym między innymi z terenem objętym przedmiotem zamówienia. Podczas wizji lokalnej stwierdzono zaawansowane prace ziemne, w tym zerwanie asfaltu (dokumentacja zdjęciowa). Zamawiający pozyskał informację o danych podmiotu wykonującego prace drogowe i w dniu 09.06.2015r. wysłał zapytanie z prośbą o wskazanie terminu realizacji robót oraz wyznaczenia ewentualnego możliwego terminu wejścia na ich plac budowy. Na podstawie informacji uzyskanych w piśmie z dnia 15.06.2015r. Wykonawca robót drogowych posiada zezwolenie na zajęcie pasa drogowego do dnia 31.10.2015r. a jedyny możliwy termin udostępniania jezdni został wyznaczony na okres od dnia 17.06.2015r. - 15.08.2015r. Z uwagi na skomplikowany zakres prac (wyburzenie konstrukcji w technologii wielkiej płyty wraz z rozbiórką części podziemnej - tzw. wanna żelbetowa) minimalny termin realizacji uwzględniający formalności urzędowe to 60 dni. Tym samym podjęto decyzję o natychmiastowym przeprowadzeniu procedury w trybie z wolnej ręki. Do negocjacji zaproszono Wykonawcę dysponującego w wymaganym terminie sprzętem specjalistycznym (m.in. kruszarki do betonu) oraz posiadającym doświadczenie w realizacji tożsamych robót.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.