Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Olsztyn: Wykonanie remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 10 w Olsztynie w budynkach przy ul. Niepodległości 18 oraz przy ul. Barczewskiego 11a .
Numer ogłoszenia: 195119 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 10 w Olsztynie w budynkach przy ul. Niepodległości 18 oraz przy ul. Barczewskiego 11a ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 10 w Olsztynie w następującym zakresie : 1) Część I : budynek przy ul. Niepodległości 18 : - remont małej sali gimnastycznej - pomieszczenie nr 18 parter, - remont świetlicy - parter, - remont dużej sali gimnastycznej z zapleczem, szatniami i sanitariatami - piętro, 2) Część II : budynek przy ul. Barczewskiego 11a : - remont sali gimnastycznej Szczegółowy zakres robót został opisany w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i na załącznikach graficznych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót i załączniki graficzne stanowią załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w przedmiotowym postępowaniu ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co naj-mniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu lub przebudowie istniejącego obiektu kubaturowego lub budowie nowego obiektu kubaturowego o całkowitej wartości wykonanej roboty równej co najmniej 100.000 PLN ( z VAT ). Warunek jest wspólny dla Wykonawców ubiegających się jednocześnie o część I i II zamówienia . W przypadku ubiegania się tylko o jedną część zamówienia ( część I lub część II ), Zamawiający dopuszcza aby : a) dla części I ( remont pomieszczeń przy ul. Niepodległości 18 ) - Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub przebudowie istniejącego obiektu kubaturowego lub budowie nowego obiektu kubaturowego o całkowitej wartości wykonanej roboty równej co najmniej 90.000 PLN ( z VAT ) , b) dla części II ( remont sali gimnastycznej przy ul. Barczewskiego 11a ) - Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub przebudowie istniejącego obiektu kubaturowego lub budowie nowego obiektu kubaturowego o całkowitej wartości wykonanej roboty równej co najmniej 10.000 PLN ( z VAT ) , W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Osoba posiadająca w/w uprawnienia musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku ubiegania się tylko o część II zamówienia ( remont sali gimnastycznej przy ul. Barczewskiego 11a ), Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie wydanymi według obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Osoba posiadająca w/w uprawnienia musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć decyzję o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg zał. nr 1 do SIWZ. 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 1.3) zostały należycie wykonane (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi Wykonawca dysponuje do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej wydaną na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi ( konstrukcyjno - budowlanymi ) wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub w przypadku ubiegania się wyłącznie o część II zamówienia decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno budowlanej osoby / osób nadzorującej / cych prace ze strony Wykonawcy, b) aktualne zaświadczenie tych/tej osób/osoby o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego : www.bip.um.olsztyn.pl lub na pisemny wniosek Wykonawcy może zostać wydana bezpłatnie w formie papierowej ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej . 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wraz z ofertą złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym. 5. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt, którego definicję określa art. 632 KC. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 7. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 11.09.2008r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 8. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy . 9. Znak sprawy : ZP.G.3410-122/2008
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I : budynek przy ul. Niepodległości 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonał podziału robót objętych przedmiotem zamówienia na części: Część I : budynek przy ul. Niepodległości 18 : - remont małej sali gimnastycznej - pomieszczenie nr 18 parter, - remont świetlicy - parter, - remont dużej sali gimnastycznej z zapleczem, szatniami i sanitariatami - piętro. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy . Szczegółowy zakres robót został opisany w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i na załącznikach graficznych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót i załączniki graficzne stanowią załącznik do SIWZ ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II : budynek przy ul. Barczewskiego 11a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonał podziału robót objętych przedmiotem zamówienia na części: Część II : budynek przy ul. Barczewskiego 11a : - remont sali gimnastycznej. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy . Szczegółowy zakres robót został opisany w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i na załącznikach graficznych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót i załączniki graficzne stanowią załącznik do SIWZ ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wsparcie/asysta techniczna dla oprogramowania zabezpieczającego serwery i5 - Enforcive Enterprise Security
- przeprowadzenie doradztwa indywidualnego stacjonarnego oraz on-line z zakresu stosowania klauzul społecznych w zamówieniach publicznych i społecznie odpowiedzialnych zamówień publicznych dla JST
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek PlusLigi piłki siatkowej mężczyzn.
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) energii elektrycznej do jednostek Warmińsko-Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie - Hufca Pracy w Ełku i Hufca Pracy w Piszu.
- Sprzęt gastronomiczny z przeznaczeniem do bufetu szpitalnego
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia okresowego BHP dla żołnierzy zawodowych i pracowników RON 22. WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ratusza w Pucku - adaptacja pomieszczeń na salę ślubów"
- Modernizacja budynku przy ul. Powstańców w Baborowie - utworzenie żłobka
- Nadbudowa i przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej w Wyhalewie
- Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
- Remont ścian, sufitów oraz posadzek w salach lekcyjnych i w korytarzach szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 13 w Jaworznie, ul. Urzędnicza 11
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.