To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Łomża: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach 13 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Region
Numer ogłoszenia: 195132 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 168621 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, fax 086 2164513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach 13 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A. świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach 13 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o łącznej powierzchni 6474,23m², oraz B. świadczenie usług utrzymania czystości i porządku wokół budynków, w których znajdują się siedziby 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o łącznej powierzchni 1410,00m², Zakres usług obejmuje: A. W zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń: 1) Codziennie: a) opróżnianie koszy na śmieci, b) opróżnianie popielniczek, c) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych - mycie na mokro drzwi w kabinach, luster, glazury w obszarze rozprysku wody przy umywalce (zlewozmywaku), pisuarze, sedesie, bidecie, d) dbanie o higienę urządzeń sanitarnych: umywalki (zlewozmywaki), sedesy, pisuary, bidety (czyszczenie przy użyciu środków czyszczących nie rysujących, z efektem na sucho), e) mycie na mokro wszystkich podłóg w toaletach, pomieszczeniach socjalnych wraz z czyszczeniem spoin przy glazurze i gresie, f) odkurzanie i mycie na mokro wszystkich podłóg twardych: lastryko, terakota, gres, PCV (oprócz korytarzy w piwnicach), g) zaopatrywanie sanitariatów w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, w ilościach pokrywających dzienne zapotrzebowanie Zamawiającego (w razie ich braku - uzupełnianie na bieżąco w ciągu dnia pracy), h) mechaniczne odkurzanie ze szczotkowaniem podłóg pokrytych wykładziną dywanową, i) odkurzanie i mycie na mokro podestów i schodów, j) odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli (biurek, szaf, regałów i innych mebli biurowych i metalowych) oraz parapetów we wszystkich pomieszczeniach wraz z wytarciem na mokro, k) oczyszczanie z kurzu na sucho: drukarek, niszczarek i powierzchni pod tym sprzętem, l) mycie klamek, m) sprzątanie schodów i wejść do budynków, 2) Co tydzień: a) czyszczenie aparatów telefonicznych, b) mycie całej powierzchni glazury ścian w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych, c) mycie drzwi we wszystkich pomieszczeniach, d) usunięcie śladów rąk z powierzchni drzwi i mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych, e) czyszczenie klatki windy osobowej (w lokalach z windą), f) czyszczenie widocznych plam na wykładzinach w pomieszczeniach biurowych, g) czyszczenie ścian (lamperii) oraz okien na korytarzach, h) mycie na mokro listew ochronnych i wyłączników światła, i) mycie poręczy na klatkach schodowych, krat metalowych; 3) Co miesiąc: a) odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam, b) odkurzanie kratek wentylacyjnych, c) mycie posadzki korytarzy piwnic, d) sprzątanie pomieszczeń magazynków, składnic akt; 4) Co kwartał: a) czyszczenie wertikali, b) wilgotne czyszczenie dostępnych części grzejników centralnego ogrzewania, c) utrzymanie w czystości wolnych, nie zakrytych części szaf i innych mebli biurowych powyżej zasięgu ręki, d) mycie okien, e) mycie balustrad klatek schodowych; 5) W razie wystąpienia takiej potrzeby w okresie zwiększonej intensywności pracy jednostek (ok. 3 miesiące w roku): a) dodatkowe sprzątanie ogólnej powierzchni dostępnej dla interesantów raz dziennie w godzinach pracy jednostek, b) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, na bieżąco - na wezwanie telefoniczne Zamawiającego. B. W zakresie świadczenia usług utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych: 1) Codziennie: a) oczyszczanie tarasu wejścia i podjazdu dla niepełnosprawnych z piasku (dotyczy wyłącznie części XII zamówienia), papierów i innych nieczystości, wycieraczek zewnętrznych, oraz składowanie tych nieczystości w pojemnikach na śmieci, b) opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce, c) utrzymanie terenów zielonych, przycinanie, podlewanie, pielenie usuwanie nieczystości, uprzątnięcie zalegających liści, grabienie liści, d) skuteczne zamiatanie chodników, miejsc utwardzonych i otoczenia śmietnika, e) w okresie zimowym skuteczne usuwanie śniegu, odśnieżanie, usuwanie gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i terenów utwardzonych, odśnieżanie winno być wykonane do godz. 730 i sukcesywnie w ciągu dnia w przypadku opadów śniegu, f) w okresie zimowym skuteczne posypywanie chodników, ciągów komunikacyjnych mieszanką piaskowo - solną w sposób przeciwdziałający poślizgom, g) sprzątanie schodów i wejść do budynków, h) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, i) składanie informacji o zakresie wykonywanych prac oraz powiadamianie o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, innych awariach, 2) Co tydzień: a) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych wejściowych ze śmieci, 3) Co miesiąc: a) strzyżenie trawników, koszenie trawy - w okresie od 01 kwietnia do 30 września,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 74.21.41.00 - 74.21.41.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180182,4 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Augustowie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chmara Bogdan Michał, ul. Daszyńskiego 3B/1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7013.11
- Oferta z najniższą ceną: 7013.11 / oferta z najwyższą ceną: 15408.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Swiadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Obsługi Wniosków i Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Białymstoku.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., ul. Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37303.18
- Oferta z najniższą ceną: 37303.18 / oferta z najwyższą ceną: 65700.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku Podlaskim przy ul. Białowieskiej 113D.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ostaszewski Jan P.H.U. KOS Jan Ostaszewski, Kolejki Leśne 4, 17-200 Hajnówka, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9344.26
- Oferta z najniższą ceną: 9344.26 / oferta z najwyższą ceną: 29880.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Grajewie przy ul. Fabrycznej 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9749.41
- Oferta z najniższą ceną: 9749.41 / oferta z najwyższą ceną: 19080.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Hajnówce przy ul. Piłsudskiego 10.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ostaszewski Jan P.H.U. KOS Jan Ostaszewski, Kolejki Leśne 4, 17-200 Hajnówka, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6885.25
- Oferta z najniższą ceną: 6885.25 / oferta z najwyższą ceną: 19848.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11040.98
- Oferta z najniższą ceną: 11040.98 / oferta z najwyższą ceną: 20640.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Mońkach przy ul. Białostockiej 51.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10159.77
- Oferta z najniższą ceną: 10159.77 / oferta z najwyższą ceną: 19920.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sejnach przy ul. Konarskiego 23.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chmara Bogdan Michał, ul. Daszyńskiego 3B/1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5360.66
- Oferta z najniższą ceną: 5360.66 / oferta z najwyższą ceną: 12480.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Siemiatyczach przy ul. Ks. Ściegiennego 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13833.74
- Oferta z najniższą ceną: 13833.74 / oferta z najwyższą ceną: 21480.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 8.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13028.26
- Oferta z najniższą ceną: 13028.26 / oferta z najwyższą ceną: 25176.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Suwałkach przy ul. Sportowej 22.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chmara Bogdan Michał, ul. Daszyńskiego 3B/1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16937.70
- Oferta z najniższą ceną: 16937.70 / oferta z najwyższą ceną: 34536.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja 8.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17458.82
- Oferta z najniższą ceną: 17458.82 / oferta z najwyższą ceną: 36187.28
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz utrzymania czystości i porządku terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., ul. Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22067.11
- Oferta z najniższą ceną: 22067.11 / oferta z najwyższą ceną: 31325.41
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.