eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole1) Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy wraz z wyposażeniem Zamawiającego w system RFID lub równoważny umożliwiający m.in. automatyczne liczenie oraz identyfikację asortymentów w siedzibie Zamawiającego oraz wdrożenie tego systemu u Zamawiającego, 2) świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Opole: 1) Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy wraz z wyposażeniem Zamawiającego w system RFID lub równoważny umożliwiający m.in. automatyczne liczenie oraz identyfikację asortymentów w siedzibie Zamawiającego oraz wdrożenie tego systemu u Zamawiającego, 2) świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 195131 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem , ul. Reymonta 8, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, faks 077 453-61-06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy wraz z wyposażeniem Zamawiającego w system RFID lub równoważny umożliwiający m.in. automatyczne liczenie oraz identyfikację asortymentów w siedzibie Zamawiającego oraz wdrożenie tego systemu u Zamawiającego, 2) świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy wraz z wyposażeniem Zamawiającego w system RFID lub równoważny umożliwiający m.in. automatyczne liczenie oraz identyfikację asortymentów w siedzibie Zamawiającego oraz wdrożenie tego systemu u Zamawiającego, 2) świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego (wraz z transportem) przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1 do 4 do umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 24 150,00 zł. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sto pięćdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi pralnicze wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz z wdrożeniem systemu RFID lub równoważnego, każda z wykazanych usług na wartość wykonaną nie mniejszą niż 400 000,00 zł. brutto oraz potwierdzi, poprzez załączenie dowodów, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do należytego wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.: 1) minimum 2 samochodami z podzielonymi skrzyniami ładunkowymi na komory do bielizny czystej i brudnej, posiadającymi aktualną (zgodną z obowiązującymi przepisami) pozytywną opinię właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, którą należy dołączyć do oferty, 2) na wyposażeniu pralni, w której świadczone będą usługi: a) przelotowymi pralnico-wirówkami, b) przelotową myjnią do mycia i dezynfekcji wózków służących do transportu bielizny, c) urządzeniami do chemicznego czyszczenia, d) funkcjonującą komorą dezynfekcyjną, e) urządzeniami suszącymi, prasującymi, f) minimum 2 wózkami do transportu bielizny, g) minimum 3 urządzeniami do obsługi technologii RFID lub równoważnej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający precyzuje, iż wykaz, o którym mowa powyżej winien zawierać jedynie usługi niezbędne do oceny spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi pralnicze wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz z wdrożeniem systemu RFID lub równoważnego, każda z wykazanych usług na wartość wykonaną nie mniejszą niż 400 000,00 zł. brutto oraz potwierdzić, poprzez załączenie dowodów, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga podania informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Aktualna opinia właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczająca obiekt lub pomieszczenie pralni, w której będzie realizowany przedmiot zamówienia, do świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia i potwierdzająca, że pralnia posiada pełną barierę higieniczną oraz funkcjonującą komorę dezynfekcyjną. 2) Aktualna (zgodna z obowiązującymi przepisami) pozytywna opinia właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzająca, że samochody mające służyć do przewozu bielizny szpitalnej w przedmiotowym zamówieniu spełniają podstawowe wymogi sanitarne. 3) Opis procedur prania wodnego i dezynfekcji zgodnie z podziałem asortymentu, z uwzględnieniem środków piorących i dezynfekcyjnych stosowanych w procesie prania i dezynfekcji. Opis musi zawierać informacje o stosowanych temperaturach prania, ilości dozowanych środków piorących, czasie prania i dezynfekcji oraz stosowanych modułach prania. 4) Próbki: po 1 sztuce każdego asortymentu bielizny wymienionego w tabeli 1 załącznika nr 1 do umowy. Do pozycji 13-16 i 22 tabeli 1 załącznika nr 1 do umowy wystarczy dostarczyć po jednej sztuce z danego rodzaju asortymentu - nie ma znaczenia rozmiar próbki, z zastrzeżeniem, iż do pozycji 13 i 14 wymaga się po jednej sztuce z każdego koloru. 5) Dla bluz operacyjnych, spodni operacyjnych sukienek operacyjnych i fartuchów operacyjnych barierowych CE wymienionych odpowiednio w pozycjach 13-16 tabeli 1 załącznika nr 1 do umowy deklaracje zgodności z normą PN-EN 13795-1,2,3 oraz karty techniczne tkanin wystawione przez producenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 1 ust. 5 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - pok. nr 107 w budynku C - Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Zespołu (pok. nr 7 w budynku A).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.