eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrzosowaUtrzymania porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Wrzosowa: Utrzymania porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 19513 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2577 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymania porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości terenów miejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2016r. na łącznym obszarze 2 712 571 m2 wykonywane zgodnie z wymaganymi standardami określonymi w Zał. Nr 1 do SIWZ oraz zakresem zamówienia określonym w: Zał. Nr. 2 do SIWZ (Centrum), Zał. Nr 3 do SIWZ (Północ), Zał. Nr 4 do SIWZ (Kompleks Promenada), Zał. Nr 5 do SIWZ (Grabówka), Zał. Nr 6 do SIWZ (Zawodzie), Zał. Nr 7 do SIWZ (Raków), Zał. Nr 8 do SIWZ (Parki Podjasnogórskie), Zał. Nr 9 do SIWZ (Las Aniołowski), Zał. Nr 10 do SIWZ (Parkitka), Zał. Nr 11 do SIWZ (Stradom), Zał. Nr 12 do SIWZ (Wrzosowiak), Zał. Nr 13 do SIWZ (Wyczerpy), Zał. Nr 14 do SIWZ (Teren wzdłuż rzek w granicach miasta Częstochowy). Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 1) lit. a) i c) ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione był osoby: a) bezrobotne w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach runku pracy (tekst jednolity Dz.U.2015.149 z późn. zm.) lub b) wskazane w art. 1 ust. 2 pkt. 1), 2), 3) i 5) Ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym (tekst jednolity: Dz.U.2011.43.225 z późn. zm.) w ilości wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Zał. nr 16 do SIWZ) przy czym ilość tychże osób nie może być mniejsza niż 5 osób. Zadeklarowana ilość osób powinny być zatrudniona w okresie od 14 dnia licząc od daty podpisania umowy do końca trwania umowy w sposób nieprzerwany. Zamawiający określa następujący sposób dokumentowania zatrudnienia osób wskazanych powyżej: Ad a) osoby bezrobotne: Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia do 21 dnia od dnia podpisania umowy, przedstawia Zamawiającemu: - zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy; - odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz - umowy o prace z bezrobotnymi; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę; odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę (spółdzielczą umowę o pracę); Ad b) osoby wskazane w art. 1 ust. 2 pkt. 1), 2), 3) i 5) Ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym (tekst jednolity: Dz.U.2011.43.225 z późn. zm.) Wykonawca na etapie wykonywania do 21 dnia od dnia podpisania umowy, przedstawia Zamawiającemu: - umowy o pracę lub skierowania do pracy, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym (tekst jednolity: Dz.U.2011.43.225 z późn. zm. oraz - dla osób bezdomnych realizujących indywidualny program wychodzenia z bezdomności, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej - zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego objęcie danej osoby indywidualnym programem wychodzenia z bezdomności - zgodnie z art. 49 Ustawy z dnia 12 marca 2004r o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz.U.2015.163 z późn. zm.), - dla osób uzależnionych od alkoholu, po zakończeniu programu psychoterapii w zakładzie lecznictwa odwykowego - zaświadczenia lub innego dokumenty wystawionego przez zakład lecznictwa odwykowego potwierdzającego zakończenie psychoterapii w tego typu zakładzie , - dla osób uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających, po zakończeniu programu terapeutycznego w zakładzie opieki zdrowotnej - zaświadczenia lub innego dokumenty wystawionego przez zakład lecznictwa odwykowego potwierdzającego zakończenie psychoterapii w tego typu zakładzie ,, - dla osób długotrwale bezrobotnych w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - zaświadczenia lub innego dokumentu wystawionego przez powiatowy urząd pracy potwierdzającego iż dana osoba pozostaje długotrwale bezrobotna tj. pozostaje w rejestrze powiatowego urzędu pracy łącznie przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych. Z treści przekazanych dokumentów o których mowa powyżej winno wynikać iż dana osoba będzie wykonywać prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób wskazanych powyżej wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej określonej w odpowiednich postanowieniach umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum: Z.P.U.H. FLEUR - II Bartłomiej Okwiet, al. Wyzwolenia 6/15, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
  • Z.P.U.H. FLEUR - III Tomasz Okwiet, Aleksandria Druga ul. Gościnna 245, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364374,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 383000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 383000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.