Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Mosina: Remont nawierzchni przy budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Mosinie
ul. Śremska
Numer ogłoszenia: 195127 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, fax 061 8132941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni przy budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Mosinie ul. Śremska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót jest wykonanie remontu nawierzchni przy budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Mosinie ul. Śremska Zakres robót remontowych objętych zadaniem jest następujący: 1.1.Roboty rozbiórkowe Do rozebrania cała istniejąca nawierzchnia o powierzchni 532,55 m2 w tym z płytek betonowych chodnikowych 35 x 35 x 5 - powierzchnia 376,985 m2, z płytek betonowych chodnikowych 50 x50 x 7 - powierzchnia 19,778 m2, z betonu - powierzchnia 15,20 m2 z asfaltu - powierzchnia 118,663 m2. 1.2.Roboty ziemne Roboty ziemne w ilości 167,07 m3 pod miejsca postojowe, drogę manewrową i dojazdową ograniczają się do korytowania 1.3.Nawierzchnia Droga dojazdowa, manewrowa i miejsca postojowe o powierzchni 436,264 m2 z kostki brukowej betonowej typu (Nova) o wymiarach 20 x 20 cm grub. 8 cm kolor - grafit . Kostka ułożona na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm, podbudowie betonowej z betonu klasy B-7,5 grub. 12 cm i warstwie odsączającej grub. 10 cm z piasku średnioziarnistego. Nawierzchnia ułożona w krawężniku betonowym typu ulicznego15/30 cm i typu drogowego 12-25 cm (od strony działek sąsiednich i przy garażu) na ławie betonowej B-15 grub. 15 cm. z oporem. Linie segregacyjne miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej typu (Nova) 10 x 10 cm grub. 8 cm w kolorze jasnym (biały marmurek).Wjazd i wyjazd na szerokości chodnika w ul. Śremskiej z kostki brukowej betonowej typu Polbruk koloru czerwonego (cegiełka) grub. 8 cm. lub równoważnej o powierzchni 15,00 m2. 1.4.Chodniki Chodniki o powierzchni 190,32 m2 z kostki brukowej betonowej typu (Nova) o wymiarach 20 x 20 cm., 10 x 20 cm., w kolorze jasnym (biały marmurek) 10 x 10 cm grub. 8 cm. w kolorze grafitowym (pojedyńcze kostki) na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm. Wzdłuż obrzeży na szerokości 10 cm kostka w kolorze grafitowym. Chodnik ułożony w obrzeżu betonowym 20-6.Chodnik między wjazdem i wyjazdem w ul. Śremskiej z kostki brukowej betonowej typu Polbruk grub. 6 cm koloru szarego lub równoważnej. 1.4Wywóz materiału Urobek i gruz w ilości 29,21 m3 nie nadający się do ponownego wykorzystania, należy przewieźć na składowisko i zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach. Zamawiający nie wskaże miejsca wywozu gruzu i materiałów z rozbiórek. Ewentualne opłaty z tytułu składowania tych materiałów wynikające z Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r. (DZ. U. z dnia 20.06.2001) należy uwzględnić w cenie ofertowej. 1.5Roboty kanalizacji deszczowej Przyłącze do kanalizacji deszczowej w ul. Śremskiej długości 15, 00 m zakończone studnią rewizyjną fi 1000 mm. Studzienka ściekowa z osadnikiem i syfonem podłączona (20,00m) do nowej studni rewizyjnej. 1.6Zieleń Po zakończonych pracach drogowych i kanalizacyjnych wykonać trawnik. Powierzchnia 400,00 m2 Wszystkie materiały oraz recepty powinny posiadać aprobaty techniczne, atesty, lub certyfikaty Szczegółowy zakres, rodzaj i ilości poszczególnych robót podają przedmiary oraz szczegółowe specyfikacje techniczne - stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać Wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków opisanych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a w szczególności: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 2. Z ubiegania się udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy którzy nie spełniają powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeniu z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz Ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji) A.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. A.2) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3. A.3) Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z załączonym przedmiarem robót - załącznik nr 9 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz minimum 3 przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, zakończonych w latach 2003 - 2007 o charakterze i wielkości tożsamych lub podobnych do zakresu niniejszego zamówienia, o wartości minimum 100.000. PLN (referencje na należyte wykonanie dla każdej z wymienionych robót podobnych) - załącznik nr 4 C.2) Wykaz personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienia budowlane branży drogowej i kanalizacyjnej, zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy F.2 Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI A, B, C, D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie pl.20 Października 1 62-050 Mosina pok.17.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie pl.20 Października 1 62-050 Mosina pok.107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krzelów, Gmina Wińsko
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BRZEŹCACH
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
- Przebudowa dróg gminnych w 2025 roku
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 na terenie MOSiR w Bielsku Podlaskim wraz z budową kortu tenisowego z trybunami i boiska do siatkówki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.